МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слайд 6Слайд 5 Слайд 4 Слайд 3 Слайд 2 Предмет: географічні аспекти розвитку регіону Слайд 1 Економічна сутність, склад та класифікація фінансових ресурсів ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ ПІДПРИЄМСТВ
Тема: географія та управління.
Лекція 1 (2 год.) ТЕМА: Географія та управління. Природні та екологічні чинники життєдіяльності суспільства. План 1. Географія та управління. 2. Природні умови як чинник розвитку. Поняття про природні умови. 3. Вплив природних умов на життя та господарську діяльність людей. 4. Несприятливі та небезпечні явища природи, стихійні лиха.
Література :
1. Географія та управління.
В самій назві навчальної дисципліни “Географічні аспекти управління розвитком регіону” закладено ряд питань: 1. Місце та роль географічних знань в системі управління регіональним розвитком. 2. Географічний підхід до розуміння поняття “регіон”. 3. Просторовий аналіз явища - як основний науковий метод географії та його роль в прийнятті управлінських рішень. 4. Рівень географічної культури сучасного управлінця та розуміння географічних закономірностей просторової організації природи та людської діяльності. Тому основними завданнями даного курсу є якраз пошук відповіді на ці питання. Світ навколо нас? Це певні об’єкти - чи матеріальні, чи нематеріальні (ідеальні) – які існують в просторі та часі. А вивчення закономірностей поширення тих чи ін. об’єктів та явищ в просторі та часі (тобто вивчення просторового їх буття) є головним завданням географії як науки. В кожному об’єкті чи явищі географія розглядає як їх внутрішню територіальну структуру так і їх зовнішні територіальні зв’язки. Адже пізнання географічних закономірностей забезпечує розуміння складних механізмів просторової організації природи та людської діяльності, а без цього неможливо скласти об’єктивну картину навколишнього середовища та процесів що в ньому відбуваються. Нині можна сміливо стверджувати, що географічні знання – один із загальних універсальних елементів культури людства і є фундаментом сучасної цивілізації. Рівень географічної культури сучасного суспільства стає дедалі важливішим показником загальної культури населення, мірилом та критерієм людського розвитку. Слід відмітити що основним аналітичним засобом в географії завжди були, є тепер та й очевидно будуть і в майбутньому географічні карти. Говорячи про комп’ютерну картографію, геоінформаційні системи які дозволяють аналізувати та обробляти інформацію, моделювати ситуацію тощо, можемо констатувати що все більше розширюються можливості розуміння тих чи інших явищ, змін та процесів що відбуваються на нашій планеті загалом та в окремих регіонах зокрема. Найвищим рівнем систематизації знань про просторові закономірності розвитку природи та суспільства є районування. Районування в географії відіграє таку ж важливу роль як періодизація в історії, класифікація в біології, тощо. Картографічний метод дослідження в свою чергу поєднує саму географію з іншими сферами людських знань і просторовий аналіз як метод дослідження стає універсальним науковим методом. Ключовим питання географії є запитання “де?” – де знаходиться об’єкт чи явище. Але географи також дають відповідь і на інші запитання: чому саме тут?, а яким є навколишнє середовище – природне, соціальне, економічне; як оцінити місце проживання і діяльності людей – за затратами грошей та часу на подолання відстані в просторі, тощо. Простір – це одне з фундаментальних понять буття. Тому географія веде пошук відповіді на питання – а яку ж роль в розвитку природи та суспільства відіграє простір. Категорія “Простір” в географії – це комплексне поняття. Тому, саме географія розвиває комплексне мислення та комплексне вирішення питань подальшого розвитку явища, впроваджує в практику комплексний підхід до розв’язання певних територіальних проблем. Просторовий (комплексний) підхід до внутрішніх та зовнішніх зв’язків проявляється в розміщенні, організації регулювання явищ в просторі, інакше кажучи – в територіальних аспектах управління. Нині географічне мислення є чи не основним атрибутом загальної та професійної географічної культури. Читайте також:
|
||||||||
|