Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

104 - 002

Міністерство освіти і науки України

 

Національний університет водного господарства і природокористування

 

Кафедра фінансів та економіки природокористування

 

 

 

з дисципліни “Фінанси”

для студентів заочної форми навчання напрямку 0501 „Економіка і підприємництво”

 

 

Рекомендовано

методичною радою

факультету економіки та підприємництва

протокол № 3 від 14.11.05

 

Рівне 2005

 

Конспект лекцій з дисципліни “Фінанси” для студентів заочної форми навчання напрямку 0501 „Економіка і підприємництво” / Мельник Л.М., – Рівне: НУВГП, – 2005, – 40 с.

 

Упорядник: Л.М. Мельник , к.е.н., доцент.

 

Відповідальний за випуск: В.І. Павлов, д.е.н., професор, завідувач кафедри фінансів та економіки природокористування.

 

Зміст

стор.

1. Загальні вказівки …………………………………………………………3

1.1. Загальні рекомендації до вивчення дисципліни ....................................3

1.2. Навчально-методичні матеріали дисципліни ........................................3

2. Теми та зміст курсу

2.1. Сутність фінансів та їх роль у суспільстві................................................4

2.2. Фінансова система.......................................................................................7

2.3. Бюджетна система та бюджетний устрій в Україні..................................9

2.4. Доходи і видатки бюджету........................................................................13

2.5. Податкова система та принципи її формування.......................................18

2.6. Загальнодержавні прямі податки...............................................................23

2.7. Загальнодержавні непрямі податки...........................................................28

2.8. Фінансовий ринок ………………………..………………………………31

2.9. Цінні папери................................................................................................35

 

 

© Мельник Л.М., 2005

© НУВГП, 2005

 

 

  1. Загальні вказівки

1.1. Загальні рекомендації до вивчення дисципліни

 

Дисципліну “Фінанси” вивчають студенти денної та заочної форм навчання напрямку 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальностей “Облік і аудит”, „Економіка підприємства”, „Фінанси”, „Управління персоналом та економіка праці”.

Мета та завдання курсу - вивчення фінансових відносин, які виникають а процесі розподілу та перерозподілу вартості ВВП та національного багатства на макро- і мікро- рівнях.

Після вивчення теоретичного та практичного курсу студенти складають іспит у термін, встановлений навчальним планом.

Програмний матеріал рекомендується вивчати в тій послідовності, що передбачена тематичним планом дисципліни.

 

1.2. Навчально-методичні матеріали дисципліни

 

Під час вивчення дисципліни студентами рекомендується користуватись наступними літературними джерелами:

1. Бюджетний кодекс. 2001

2. Закон України “Про систему оподаткування” // Все про бухгалтерський облік, №11, 2000.

3. Закон України “Про державну податкову службу в Україні” // Все про бухгалтерський облік, №11, 2000.

4. Закон України “Про Національний банк України” // Додаток до вісника НБУ, №7, 1999.

5. Закон України “Про банки і банківську діяльність” // Бухгалтерія, №6, 2001.

6. Закон України “Про підприємства в Україні” // Все про бухгалтерський облік, №11, 2000.

7. Александрова М.М. Маслова С.О. Гроші, фінанси, кредит. К.; ЦУЛ, 2002

8. Базилевич В.Д., Баластрик Л.О. Державні фінанси. К.: Атіка, 2002

9. Василик О.Д. Теорія фінансів України, К.: ЦУЛ, 2001.

10. Крисоватий А.І. , Десятник О.М. Податкова система. Т.: Карт – бланш, 2004.

11. Опарин В.М. Фінанси, К.; КНЕУ, 2001.

12. Поддєрьогін А.М. Фінанси підприємств, К.; КНЕУ, 2004.

13. Петровська І.О., Клиновий Д.В. Фінанси. К.: ЦУЛ, 2002

14. Шелудько В.М. Фінансовий ринок. К.: Знання – Прес, 2003.

2. Теми та зміст курсу


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. Завдання лекційних занять
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІI. Тематика лекцій
  9. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  10. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  11. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  12. КОНСПЕКТ




Переглядів: 986

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цінні папери акціонерного товариства. Порядок виплати дивідендів | Лекція 2. Фінансова система.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.