Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інвестиційна стратегія і її формування

Інвестиційна діяльність підприємств, особливо у виробничих галузях здійснюється досить тривалий період часу і тому повинна проводитися з урахуванням певної перспективи. Формування напрямків інвестиційної діяльності з урахуванням перспектив процесом розробки інвестиційної стратегії.

Інвестиційна стратегія — це процес формування системи довгострокових цілей інвестиційної діяльності суб'єктів господарювання і вибір найбільш ефективних шляхів їхнього досягнення на базі прогнозування умов здійснення цієї діяльності з урахуванням кон'юнктури інвестиційного ринку і його окремих сегментів.

Інвестиційна стратегія повинна розглядатися як частина єдиної стратегії діяльності підприємства, найважливіший фактор забезпечення ефективного розвитку підприємства в майбутньому.

Процес формування інвестиційної стратегії реалізується по таких етапах:

1) Визначення періоду реалізації інвестиційної стратегії. Цей етап містить такі складові частини:

- прогнозування розвитку економіки в цілому й інвестиційного ринку, зокрема;

- встановлення періоду, який відповідає базовій стратегії підприємства;

- урахування галузевої приналежності підприємства;

- урахування розміру підприємства, його потужностей і темпів розвитку.

2) Визначення стратегічних цілей розвитку інвестиційної діяльності підприємства. Даний етап містить такі частини:

- забезпечення приросту капіталу й активів;

- підвищення рівня рентабельності інвестиційної діяльності;

- оптимізація пропорцій у структурі реального і фінансового інвестування;

- удосконалювання технологічної й відтворювальної структури інвестицій;

- удосконалювання галузевої і регіональної спрямованості інвестиційних програм і проектів, а також забезпечення відповідної диверсифікованості інвестиційної діяльності.

3) Розробка найбільш ефективних шляхів реалізації стратегічних цілей інвестиційної діяльності. Даний етап містить:

- розробку напрямків формування і вкладення капіталу;

- розробку системи заходів досягнення ефективності інвестиційної діяльності підприємства;

- розробку етапів реалізації прийнятої системи заходів досягнення стратегічних цілей інвестиційної діяльності.

4) Конкретизація інвестиційної стратегії по періодах її реалізації. Цей етап містить:

- становлення конкретних періодів формування і реалізації інвестиційної стратегії;

- визначення послідовності досягнення тих чи інших етапів стратегії інвестиційної діяльності;

- визначення періодів досягнення конкретних завдань, підцілей і головної мети інвестиційної діяльності підприємства;

5) Оцінка розробленої інвестиційної стратегії підприємства. Даний етап містить:

- здійснення загальної оцінки розробленої інвестиційної стратегії;

- оцінка окремих етапів здійснення інвестиційної стратегії;

- оцінка окремих завдань і підцілей інвестиційної стратегії;

- оцінка можливості реалізації інвестиційної стратегії з урахуванням наявності ресурсного потенціалу;

- оцінка можливості реалізації інвестиційної стратегії з урахуванням різних інвестиційних ризиків.

В основу розробки інвестиційної стратегії підприємства, як правило, покладені визначені базові принципи. До таких принципів найчастіше відносять:

1) принцип обліку впливу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства;

2) принцип сполучення перспективного, поточного й оперативного управління інвестиційною діяльністю;

3) принцип альтернативності розвитку інвестиційної діяльності;

4) принцип урахування загальної стратегії розвитку підприємства;

5) принцип орієнтації на кінцеві цілі підприємницької діяльності та її місію;

6) принцип урахування можливостей персоналу в реалізації інвестиційної стратегії;

7) принцип урахування інвестиційних ризиків і мінливості підприємницької діяльності.

Інвестиційна стратегія підприємства реалізується в процесі розробки інвестиційної політики підприємства.

Інвестиційна політика є цілеспрямованим комплексом заходів, реалізованих підприємством для досягнення окремих етапів інвестиційної стратегії підприємства в процесі вкладення інвестицій.

Інвестиційна стратегія підприємства реалізується:

а) у процесі розробки і здійснення політики управління реальними інвестиціями;

б) у процесі розробки і здійснення політики управління фінансовими інвестиціями;

в) у процесі розробки і здійснення політики формування інвестиційних ресурсів.


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  4. Алгоритм формування статутного фонду банку
  5. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  6. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  7. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  8. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  9. Аналіз руху та ефективності формування грошових потоків
  10. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  11. Аналіз структури майна та динаміки джерел його формування
  12. Аналіз формування прибутку.




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інвестиційна привабливість підприємства | Управління реальними інвестиціями

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.