МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Проведення заняттяПЛАН Проведення лекційного заняття з навчальної ПЛАН Р. К.пс.н. З. Я. Ковальчук Теорії і методики практичної психології Затверджую завідувач кафедри
дисципліни «Основи психологічної практики» Спеціальність – «Практична психологія», «Психологія» Курс– 3,4 Група (и) – ПП-31, ПП-32, ПУ-31, ПУ-32.
Тема 2/1: „Основні принципи постановки діагнозу”
Питання: 1. Доцільність діагностичної процедури. 2. Діагностичне інтерв’ю. Основні варіанти збору анамнезу. Час – 2 год. Основна література: 1. Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. – М.: Международная педагогическая академия, 1994. – 237с. 2. Мак-Вильямс Н. Психоаналитическая диагностика: Понимание структуры личности в клиническом процессе /Пер. с англ. . – М.: Независимая фирма «Класс», 2004. – 480с. 3. Цимбалюк І.М. Психологічне консультування та корекція. – Навч. Посібн.Модульно-рейтинговий курс. – 2-ге вид., випр.і доп. – К.:ВД ”Професіонал”, 2007. – 544с. Додаткова література: 1. Базисное руководство по психотерапии /Под ред.Хайгл-Эверса – СПб.: “Восточно – Европейский Інститут Психоанализа”, 2002. 2. Кернберг О.Ф. Тяжелые личностые расстройства: Стратегии психотерапии/Пер. с англ. М.И. Завалова. – М.:Независимая фирма «Класс», 2001. – 464с. 3. Ялом И. Психотерапевтические истории / Пер. с англ. М.Будыниной, Е. Филиной. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 1216с.
Навчальна мета: - Донести до свідомості студентів основні положення необхідності постановки „психологічного діагнозу”; - Простежити алгоритм діагностичного інтерв’ю та засвоїти особливості збору анамнезу; Виховна мета: - Обґрунтувати доцільність та необхідність постановки психологічного „діагнозу” як можливості захистити себе від надмірного емоційного вигорання; - Мотивувати студентів в необхідності отримання необхідних знань в сфері психологічної практики; - Спонукати студентів до самостійного опрацювання матеріалу та сприяти формуванню їх професійної мотивації;
Місце проведення:навчальна аудиторія за розкладом Інформаційно-технічне забезпечення: дошка, роздатковий матеріал, мультімедійний проектор (при необхідності)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|