Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ДИСЦИПЛІНИ

ВСТУП

 

Мета дисципліни «Інтелектуальна власність» – надати студентам усіх фахових спрямувань ґрунтовних знань щодо основ права інтелектуальної власності, а саме: авторського права, суміжних прав, права промислової власності та права засобів індивідуалізації учасників товарного обороту, а також основ економіки інтелектуальної власності та міжнародного права в галузі інтелектуальної власності.

Інтелектуальна власність, яка вже давно визнана у промислово розвинених країнах, сьогодні використовується як важливий інструмент духовного, технологічного та економічного розвитку і в основному в країнах, що розвиваються. Більшість з них розуміють, щодо їх інтересів входить створення національних систем інтелектуальної власності, зміцнення та вдосконалення існуючих систем, які були успадковані з минулого і вже не відповідають адекватно новим потребам та пріоритетам. Якщо належним чином сприяти інтелектуальній діяльності, то можна досягти високого рівня добробуту населення, зміцнити морально-етичні засади суспільства. Світовий досвід свідчить: прогресу досягають там, де цінують інтелектуальну діяльність і вміло використовують її здобутки.

Методологія вивчення курсу містить певну сукупність конкретних методів, пов’язаних з історичним підходом до оцінювання процесів і явищ, що відбувалися за довгий час становлення й розвитку права та законодавства про інтелектуальну власність; аналізом законодавчої бази з питань інтелектуальної власності, визначенням сфер застосування зарубіжного досвіду захисту права інтелектуальної власності.

У результаті вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність» студент повинен знати: зміст правових категорій, взаємозв’язок понять, механізм захисту права інтелектуальної власності, зміст законодавства щодо інтелектуальної власності, методологію оцінювання інтелектуальної власності, правила складання договорів про створення та використання об’єктів інтелектуальної власності; уміти: орієнтуватися у законодавстві про інтелектуальну власність, досліджувати та правильно формувати ознаки новизни в розроблювальних об’єктах, на практиці застосовувати засоби захисту прав інтелектуальної власності, оцінювати вартість інтелектуальної власності на підприємстві, складати договори про створення об’єктів інтелектуальної власності, а також про їх використання.

«ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ»


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  4. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  5. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  6. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  7. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  8. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  9. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  10. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  11. Вихідні положення до розрахунку вітроенергетичних установок
  12. Власні і загальні іменники як лексико-граматичні розряди за специфікою виявлення категорії числа




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Харків 2009 | ВЛАСНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.