Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Слайд 8

Слайд 7

Мінімальний рівень цієї культури досягається за допомогою виконання наступних правил (запропонованих Е.Б. Алаєвим ):

1. Будь-який досліджуваний феномен необхідно відобразити на карті, “прив’язати” до території, розкласти його на складові елементи так як вони розташовані в реальному просторі; в результаті чого буде виявлено просторову організацію цього феномена, а багато того що здавалось випадковим стане зрозумілим та пояснюваним.

2. Вивчати явище необхідно комплексно, враховуючи його взаємозв’язки з оточенням та іншими явищами. Комплексність це така особливість дослідження коли враховуються всі моменти що є вагомими для цього феномену (явища).

3. Кожне (будь-яке) місце на Землі унікальне і неповторне в силу свого унікального географічного положення. Цей момент необхідно враховувати при вивченні та в практичній діяльності.

4. Географічна оболонка планети єдина і неподільна. Зміни які вносить людина відображаються (впливають, відбуваються, тощо) не тільки на середовищі що безпосередньо стикається із тим де проходить діяльність людини а й в певній мірі загалом в географічній оболонці. “Все зв’язано з усім” (Б Коммонер), тому слід враховувати близькі та віддалені наслідки будь-яких впливів на середовище.

Слід зауважити, що географія та географи, як представники цієї науки, завжди відгукувались на соціальний запит кожної епохи. (протягом 15 – 19 століть географічні звіти про подорожі ставали чи не найважливішими документами як наукового так і суто практичного (економічного та соціального, політичного та військового) значення.

В наш час спеціальні знання та практичні рекомендації географії є важливими в трьох напрямах:

1. природокористування в найширшому його розумінні,

2. територіальна організація виробничих сил суспільства,

3. забезпечення просторового потенціалу стійкого (сталого) розвитку.

В першому напрямку географічні знання забезпечують вирішення екологічних проблем, в другому – визначають природні та соціально-економічні структури на певній території. Рекомендації третього напряму забезпечують зниження ризиків конфліктів стихійних лих та їх наслідків (екологічних, соціальних, етнічних, політичних, військових та ін.).

Обмеженість простору нашої планети нині стає все більш відчутним. Тому сучасна епоха – епоха глобальних процесів і проблем ставить географію з її теоретичним апаратом в ряд приоритетних знань що повинні забезпечити виживання та життя людства в майбутньому.


Читайте також:

  1. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  2. Додавання на слайд фільму або анімованого малюнка GIF
  3. Додавання переходів між слайдами
  4. Залежно від часу закріплення і зберігання матеріалу пам'ять поділяють на сенсорну, короткочасну і тривалу(Слайд № 19).
  5. Запис звуку або звукової примітки для окремого слайду
  6. Зміна фону слайду
  7. Лекція 1. (слайд 5) Організація економічного аналізу на підприємстві
  8. Слайд 1
  9. Слайд 1
  10. Слайд 1
  11. Слайд 1
  12. Слайд 1




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд 6 | Слайд13

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.