Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лікарські засоби, що діють у ділянці адренергічних синапсів

Лікарські засоби, що впливають на еферентну іннервацію.

ТЕМА № 4.

ФАРМАКОЛОГІЯ

Лекція

МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Завдання на самостійну роботу.

Контрольні запитання.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Метою прочитаної лекції ставилося ознайомлення з фізико-технічними основами електроерозійної обробки матеріалів та конструкцією електроерозійних установок установок.

 

1. Для чого використовується електронно-променеве нагрівання?

2. Які переваги з технологічної точки зору електронно-променевого нагрівання?

3. В чому полягають фізичні основи роботи енергетичного комплексу ЕПУ ?

4. В чому заклечається суть роботи ЕПУ з кільцевим катодом?

5. Які основні технологічні операції електронно-променевої обробки?

6. Принципи побудови установок плавки металу електронним променем.

 

 

1. Відпрацювати матеріал лекції №8 по конспекту та технічній літературі:

- А.В. Болотов, Г.А.Шепель. Електротехнологические установки. М.-1988. Ст. 47- 78, 87 -99.

- 5. Егоров А.В., Моржин А.Ф. Электрические печи. — М.: Металлургия, 1975.

 

2. Підготуватися до практичного заняття №4 по даній темі.

 

 

Старший викладач кафедри спеціальних систем озброєння

 

Ю.П. Гончаренко.

 

 

ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ

Циклова комісія природничо-наукової підготовки

 

 

з навчальної дисципліни

 

 

(4 години)

 

Для студентів відділення

фармація

 

 

Запоріжжя – 2013

 

 

Лекцію підготували:

Арефіна В.О.викладач, перша кваліфікаційна категорія, голова ЦМК природничо-наукової підготовки.

 

Тржецинська Н.І. –викладач-методист, вища кваліфікаційна категорія, директор медичного коледжу Запорізького державного медичного університету.

Рецензенти:

Схвалено на засідання циклової комісії природничо-наукової підготовки.

 

Протокол №___ від _______ 2013 року.

ПЛАН ЛЕКЦІЇ 4л1:

1. Адренорецептори: визначення, класифікація на α і β.

2. Адреноміметики.Класифікація за дією на адренорецептори:

- α-адреноміметики(норепінефрин, фенілефрину гідрохлорид, нафазолін, ксилометазолін, оксиметазоліну гідрохлорид, тетризолін);

- β-адреноміметики (сальбутамол, кленбутерол, фенотерол, добутамін);

- α, β-адреноміметики (адреналіну гідрохлорид, ефедрину гідрохлорид). Механізм дії. Застосування. Побічні дії.

 

Література:

1. Нековаль І.В., Казанюк Т.В. Фармакологія: підручник. — К.: Медицина, 2011. — с. 171-192.

2. Скакун М.П., Посохова К.А. Фармакологія: підручник. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2004. — с. 80-94

3. Аксакова В.В., Зупанець І.А., Безугла Н.П. Фармакологія. — Х.: Видавництво НФаУ “Золоті сторінки”, 2003. — 502 с.

4. Казанюк Т.В., Нековаль І.В. Основи фармакології та загальної рецептури. — К.: Здоров’я, 2003. — 240 с.

 

Література для поглибленого вивчення:

1. Давидович О.В., Давидович Н.Я. Клінічна фармакологія з рецептурою. — К.: Здоров’я, 2004. — 282 с.

2. Державна фармакопея України. — Доп. 1 до першого видання. — Х., 2004.

3. Дроговоз С.М. Фармакологія на долонях: навч. посіб. — Х.: Видавничий центр ХАІ, 2009. — 112 с.

4. Дроговоз С.М. Фармакологія на допомогу лікарю, провізору, студенту: підручник-довідник. — Х.: Видавничий центр ХАІ, 2006. — 480 с.

5. Дроговоз С.М. Фармакологія-сіто! (Фармакологічна логіка: підручник). — Х.: Видавництво “СІМ”, 2009. — 232 с.

6. Клиническая фармакология: Учебник / С.А. Крыжановский. — 2-е изд., испр. — М.: Издат. центр “Академия”, 2003. — 400 с.

7. Клінічна фармакологія. Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. І.А. Зупанця, С.В. Нальотова, О.П. Вікторова. — Х.: НфаУ: Золоті сторінки, 2007. — 348 с.

8. Компендиум 2008 — лекарственные препараты / Под ред. В.Н. Коваленко, А.П. Викторова. — К.: Морион, 2008. — 2270 с.

9. Фармакотерапия. Учебник для студентов высших учебных заведений 3 издат. / Под ред. академика Б.А. Самура. — Х.: Золотые страницы, 2008 — 800 с.

10. Фармацевтична опіка: курс лекцій / І.А. Зупанець, В.П. Черних, С.Б. Попов та ін. / За ред. І.А. Зупанця, В.П. Черниха. — Х.: Фармітек, 2006. — 536 с.

11. Машковский М.Д. Лекарственные средства — 16 изд., перераб., испр. и доп. — М.: Новая волна: Издатель Умеренков, 2010. — 1216 с.

12. Чекман І.С. Фармакологія. — К.: Вища шк., 2001.

 

 

Мета лекції:

Дидактична: засвоїти класифікацію, фармакодинаміку та спектр застосування речовин, які впливають на функцію адренергічних синапсів:α-адреноміметики; β-адреноміметики;α, β-адреноміметики.

Виховна: формувати у студентів відповідальність за знання доз препаратів та шляхів їх уведення, особливо для надання невідкладної допомоги при гіпертензивному кризі, нападах бронхіальної астми, колапсі, шоку.


Читайте також:

  1. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  2. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  3. Б- не збуджена ділянка мембрани , на яку діють електричні струми збудженої ділянки. Стрілками показано напрям струмів, кружечками – дійсне переміщення іонів.
  4. Види податків, що діють в Україні
  5. Визначення сил, що діють на тіло.
  6. Виписування рецептів та вимог-замовлень на лікарські засоби і вироби медичного призначення
  7. Відстань між витками спіралі 3,4 нм. На цій ділянці вкладаються 10 пар нуклеотидних залишків, діаметр спіральної молекули 1,8 нм.
  8. Гарантії виконання конституційних обов'язків лю­дини і громадянина - це умови та засоби, принципи та нор­ми, які забезпечують виконання зазначених обов'язків.
  9. Для задоволення своїх потреб люди використовують необхідні засоби, які називають економічними ресурсами, або факторами виробництва.
  10. Етап - визначають конкурентні сили, що діють у галузі, та оцінюють їх вплив на ситуацію у галузі.
  11. Загальні закони є універсальними і діють у всіх матеріальних системах.
  12. ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ ХІМІЧНИХ СИНАПСІВ.




Переглядів: 814

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.