МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Проведення заняттяПЛАН Проведення лекційного заняття з навчальної ПЛАН Р. К.пс.н. З. Я. Ковальчук Теорії і методики практичної психології Затверджую завідувач кафедри
дисципліни «Основи психологічної практики» Спеціальність – «Практична психологія», «Психологія» Курс– 3,4 Група (и) – ПП-31, ПП-32, ПУ-31, ПУ-32.
Тема 2/1: „Основні принципи постановки діагнозу”
Питання: 1. Доцільність діагностичної процедури. 2. Діагностичне інтерв’ю. Основні варіанти збору анамнезу. Час – 2 год. Основна література: 1. Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. – М.: Международная педагогическая академия, 1994. – 237с. 2. Мак-Вильямс Н. Психоаналитическая диагностика: Понимание структуры личности в клиническом процессе /Пер. с англ. . – М.: Независимая фирма «Класс», 2004. – 480с. 3. Цимбалюк І.М. Психологічне консультування та корекція. – Навч. Посібн.Модульно-рейтинговий курс. – 2-ге вид., випр.і доп. – К.:ВД ”Професіонал”, 2007. – 544с. Додаткова література: 1. Базисное руководство по психотерапии /Под ред.Хайгл-Эверса – СПб.: “Восточно – Европейский Інститут Психоанализа”, 2002. 2. Кернберг О.Ф. Тяжелые личностые расстройства: Стратегии психотерапии/Пер. с англ. М.И. Завалова. – М.:Независимая фирма «Класс», 2001. – 464с. 3. Ялом И. Психотерапевтические истории / Пер. с англ. М.Будыниной, Е. Филиной. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 1216с.
Навчальна мета: - Донести до свідомості студентів основні положення необхідності постановки „психологічного діагнозу”; - Простежити алгоритм діагностичного інтерв’ю та засвоїти особливості збору анамнезу; Виховна мета: - Обґрунтувати доцільність та необхідність постановки психологічного „діагнозу” як можливості захистити себе від надмірного емоційного вигорання; - Мотивувати студентів в необхідності отримання необхідних знань в сфері психологічної практики; - Спонукати студентів до самостійного опрацювання матеріалу та сприяти формуванню їх професійної мотивації;
Місце проведення:навчальна аудиторія за розкладом Інформаційно-технічне забезпечення: дошка, роздатковий матеріал, мультімедійний проектор (при необхідності)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|