Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зберігання рухомого складу і випуск його на лінію

Склад і функції виробниче-допоміжних дільниць майстерних

До складу майстерень входять наступні виробниче-допоміжні дільниці: агрегатний; слюсарно-механічний; електротехнічний; акумуляторний; паливної апаратури; шиномонтажний; шиноремонтний; ковальсько-ресорний; зварювальний; медницкий; кузовний; малярний.

Функціями виробниче-допоміжних дільниць є:

виконання розбірно-складальних, ремонтних і регулювальних робіт по поточному ремонту вузлів, агрегатів і приладів автомобілів, а також по ремонту автоприцеп;

виконання спеціальних контрольних і регулювальних робіт технічного обслуговування - акумуляторних, по паливній апаратурі;

роботи по самообслуговуванню гаражного господарства (ремонт обладнання і інш.).

Режим роботи виробниче-допоміжних дільниць встановлюється з урахуванням забезпечення роботи зон технічного обслуговування і ремонту: в дві і три зміни, із застосуванням змінного графіка роботи для окремих груп робочих, виділенням чергових робітників і

При проведенні ремонтних робіт працівники виробниче-допоміжних дільниць зобов'язані керуватися кресленнями, технічними умовами і технологічними картами на ремонт, збирання і випробування агрегатів, вузлів і деталей даної марки рухомого складу.

 

Зберігання рухомого складу може здійснюватися в приміщеннях (опалювальних або неопалювальних), під навісами або на відкритих, спеціально підготовлених для стоянки рухомого складу, майданчиках.

Теплою стоянкою повинні забезпечуватися насамперед автобуси і легкові автомобілі.

Для кожного автомобіля (автопоїзда) або групи автомобілів відводяться певні місця стоянки в зоні зберігання.

Як в приміщеннях, так і на майданчиках зберігання вивішуються вказівні знаки, що визначають місце стоянки кожного автомобіля (автопоїзда).

План розставляння рухомого складу затверджується керівником автопідприємства; з планом повинні бути ознайомлені водії, механіки, диспетчери і інший персонал автопідприємства.

План розставляння повинен передбачати можливість вільного виїзду рухомого складу зі стоянки відповідно до графіка випуску на лінію і з правилами пожежної безпеки.

Порядок розставляння і вмісту рухомого складу в зоні зберігання повинен повністю відповідати вимогам діючих Норм і технічних умов на проектування гаражів і Правил технічної експлуатації автомобільного транспорту.

Для забезпечення нормальної експлуатації автомобілів в умовах безгаражного зберігання в холодний час року повинні бути передбачені:

пристрій водомастилогрійок або інших установок для підігрівання води, розташованих на мінімальній відстані від місць зберігання автомобілів;

підігрівання двигуна парою, гарячою водою, пусковими підігрівачами, підігрітим мастилом і

Зберігання автомобілів в консервації організується відповідно до затвердженої інструкції.

Випуск рухомого складу на лінію повинен проводитися суворо по графіку, узгодженому між технічною службою і службою експлуатації і затвердженому керівником автопідприємства.

У тих випадках, коли не представляється можливим підготувати окремі автомобілі (автопоїзда) для випуску їх на лінію по графіку, начальник майстерень або особа, його що замінює, зобов'язані поставити про це в популярність диспетчера і чергового механіка не пізніше ніж за 6 годину. до початку випуску.

Виписка шляхових листів проводиться на основі гаражних листів, що поступили в диспетчерську, підтверджуючих технічну справність рухомого складу і завірених підписом чергового (змінного) механіка.

При зберіганні справного рухомого складу, що чекає випуску, черговий механік гаража оформляє дозвіл на виїзд в шляхових листах зазделегідь, до початку випуску рухомого складу, відповідно до наявності оформлених гаражних листів.

 


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  3. V. розташовуватись в ряд, в лінію
  4. Активні інгредієнти, що входять до складу препаратів для симптоматичного лікування лихоманки.
  5. Активні інгредієнти, що входять до складу препаратів для симптоматичного лікування сухого кашлю.
  6. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  7. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  8. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  9. Аналіз складу газів
  10. Аналіз складу майна та джерел його утворення.
  11. Аналіз складу та структури дебіторської заборгованості
  12. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу




Переглядів: 1200

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поточний ремонт | Функції служби експлуатації автопідприємства і управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.