МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА № 5. Фізіологія вищої нервової діяльності.Лекція МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ Циклова комісія професійної та практичної підготовки (хірургічних дисциплін)
з навчальної дисципліни ФІЗІОЛОГІЯ
(2 год.)
Для студентів відділення «Сестринська справа»
Запоріжжя – 2012 Лекцію підготував:Складанна О.С. – викладач вищої кваліфікаційної категорії
Схвалено на засідання циклової комісії _____________________. Протокол №___ від _______ 2012 року. ПЛАН ЛЕКЦІЇ:
1. Поняття про вищу нервову діяльність (ВНД). Роль І.М. Сєченова та І.П. Павлова у розвитку вчення про ВНД. 2. Фізіологічні основи поведінки. Інстинкти. 3. Потреби, мотивації та емоції, механізми їх формування, біологічна роль. 4. Види умовних рефлексів, механізм утворення та зберігання. Гальмування. 5. Поняття про першу та другу сигнальні системи. Фізіологічні основи формування мови. Мовні центри. 6. Типи нервової системи людини за І.П. Павловим, їх фізіологічна характеристика. 7. Мислення, увага, пам’ять. Свідомість і підсвідомість, їх значення. Література: 1. Нормальна фізіологія / За ред. В.І. Філімонова. – К.: Здоров’я, 1994. – 608 с. 2. Фізіологія:Навч. посіб / За ред. В.Г. Шевчука. – Вінниця: Нова книга, 2005. 3. Філімонов В.І. Фізіологія людини у питаннях та відповідях: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. –Вінниця:Нова книга, 2009. – 488 с. 4. Філімонов В.І. Фізіологія людини: Підручник для мед. ВНЗ І–ІІІ рівнів акред. – К.: Медицина, 2011 – 488 с. Джерела мережі Інтернет: 1. Медицинский информационный портал – Електронний ресурс – Режим доступу: meduniver.com. 2. Медицинская информационная сеть – Електронний ресурс – Режим доступу: www.medicinform.net. Література для поглибленого вивчення: 1. Плахтій П.Д. Фізіологія людини. Обмін речовин і енергозабезпечення м’язової діяльності. – К.: Професіонал, 2006. – 464 с. 2. Плахтій П.Д. Фізіологія людини: Практикум для вищих навчальних закладів. – Кам’янець-Подільський, 2005. – 240 с. 3. Фізіологія людини. Вільям Ф. Ганонг / Пер. з англ. – Львів: БаК, 2002. – 784 с. 4. Физиология человека: в 3-х томах / Пер. с англ.; под ред. Р. Шмидта и Г. Тевса. – М.: Мир, 1996. 5. Чайченко Г.М., Цибенко В.О., Сокур В.Д. Фізіологія людини і тварин. – К.: Вища шк., 2003. Мета лекції: Дидактична: діяльність ЦНС забезпечує адекватну взаємодію організму із зовнішнім середовищем, підгрунттям є корисний кінцевий результат, спрямований насамперед на збереження життя особи чи виду в конкретних мінливих умовах існування. Структурною основою вищої нервової діяльності є кора великого мозку і підкоркові утвори, що прилягають до неї. Під час організації поведінкового акту формуються нейронні ланцюги різної складності. Для організації складної поведінки людини ЦНС використовує складні форми, такі як мотивація, емоції, розумова діяльність, мовлення і воля. Виховна: показати необхідність знань теми для подальшого вивчення всіх клінічних дисциплін, розвити логічне мислення, вміння аналізувати. Читайте також:
|
||||||||
|