Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основи правового статусу голів районних, обласних та районних у місті рад

Організаційні засади діяльності секретаря сільської, селищної та міської ради

 

Крім голови сільської, селищної, міської ради велику роль в організації роботи відповідної ради відіграє її секретар.

Секретар сільської, селищної, міської ради обирається за пропозицією сільського, селищного, міського голови відповідною радою з числа її депутатів на строк повноважень ради та працює в раді на постійній основі. Він не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

Секретар сільської, селищної, міської ради скликає сесії ради у випадках, передбачених Законом, повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, а також про питання, які передбачено внести на розгляд ради.

Секретар веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених Законом. До кола його обов'язків входить також організація підготовки сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради. Секретар забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.

За дорученням сільського, селищного, міського голови секретар ради координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій; сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень.

Секретар ради організовує за дорученням ради відповідно до законодавства, здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів і виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування. Він забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надане в установленому порядку.

За дорученням сільського, селищного, міського голови або відповідної ради секретар вирішує ще й інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.

Секретар сільської ради може за рішенням ради одночасно здійснювати повноваження секретаря виконавчого комітету відповідної ради.

Повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.

 

 

На відміну від порядку обрання голів сільських, селищних та міських рад, які, як уже зазначалося, обираються безпосередньо населенням територіальної громади, голови районної, обласної, районної у місті ради обираються відповідною радою з числа її депутатів у межах строку повноважень ради (чотири роки) шляхом таємного голосування.

Тобто голова ради обирається як депутат відповідної ради, а згодом — як її голова. Тому його повноваження починаються після обрання на першій сесії відповідної ради.

Голова ради виконує свої обов'язки до обрання голови ради нового скликання, крім випадків дострокового припинення повноважень голови ради, відповідно до Закону про місцеве самоврядування в Україні.

Голова районної та голова обласної ради, як і голови сільських, селищних і міських рад, відповідно до ч. 4 ст. 141 Конституції України, одночасно очолюють виконавчий апарат відповідних рад. Статус голів цих рад, згідно з ч. З ст. 141 Конституції України, визначається законом.

Голова ради працює у раді на постійній основі, не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою роботою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток.

Статус голів районної, обласної, районної в місті рад у найбільшій мірі виявляється в повноваженнях, наданих їм законом, які умовно можна поділити на такі групи.

Повноваження з організації роботи районної, обласної, районної в місті ради та органів, які нею створюються.

Голова відповідної ради скликає сесії, ради, повідомляє депутатів і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, про питання, які передбачається внести на розгляд ради, веде засідання ради.

Він також забезпечує підготовку сесій ради і питань, що виносяться на її розгляд, доведення рішень ради до виконавців, організовує контроль за їх виконанням.

Голова ради представляє раді кандидатури для обрання на посаду заступника голови ради; вносить на затвердження ради пропозиції щодо структури органів ради, її виконавчого апарату, витрат на їх утримання.

Пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради також вносяться на розгляд ради її головою.

Голова координує діяльність постійних комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їхніх рекомендацій.

Він також організовує надання депутатам допомоги у здійсненні ними своїх повноважень.

Голова ради організовує роботу президії (колегії) ради (в разі її створення), а також призначає і звільняє керівників та інших працівників структурних підрозділів виконавчого апарату ради. Голова ради підписує рішення та протоколи сесій ради. • Повноваження, які випливають із зв'язків голів відповідних рад з населенням та пов'язані з реалізацією волевиявлення громадян.

Голова відповідної ради забезпечує роботу з розгляду звернень громадян, а також веде особистий прийом громадян.

Він забезпечує гласність у роботі ради та її органів, обговорення громадянами проектів рішень ради, важливих питань місцевого значення, вивчення громадської думки. Голова оприлюднює рішення ради.

Важливою ділянкою роботи голови є організація, відповідно до законодавства, проведення референдумів і виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.

Розпорядчі та представницькі повноваження районних, обласних та районних у місті голів.

Голова відповідної ради здійснює керівництво виконавчим апаратом ради.

Він є розпорядником коштів, передбачених на утримання ради та її виконавчого апарату.

Голова ради представляє раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства.

Повноваження голів раду сфері законності і здійснення контрольної функції щодо діяльності голів районних, обласних, районних в містах рад.

Голова відповідної ради зобов'язаний за рішенням ради звертатися до суду стосовно визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальних громад у сфері їх спільних інтересів, а також повноваження районних, обласних рад та їх органів.

Він звітує перед радою про свою діяльність не рідше одного разу на рік, а на вимогу не менш як третини депутатів — у визначений радою термін.

Голова районної, обласної, районної у місті ради вирішує інші питання, доручені йому радою, в межах своїх повноважень видає розпорядження.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  3. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  4. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.
  5. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  6. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  7. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  8. Банківське право: предмет та методи правового регулювання
  9. Біологічні основи мислительної діяльності.
  10. Біомеханічні основи шинування при пародонтозі.
  11. Біохімічні основи розвитку витривалості
  12. Біохімічні основи розвитку силових і швидкісних якостей




Переглядів: 909

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація діяльності сільського, селищного, міського голови | Організація діяльності виконавчих комітетів місцевих рад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.