Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мережний етикет

Пам'ятайте, що про Вас судитимуть по тому, як Ви пишете, які слова та вирази використовуєте. У зв'язку з цим, велику увагу слід приділяти мережному етикету (netiquette). Пам'ятайте, що Internet - це сформоване суспільство, яке має власні традиції, переконання, правила та норми поведінки, які необхідно поважати.

Завжди пам'ятайте "правило телефона": подумайте, чи зможете Ви сказати людині по телефону те, про що пишете у листі? Навчіться стисло передавати свої думки, цінуйте чужий час.

Слідкуйте за правописом, і, якщо в Вас виникають сумніви, краще перевіряйте орфографію за допомогою спеціальної команди. Слідкуйте за стилем листа, не соромтесь виражати повагу до свого адресату.

Не забувайте представлятись (особливо, якщо Ви пишете перший лист), адже Ваші співбесідники повинні знати, з ким мають справу. Більшість програм дають можливість автоматично ставити підпис або sign-файл. У такому файлі звичайно пишуть чиїсь улюблені фрази, уривки з віршів, словом, усе, на що вистачає фантазії. Але пам'ятайте, що цим ні в якому разі не можна зловживати. Файл, у якому зміст підпису занадто великий, може виглядати безглуздим, не підійти по контексту до листа.

Дуже важливо показати себе тільки з кращого боку, ніколи не говорити поганого про себе та інших. Будьте цікавим співбесідником, поважайте інших та не забувайте підшучувати над собою, вмійте пробачати і не поспішайте обурюватись.

Не слід панікувати, якщо хтось одразу не відповів на Ваш лист. Можливо, людина дуже зайнята, хворіє, і в неї є тисячі причин баритися з відповіддю. Не варто засипати адресата питаннями, чи отримав він Ваше повідомлення. Якщо Вам дуже важливо знати, чи дійшов лист, використовуйте функцію "сповіщення про доставку" ("уведомление о доставке"). Почекайте деякий час, перш ніж приймати рішення.

Перевіряйте свою поштову скриньку хоча б один раз на день. Отримавши пошту, намагайтеся відповісти одразу. Якщо Ви не можете відповісти швидко, напишіть подібну коротку фразу: "Вашого листа отримано, відповім пізніше". Це буде ввічливо по відношенню до людини, що листується з Вами.

Перш ніж написати інформацію особистого характеру, подумайте, чи не будете Ви потім жалкувати про це? Це стосується не лише електронної пошти, але й різного роду реєстраційних форм, анкет, телеконференцій та форумів.

Коли Ви берете участь в електронній дискусії, Ви не бачите, як посміхається Ваш співбесідник, щоб показати, що він просто жартує. Те, що Вам здається жартом, хтось може сприйняти як образу. Тому, що уникнути непорозумінь та небажаних сварок, люди стали використовувати для передачі емоцій "посмішки" або "смайліки" (від англійського слова smile - посмішка). Якщо після фрази розміщена одна із позначок - :-) або просто :), то її не слід сприймати серйозно.

Якщо Ви уважно придивитесь до позначок, що подані нижче, то побачите, що вони складаються із звичайних розділових знаків, букв, цифр та інших друкованих символів, які легко знайти на клавіатурі комп'ютера. На практиці частіше використовують "смайліки", які зображують обличчя людини та деякі інші. Спробуйте запам'ятати їх значення:

;-) або ;) - підморгування, натяк або жарт;

:-) або :) - посмішка, гумор;

:-( або :( - невдоволення, засмучення;

:-0 - враження, несподіванка;

:-| - серйозність;

:-\ - здивування;

:-* або :* - цілую;

Зверніть увагу на деякі особливості етикету спілкування в чатах, телеконференціях та форумах:

Ні в якому разі не можна влізати у розмову або повідомлення в телеконференції з різкими зауваженнями, які можуть образити інших людей. Якщо Вас "викинули" з якогось чата за грубощі та неповагу до будь-кого з учасників, не ображайтесь, наступного разу будете дотримуватись правил мережного етикету.

Не можна писати повідомлення на тему, яка дуже відрізняється від теми конференції або чата. Якщо у чата або конференції є свої власні правила, спочатку ознайомтесь з ними.

Можна не соромлячись попрохати поради у ввічливій формі - будьте певні, завжди знайдеться людина, яка із задоволенням допоможе Вам.

 


Читайте також:

  1. Види етикету
  2. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕДОТРИМАННЯ НОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ ТА ЕТИКЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  3. Давньокитайський етикет
  4. Деякі аспекти мовного етикету українців
  5. Діловий етикет
  6. Діловий етикет в ресторанному господарстві.
  7. Діловий етикет при обслуговуванні іноземних туристів
  8. Діловий етикет як невід’ємна складова корпоративної культури.
  9. ДОТРИМАННЯ ЕТИЧНИХ ТА ЕТИКЕТНИХ НОРМ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  10. Дотримання мовного етикету у різних ділових ситуаціях
  11. Етика взаємостосунків, розвиток міжособистісних стосунків, етикет
  12. Етикет ділового листування




Переглядів: 1145

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IP-адреси | Електронна пошта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.