МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУНАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ДИСЦИПЛІНИ ВСТУП
Мета дисципліни «Інтелектуальна власність» – надати студентам усіх фахових спрямувань ґрунтовних знань щодо основ права інтелектуальної власності, а саме: авторського права, суміжних прав, права промислової власності та права засобів індивідуалізації учасників товарного обороту, а також основ економіки інтелектуальної власності та міжнародного права в галузі інтелектуальної власності. Інтелектуальна власність, яка вже давно визнана у промислово розвинених країнах, сьогодні використовується як важливий інструмент духовного, технологічного та економічного розвитку і в основному в країнах, що розвиваються. Більшість з них розуміють, щодо їх інтересів входить створення національних систем інтелектуальної власності, зміцнення та вдосконалення існуючих систем, які були успадковані з минулого і вже не відповідають адекватно новим потребам та пріоритетам. Якщо належним чином сприяти інтелектуальній діяльності, то можна досягти високого рівня добробуту населення, зміцнити морально-етичні засади суспільства. Світовий досвід свідчить: прогресу досягають там, де цінують інтелектуальну діяльність і вміло використовують її здобутки. Методологія вивчення курсу містить певну сукупність конкретних методів, пов’язаних з історичним підходом до оцінювання процесів і явищ, що відбувалися за довгий час становлення й розвитку права та законодавства про інтелектуальну власність; аналізом законодавчої бази з питань інтелектуальної власності, визначенням сфер застосування зарубіжного досвіду захисту права інтелектуальної власності. У результаті вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність» студент повинен знати: зміст правових категорій, взаємозв’язок понять, механізм захисту права інтелектуальної власності, зміст законодавства щодо інтелектуальної власності, методологію оцінювання інтелектуальної власності, правила складання договорів про створення та використання об’єктів інтелектуальної власності; уміти: орієнтуватися у законодавстві про інтелектуальну власність, досліджувати та правильно формувати ознаки новизни в розроблювальних об’єктах, на практиці застосовувати засоби захисту прав інтелектуальної власності, оцінювати вартість інтелектуальної власності на підприємстві, складати договори про створення об’єктів інтелектуальної власності, а також про їх використання. «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ» Читайте також:
|
||||||||
|