МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні показники психічного розвитку дитини першого року життяЛітература Виховання дітей першого року життя План. Виховання дітей першого року життя Контрольні питання 1.Небезпекита їх характеристики. 2.Таксономія, номенклатура,ідентифікація небезпек. 3. Квантифікація небезпек. 4. Характеристика природних джерел небезпек. 5.Джерела технічних небезпек. 6. Характеристика соціальних і політичних небезпек. 7. Комбіновані небезпеки.
Мета: Завдання:
1. Основні показники психічного розвитку дитини першого року життя. 2. Режим та організація режимних процесів для дітей раннього віку. 3. Організація та методика годування, вкладання і укладання, привчання до охайності. 4. Створення предметно-розвивального ігрового середовища для дітей раннього віку. 5. Сенсорний розвиток дітей першого року життя. 6. Основні фактори розвитку мовлення дітей раннього віку. Закономірності розвитку мовлення у дітей першого року життя. 7. Інструкція до приймання у групу дітей раннього віку.
Питання для самоконтролю
Читайте також:
|
||||||||
|