Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні показники психічного розвитку дитини першого року життя

Література

Виховання дітей першого року життя

План.

Виховання дітей першого року життя

Контрольні питання

1.Небезпекита їх характеристики.

2.Таксономія, номенклатура,ідентифікація небезпек.

3. Квантифікація небезпек.

4. Характеристика природних джерел небезпек.

5.Джерела технічних небезпек.

6. Характеристика соціальних і політичних небезпек.

7. Комбіновані небезпеки.

 

 

 

Мета:

Завдання:

 

1. Основні показники психічного розвитку дитини першого року життя.

2. Режим та організація режимних процесів для дітей раннього віку.

3. Організація та методика годування, вкладання і укладання, привчання до охайності.

4. Створення предметно-розвивального ігрового середовища для дітей раннього віку.

5. Сенсорний розвиток дітей першого року життя.

6. Основні фактори розвитку мовлення дітей раннього віку. Закономірності розвитку мовлення у дітей першого року життя.

7. Інструкція до приймання у групу дітей раннього віку.

 

 

  1. Волков Б.С., Волкова Н.В. Детская психология в вопросах и ответах. – М.: ТЦ Сфера, 2004. – 256 с.
  2. Воспитание и обучение детей раннего возраста: Книга для воспитателей дет. сада / А.М. Фонарев, С.А. Новоселова, Л.И. Каплан и др.: Под ред. Н.Л. Павловой. – М.: Просвещение, 1986. – 176 с.
  3. Воспитание и развитие детей раннего возраста / Под ред. Г.М.Ляминой. – М., 1981. – 224 с.
  4. Губерт К.Д., Рысс М.Г. Гимнастика и массаж в раннем воздасте. – М., 1972. – 127 с.
  5. Дидактические игры и занятия с детьми раннего возраста / Под ред.. Е.И.Радиной, М.И.Поповой. – 2-е изд. – М., 1972. – 191 с.
  6. Енциклопедія діагностичний методик щодо з’ясування стану розвитку дітей раннього віку. Дайджест 1 / Упор. К.Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ „ЛІПС” ЛТД, 2006. – 152 с.
  7. Зернятко. Програма.
  8. Крутій К. Скарбничка ігор для розумних батьків і кмітливих дітлахів / Автори та укл. К. Крутій, Н. Маковецька. – 2- е вид. – Запоріжжя: ТОВ „ЛІПС” ЛТД, 2004. – 204 с.
  9. Крылова Е.Г., Спирина В.П. Режим дня в дошкольных учреждениях. – М., 1980. – 62 с.
  10. Лайданс С.Я. Физическая культура для малышей. – М.: Просвещение, 1987. – 160 с.
  11. Маляточко. Програма розвитку, навчання та виховання дітей раннього і переддошкільного віку. – 2-е вид., виправл. – Запоріжжя: „ЛІПС” ЛТД, 2004. – 60 с.
  12. Масару Ибука. После трех уже поздно. – М,: Знание, 1992. – 96 с. Ионова О.М. Вальфдорская педагогика: теоретико-мептодологические аспекты. – Х.: «Бизнес Информ», 1997. – 300 с.
  13. Новоселова С.Л., Реуцкая Н.А. Игры, игрушки и игровое оборудование для дошкольных образовательных учреждений. – М,: „Центр инноваций в педагогике”, 1977. – 64 с.
  14. Петрова В.Л. Занятия по развитию речи с детьми до 3-х лет. – М.: Просвещение, 1970. – 136 с.
  15. Печера К.Л. и др. Дети раннего возраста в дошкольных учреждениях: Кн. для воспитателя детсада. – М.: Просвещение. – 1986. – 144 с.
  16. Развитие и воспитание ребенка от рождения до трех лет. – 2-е изд. / Под ред. Н.М. Щелованова. – М., 1969. – 181 с.
  17. Развитие и обучение детей раннего возраста в ДОУ: Учебно-методическое пособие / Сост. Е.С.Демина. – М.: ТЦ Сфера, 2005. – 192 с.
  18. Снігур О.І. Руховий режим і розумовий розвиток дітей. – К,: Здоров’я, 1979. – 64 с.
  19. Умственное воспитание детей раннего возраста / Под ред. Е.И.Радиной. – М., 1968. – 239 с.
  20. Фонарева С.В. Развитие и воспитание детей первого года жизни. – Изд. 2. – М., 1972. – 35 с.
  21. Фролова А.Н. Умственное воспитание детей раннего возраста. – К., 1989. – 160 с.

 

 

Питання для самоконтролю

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  7. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. 5-7 день життя.
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. Абсолютні показники фінансової стійкості




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 2 | Особливості державного нагляду за іпотечним кредитуванням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.