МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зберігання рухомого складу і випуск його на лініюСклад і функції виробниче-допоміжних дільниць майстерних До складу майстерень входять наступні виробниче-допоміжні дільниці: агрегатний; слюсарно-механічний; електротехнічний; акумуляторний; паливної апаратури; шиномонтажний; шиноремонтний; ковальсько-ресорний; зварювальний; медницкий; кузовний; малярний. Функціями виробниче-допоміжних дільниць є: виконання розбірно-складальних, ремонтних і регулювальних робіт по поточному ремонту вузлів, агрегатів і приладів автомобілів, а також по ремонту автоприцеп; виконання спеціальних контрольних і регулювальних робіт технічного обслуговування - акумуляторних, по паливній апаратурі; роботи по самообслуговуванню гаражного господарства (ремонт обладнання і інш.). Режим роботи виробниче-допоміжних дільниць встановлюється з урахуванням забезпечення роботи зон технічного обслуговування і ремонту: в дві і три зміни, із застосуванням змінного графіка роботи для окремих груп робочих, виділенням чергових робітників і При проведенні ремонтних робіт працівники виробниче-допоміжних дільниць зобов'язані керуватися кресленнями, технічними умовами і технологічними картами на ремонт, збирання і випробування агрегатів, вузлів і деталей даної марки рухомого складу.
Зберігання рухомого складу може здійснюватися в приміщеннях (опалювальних або неопалювальних), під навісами або на відкритих, спеціально підготовлених для стоянки рухомого складу, майданчиках. Теплою стоянкою повинні забезпечуватися насамперед автобуси і легкові автомобілі. Для кожного автомобіля (автопоїзда) або групи автомобілів відводяться певні місця стоянки в зоні зберігання. Як в приміщеннях, так і на майданчиках зберігання вивішуються вказівні знаки, що визначають місце стоянки кожного автомобіля (автопоїзда). План розставляння рухомого складу затверджується керівником автопідприємства; з планом повинні бути ознайомлені водії, механіки, диспетчери і інший персонал автопідприємства. План розставляння повинен передбачати можливість вільного виїзду рухомого складу зі стоянки відповідно до графіка випуску на лінію і з правилами пожежної безпеки. Порядок розставляння і вмісту рухомого складу в зоні зберігання повинен повністю відповідати вимогам діючих Норм і технічних умов на проектування гаражів і Правил технічної експлуатації автомобільного транспорту. Для забезпечення нормальної експлуатації автомобілів в умовах безгаражного зберігання в холодний час року повинні бути передбачені: пристрій водомастилогрійок або інших установок для підігрівання води, розташованих на мінімальній відстані від місць зберігання автомобілів; підігрівання двигуна парою, гарячою водою, пусковими підігрівачами, підігрітим мастилом і Зберігання автомобілів в консервації організується відповідно до затвердженої інструкції. Випуск рухомого складу на лінію повинен проводитися суворо по графіку, узгодженому між технічною службою і службою експлуатації і затвердженому керівником автопідприємства. У тих випадках, коли не представляється можливим підготувати окремі автомобілі (автопоїзда) для випуску їх на лінію по графіку, начальник майстерень або особа, його що замінює, зобов'язані поставити про це в популярність диспетчера і чергового механіка не пізніше ніж за 6 годину. до початку випуску. Виписка шляхових листів проводиться на основі гаражних листів, що поступили в диспетчерську, підтверджуючих технічну справність рухомого складу і завірених підписом чергового (змінного) механіка. При зберіганні справного рухомого складу, що чекає випуску, черговий механік гаража оформляє дозвіл на виїзд в шляхових листах зазделегідь, до початку випуску рухомого складу, відповідно до наявності оформлених гаражних листів.
Читайте також:
|
||||||||
|