Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТИПИ ТА ВАРІАНТИ ЗАГАЛЬНОКОРПОРАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ

Типи загально корпоративних стратегій Варіанти загальнокорпоративної стратегії різних типів
1. Стратегія зростання 1.1. За напрямками зростання: а) Стратегія експансії: · захоплення ринку; · розвиток ринку; · розвиток виробництва; б) Стратегія диверсифікації: · горизонтальна; · вертикальна; · центрована (споріднена); · неспоріднена; · конгломератна; в) Стратегія інтеграції: · вертикальна інтеграція; · горизонтальна інтеграції; · інтеграція „вперед”; · інтеграція „назад”
1.2. За методами зростання: а) стратегія внутрішнього зростання; б) стратегія зовнішнього зростання
1.3. За темпами зростання: а) офензивна (наступальна) стратегія; б) дефензивна (оборонна) стратегія
2. Стратегія стабільності  
3. Деструктивна стратегія 3.1. Стратегія ліквідації 3.2. Стратегія відсікання зайвого 3.3. Стратегія переорієнтації 3.4. Стратегія створення „стратегічних коаліцій”
4. Комбінована стратегія  

 

 

Додаток В 1

 

 

Додаток В 2

 

 


Приклади типів департаменталізації


 

Додаток Г 1

Потреби, спонукання, стимули , стимулювання, мотивування

 

 

 


Рис. Сутність і взаємозв’язки категорій „потреби”, „спонукання”, „стимул”, „мотивування”


Додаток Ж 1

 


Сутнісна характеристика концепції типів управління Р.Блейка і Дж.Моутона


Додаток Ж 2

 

 


Модель ситуаційного лідерства Ф.Фідлера


Додаток Ж 3

 

 


Сутнісна характеристика моделі ситуаційного лідерства П.Герсі і К.Бланшарда


Додоток Ж 4

 

 


Модель „шлях - мета” Р.Хауса і Т.Мітчела


Читайте також:

  1. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  2. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  3. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  4. Варіанти акультураційних стратегій
  5. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  6. Варіанти вибору ринкових сегментів
  7. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
  8. ВАРІАНТИ ВІДМІНКОВИХ ФОРМ ІМЕННИКІВ
  9. Варіанти групи крові
  10. Варіанти диверсифікації
  11. Варіанти і способи вимірювань характеристик телефонних каналів
  12. Варіанти клінічного перебігу абсцесу печінки.




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. | Методи правового регулювання господарських відносин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.