МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оформлення списку використаної літературиЛЕКЦІЯ 3. Підготовка курсової роботи Література до лекції №3 1. Александрова М.М., Маслова М.М. Гроші. Фінанси. Кредит.: Навчально-методичний посібник. – 2-ге видання, перероблене і доповнене. – К.: ЦУП, 2002.– С. 7–108, 196–330. 2. Вісник НБУ, 1997, № 5. - С. 53. 3. Гальчинський А. Теорія грошей: Навч. посібник. – К.: Видавництво Соломії Павличко “Основи”, 2001.– 411с. 4. Гроші та кредит: Підручник / М.І. Савлук, А.М. Мороз, М.Ф. Пудовкіна та ін. – К.: Либідь, 1992. – 331с. 5. Долан Е. Дж. Макроэкономика. – СПб., 1994. – С. 197. 6. Дон Патинкин. Деньги, процент и цены. Соединение теории денег и теории стоимости / Дон Патинкин, пер. с англ. под ред. Н. Я. Петракова. – М.: ЗАО “Издательство Экономика”, 2004. – 375с. 7. Кейнс Дж. М. Общая теория зайнятости, процента и денег. – М.: Гелиос АРВ, 2002. 8. Костіна Н.І. Гроші та грошова політика: Навч. посібник. – К.: НІОС, 2001. – 221с. 9. Макконнелл К. Р., Брю С. Л. Экономикс. В 2-х томах. - М.: Республика, 1992. - T. 1, С. 265. 10. Маньків, Григорі Н. Макроекономіка / Пер. з анг., наук. Ред.пер. С. Панчишина. – К.: Основи, 2000. – С. 183–220. 11. Михайлівська І.М., Ларіонова К.Л. Гроші та кредит: Навчальний посібник. – Львів: Новий Світ, 2006. – 432с. 12. Мэнькю H. Г. Макроэкономика. – M.: Изд-во МГУ, 1994. – С. 238–239. 13. РикардоД. Собрание сочинений. В 5 томах. – М., 1995. – Т. 1, С. 62. 14. Самуельсон П. Экономика. – M.: Прогресе, 1964. – С. 222. 15. Смит А. Исследование о природе и причине богатства народов. – M., 1962. – С. 144. 16. Федоренко В.Г., Діденко О.М., Руш енський М.М., Уткін О.Ф. Політична економія: Підручник / за науковою ред. д.е.н., проф. В. Г. Федоренка. – К.: Алерта, 2008. – С. 74–90. 17. Фінанси. Грошовий обіг. Кредит. Навчальний посібник / Л.О. Дробозіна, Л. П. Окунєва, Л.Л. Андронова та інші; Під ред. проф. Л. О. Дробозіної. Видавнича агенція “Вертекс”, 2001 – 352 с. 18. Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. - M.: Дело, 1997. – С. 475. 19. Харрис Л. Денежная теория. - M.: Прогресе, 1990. – С. 32. 20. Шетинін А.І. Гроші та кредит: Підручник. Вид. 2-ге, перероблене та доповнене. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 432 с. 21. Экономическая теория. Микроэкономика – 1,2. Учебник / Под общ. Ред. заслуженного деятеля науки РФ, проф., д. э. н.,Г.П. Журавлевой. – 3-е изд. испр. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация “Дашков и Ко”, 2007. – С. 275–298.
1 Історично чеки – найперша форма кредитних грошей. Чеки відомі ще з часів держави шумерів (III тисячоліття до н. е.), де вони існували у формі глиняних клинописних табличок. 1 Клірингсистема безготівкових розрахунків шляхом заліку взаємних вимог і зобов’язань. 1 В економічній літературі ліквідністьвизначається як можливість використання певного майна у ролі засобу платежу і водночас як його здатність зберігати незмінною свою вартість. Ступінь ліквідності визначається легкістю, з якою майно перетворюється у готівку. 3 Агрегат – поєднання у єдине ціле однорідних чи різнорідних елементів, у даному випадку – видів грошей.
МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ Мета курсової роботи Завдання курсової роботи ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ Графік виконання курсової роботи Обов’язки студента-автора курсової роботи Обов’язки і права наукового керівника ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ Вибір теми Робота з літературою Складання плану Написання вступу Оформлення титульної сторінки Написання тексту Формулювання висновків ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ Відзив наукового керівника Рецензія на курсову роботу Підготовка студента до захисту Процедура захисту курсової роботи Критерії оцінки курсової роботи Типові помилки в написанні та оформленні курсових робіт
Читайте також:
|
||||||||
|