Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економiчна теорія Дж.М.Кейнса.

Сучасне кейнсіанство.

Посткейнсіанство.

Неокейнсiанство.

Економiчна теорія Дж.М.Кейнса.

Тема 11. Кейнсіанство.

 

Як відомо, з 70-х років ХIX ст. до початку 30-х ХХ ст. в економiчнiй науці панували маржиналiзм та неокласична теорія. Критичному розхитуванню панування цього учення послугували, як ми уже знаємо, ідеї інституціоналістів, котрі запропонували нові підходи до аналізу ринкової економіки. Сумнівним видавався неокласичний принцип невтручання держави в економіку і на фоні успіхів радянської економіки на її першому етапі. Загальне ж розчарування в ефективності ринкового саморегулювання, яке беззастережно відстоювали неокласики, наступило у роки світової економічної кризи 1929-1933рр.

Це була найбільш глибока та тривала криза, особливо для США. До 1933р. промислове виробництво та національний дохід у цій країні знизилися більше ніж на половину. Інвестиційна діяльність у деякі роки кризи повністю припинялася. Без роботи залишилося 25% усієї робочої сили. У 1933р. в капіталістичних країнах налічувалося 33 млн. безробітних.

Неокласики, спираючись на „закон ринків” Ж.Б.Сея, вважали, що криза не може бути тривалою, а існуюча кризова ситуація – очищення економіки від баласту та наполягали на вільному виході з кризи. Але минав час, а виходу з кризи не було видно. Питання щодо причин економічних криз, шляхів їхнього подолання і недопущення в майбутньому залишалися відкритими. За таких умов у США починає реалізовуватися „Новий курс” Ф.Рузвельта, а у Німеччині та Італії – курс фашизму. Практика пішла попереду теорії. Це свідчило про кризу західноєвропейської економічної науки.


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  5. Біхевіоральна теорія
  6. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  7. Взаємозв’язок психодинамічної теорії АСПН з іншими теоріями
  8. Глобалізаційні процеси в сучасній світовій культурі та теорія модернізації
  9. Голографічна теорія пам’яті.
  10. Двофакторна теорія Герцберга
  11. Еволюція інституціоналізму у другій половині ХХ ст. Економічна теорія неоінституціоналізму.




Переглядів: 881

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Неоінституціоналізм. | Джон Мейнард Кейнс Саме за цих умов у 1933р. англійський учений Джон

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.