МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 6. ПедіатріяТема: Захворювання надниркових залоз: хронічна і гостра наднирникова недостатність. Гормонально активні пухлини наднирників. Етіологія, патогенез, клініка, діагностика, диференційна діагностика, лікування. Лекція 6. Педіатрія Список рекомендованої літератури 1. Бодалев А.А. Психология общения. – М.: Институт практической психологии; Воронеж: МОДЭК, 1996. – 256 с. 2. Флоренская Т.Ф. Диалог как метод психологии консультирования (Духовноориентированный подход) // Психологический журнал. – Том 15. – № 5. – 1994. – С. 44 – 55.
Актуальність: Ураження надниркових залоз призводить до тяжких захворювань, початкові прояви яких у більшості випадків не мають чіткої клінічної картини, при цьому хворих спостерігають лікарі різних спеціальностей, що часто є причиною занадто пізньої діагностики та лікування. У деяких випадках захворювання може розпочинатися з невідкладного стану. Хвороба Аддісона характеризується хронічним перебігом, потребує довічної замісної терапії, ретельної організації диспансерного нагляду, потребою періодичної корекції лікування. Діагностика захворювань, які супроводжуються гіперфункцією надниркових залоз, може бути вкрай утруднена та потребує диференціювання з чисельною кількістю інших захворювань. Тому патологію надниркових залоз потрібно вивчати лікарям усіх спеціальностей. Мета: Сформулювати деонтологічні принципи роботи з хворими на хронічну надниркову недостатність та гормонально-активні пухлини надниркових залоз. Оволодіти навичками встановлення психологічного контакту та створення атмосфери довіри між лікарем та хворим на будь-яке захворювання надниркових залоз. Формувати почуття відповідальності за своєчасність та повноту обстежень хворого, а також за інформованість пацієнта про можливі методи лікування та пов'язані з ними побічні ефекти. Розвивати розуміння впливу факторів навколишнього середовища на розвиток захворювань надниркових залоз.
ПЛАН ЛЕКЦІЇ: 1. Вступ. 2. Класифікація захворювань надниркових залоз. 3. Фізіологічна дія гормонів наднирникових залоз. Вікові особливості наднирникових залоз. 4. Етіологія, патогенез, клініка та методи діагностики хвороби Аддісона та гормонально-активних пухлин надниркових залоз; 5. Тактика і методи лікування хронічної надниркової недостатності, гормонально-активних пухлин надниркових залоз. 6. Гостра наднирникова недостатність(синдром Уотерхауза-Фрідеріксена): етіологія, патогенез, клініка, діагностика, лікування.. ЛІТЕРАТУРА:
5.Ендокринологія : навч. посіб. для студ. вищ. мед. навч. закладів / за ред.. проф.. П. М. Боднара – Вінниця : Нова книга, 2012. – 360 с. 6.Наказ № 254 МОЗ України від 27.04.2006 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги дітям за спеціальністю "Дитяча ендокринологія».
Читайте також:
|
||||||||
|