МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зберігання рухомого складу і випуск його на лініюСклад і функції виробниче-допоміжних дільниць майстерних До складу майстерень входять наступні виробниче-допоміжні дільниці: агрегатний; слюсарно-механічний; електротехнічний; акумуляторний; паливної апаратури; шиномонтажний; шиноремонтний; ковальсько-ресорний; зварювальний; медницкий; кузовний; малярний. Функціями виробниче-допоміжних дільниць є: виконання розбірно-складальних, ремонтних і регулювальних робіт по поточному ремонту вузлів, агрегатів і приладів автомобілів, а також по ремонту автоприцеп; виконання спеціальних контрольних і регулювальних робіт технічного обслуговування - акумуляторних, по паливній апаратурі; роботи по самообслуговуванню гаражного господарства (ремонт обладнання і інш.). Режим роботи виробниче-допоміжних дільниць встановлюється з урахуванням забезпечення роботи зон технічного обслуговування і ремонту: в дві і три зміни, із застосуванням змінного графіка роботи для окремих груп робочих, виділенням чергових робітників і При проведенні ремонтних робіт працівники виробниче-допоміжних дільниць зобов'язані керуватися кресленнями, технічними умовами і технологічними картами на ремонт, збирання і випробування агрегатів, вузлів і деталей даної марки рухомого складу.
Зберігання рухомого складу може здійснюватися в приміщеннях (опалювальних або неопалювальних), під навісами або на відкритих, спеціально підготовлених для стоянки рухомого складу, майданчиках. Теплою стоянкою повинні забезпечуватися насамперед автобуси і легкові автомобілі. Для кожного автомобіля (автопоїзда) або групи автомобілів відводяться певні місця стоянки в зоні зберігання. Як в приміщеннях, так і на майданчиках зберігання вивішуються вказівні знаки, що визначають місце стоянки кожного автомобіля (автопоїзда). План розставляння рухомого складу затверджується керівником автопідприємства; з планом повинні бути ознайомлені водії, механіки, диспетчери і інший персонал автопідприємства. План розставляння повинен передбачати можливість вільного виїзду рухомого складу зі стоянки відповідно до графіка випуску на лінію і з правилами пожежної безпеки. Порядок розставляння і вмісту рухомого складу в зоні зберігання повинен повністю відповідати вимогам діючих Норм і технічних умов на проектування гаражів і Правил технічної експлуатації автомобільного транспорту. Для забезпечення нормальної експлуатації автомобілів в умовах безгаражного зберігання в холодний час року повинні бути передбачені: пристрій водомастилогрійок або інших установок для підігрівання води, розташованих на мінімальній відстані від місць зберігання автомобілів; підігрівання двигуна парою, гарячою водою, пусковими підігрівачами, підігрітим мастилом і Зберігання автомобілів в консервації організується відповідно до затвердженої інструкції. Випуск рухомого складу на лінію повинен проводитися суворо по графіку, узгодженому між технічною службою і службою експлуатації і затвердженому керівником автопідприємства. У тих випадках, коли не представляється можливим підготувати окремі автомобілі (автопоїзда) для випуску їх на лінію по графіку, начальник майстерень або особа, його що замінює, зобов'язані поставити про це в популярність диспетчера і чергового механіка не пізніше ніж за 6 годину. до початку випуску. Виписка шляхових листів проводиться на основі гаражних листів, що поступили в диспетчерську, підтверджуючих технічну справність рухомого складу і завірених підписом чергового (змінного) механіка. При зберіганні справного рухомого складу, що чекає випуску, черговий механік гаража оформляє дозвіл на виїзд в шляхових листах зазделегідь, до початку випуску рухомого складу, відповідно до наявності оформлених гаражних листів.
Читайте також:
|
||||||||
|