МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функції служби експлуатації автопідприємства і управлінняОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ Технічна допомога на лінії Для надання допомоги автомобілям на лінії технічна служба обладнує автомобіль технічної допомоги. Спеціальний автомобіль технічної допомоги повинен бути: забезпечений тентом або кузовом типу фургон; обладнаний внутрішнім освітленням і сидіннями для персоналу; обладнаний верстаком зі слюсарними лещатами і забезпечений комплектом інструментів, пристосування і інвентарем для ремонту автомобілів на лінії, мінімально необхідними запасними частинами, а також пристосуванням для вивішення автомобілів, що обслуговуються; забезпечений пристосуванням жорсткого зчеплення автомобілів для буксирування, тросами, шанцевим інструментом і ланцюгами протиковзання; забезпечений додатковими баками для палива і масла, а також необхідним заправним інвентарем; забезпечений протипожежними коштами (вогнегасниками, ящиками з піском), аптечкою першої допомоги і додатковими коштами освітлення для виробництва ремонту в нічний час. Водій автомобіля технічної допомоги знаходиться в оперативному підкоренні у чергового диспетчера. Облік допомоги, наданої автомобілям на лінії, ведеться водієм автомобіля технічної допомоги в журналі за формою. ТЕМА 3
Служба експлуатації є основною виробничою частиною автопідприємства, призначення якої полягає в організації і здійсненні автомобільних перевезень вантажів і пасажирів відповідно до встановлених планів і завдань вищестоящих організацій, із забезпеченням найбільш раціонального використання рухомого складу. Робота служби експлуатації проводиться на основі затвердженого автопідприємством транспортно-фінансового плану. Служба експлуатації в своїй діяльності керується правилами, інструкціями, положеннями, наказами і іншими керівними матеріалами, що видаються вищестоящими організаціями, а також діючими законоположеннями.
Функції служби експлуатації автопідприємства визначаються в залежності від прийнятої системи керівництва автомобільними перевезеннями: децентралізованої, при якої кожне автопідприємство самостійно керує покладеними на нього перевезеннями; централізованої, при якій керівництво перевезеннями вилучено з ведення автопідприємства і зосереджено в єдиному центрі. Централізоване керівництво експлуатаційною діяльністю автопідприємства здійснюється: по перевезеннях вантажів централізованою службою експлуатації, що входить в систему управління на початках господарського розрахунку, або відділом експлуатації управління разом з контрольно-розрахунковим відділом і бухгалтерією управління (по розрахунках за перевезення); по перевезеннях пасажирів - відділом експлуатації (пасажирською службою) управління. Централізоване керівництво перевезеннями доцільно організувати в тих містах і промислових центрах, де є: декілька вантажних автопідприємств, що входять в одну систему (автомобільного транспорту загального користування); два і більш окремі спеціалізовані пасажирські автопідприємств (автобусних, таксомоторних). Автопідприємства, експлуатаційна діяльність яких об'єднується централізованою службою експлуатації (або управлінням), залишаються на господарському розрахунку, зберігають самостійний баланс і інші принципи госпрозрахунку, їм встановлюється виробнича програма з об'ємними і якісними показниками роботи (в тоннах і тонні-кілометрах)
Читайте також:
|
||||||||
|