Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика політик змін

Політика змін

Здійснення змін являє собою складний комплекс процесів і процедур, спрямованих на впровадження й проведення змін в організації. Коли ми говоримо про процес здійснення змін, то повинні пам'ятати, що:

- це насамперед тривалий процес, який займає досить багато часу на підготовку до проведення змін, безпосереднє впровадження й контроль після здійснення змін;

- важливою частиною цього процесу є вибір альтернативи, від якої залежить майбутнє організації;

- це системний процес, який торкається всієї організації;

- багато проблем, з якими доводиться стикатися в процесі здійснення змін, мають високу невизначеність;

- процес зачіпає інтереси багатьох людей, тому необхідно приділяти особливої увагу людському факторові при реалізації й впровадженні змін у компанії;

- це перехідний процес від одного до іншого стійкого стану функціонування організаційної системи управління.

Комплекс усіх процедур і процесів, пов'язаних зі здійсненням зміни, — це не просто деяка послідовність дій, що характеризує виконання звичайної роботи, це, по суті, політика (стратегія) здійснення змін. Під політикою зміни розуміють той або інший підхід, обраний залежно від обставин, який ураховує чинники, описані вище.

Вихідним завданням формування політики змін є гарантія ефективної відповіді організації на існуючу потребу або проблему, і ця відповідь вимагає підтримки з боку членів організації. Політика повинна гарантувати існування або створення умов, при яких компанія буде мати найбільші шанси добитися успіху.

Уся різноманітність політик змін можна об'єднати в п'ять груп (табл. 2.1).

Таблиця 2.1.

Політика Сутність Призначення
Директивна політика Нововведення проводяться менеджером без залучення членів колективу Для проведення швидких змін у кризових ситуаціях
Політика переговорів Керівник є ініціатором змін, однак проводить переговори з колективом. Можливий варіант часткових поступків і угод Для попередження опору колективу пропонованим змінам
Політика досягнення загальних цілей Керівник залучає до розробки змін членів організації, визначає їхню роль і відповідальність за досягнення цілей. Можливе залучення зовнішніх консультантів Для попередження опору колективу, підвищення емержентності й синерге­тичності впровадження нововведень
Аналітична політика Заснована на чіткому визначенні проблеми; зборі, вивченні інформації, використанні експертів Для масштабних проектів, наприклад: по нових системах оплати; по реінжинірингові; по новим інформаційних системах

 

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Аграрна політика
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Активна і пасивна державна політика.
  11. Активна політика зайнятості
  12. Активний характер соціальної політики.




Переглядів: 978

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи управління змінами | Організація роботи Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини: мета опосередкованого парламентського контролю, функції та конституційно-правові основи діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.