МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лікарські засоби, що діють у ділянці адренергічних синапсівЛікарські засоби, що впливають на еферентну іннервацію. ТЕМА № 4. ФАРМАКОЛОГІЯ Лекція МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Завдання на самостійну роботу. Контрольні запитання. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Метою прочитаної лекції ставилося ознайомлення з фізико-технічними основами електроерозійної обробки матеріалів та конструкцією електроерозійних установок установок.
1. Для чого використовується електронно-променеве нагрівання? 2. Які переваги з технологічної точки зору електронно-променевого нагрівання? 3. В чому полягають фізичні основи роботи енергетичного комплексу ЕПУ ? 4. В чому заклечається суть роботи ЕПУ з кільцевим катодом? 5. Які основні технологічні операції електронно-променевої обробки? 6. Принципи побудови установок плавки металу електронним променем.
1. Відпрацювати матеріал лекції №8 по конспекту та технічній літературі: - А.В. Болотов, Г.А.Шепель. Електротехнологические установки. М.-1988. Ст. 47- 78, 87 -99. - 5. Егоров А.В., Моржин А.Ф. Электрические печи. — М.: Металлургия, 1975.
2. Підготуватися до практичного заняття №4 по даній темі.
Старший викладач кафедри спеціальних систем озброєння
Ю.П. Гончаренко.
ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ Циклова комісія природничо-наукової підготовки
з навчальної дисципліни
(4 години)
Для студентів відділення фармація
Запоріжжя – 2013
Лекцію підготували: Арефіна В.О.викладач, перша кваліфікаційна категорія, голова ЦМК природничо-наукової підготовки.
Тржецинська Н.І. –викладач-методист, вища кваліфікаційна категорія, директор медичного коледжу Запорізького державного медичного університету. Рецензенти: Схвалено на засідання циклової комісії природничо-наукової підготовки.
Протокол №___ від _______ 2013 року. ПЛАН ЛЕКЦІЇ 4л1: 1. Адренорецептори: визначення, класифікація на α і β. 2. Адреноміметики.Класифікація за дією на адренорецептори: - α-адреноміметики(норепінефрин, фенілефрину гідрохлорид, нафазолін, ксилометазолін, оксиметазоліну гідрохлорид, тетризолін); - β-адреноміметики (сальбутамол, кленбутерол, фенотерол, добутамін); - α, β-адреноміметики (адреналіну гідрохлорид, ефедрину гідрохлорид). Механізм дії. Застосування. Побічні дії.
Література: 1. Нековаль І.В., Казанюк Т.В. Фармакологія: підручник. — К.: Медицина, 2011. — с. 171-192. 2. Скакун М.П., Посохова К.А. Фармакологія: підручник. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2004. — с. 80-94 3. Аксакова В.В., Зупанець І.А., Безугла Н.П. Фармакологія. — Х.: Видавництво НФаУ “Золоті сторінки”, 2003. — 502 с. 4. Казанюк Т.В., Нековаль І.В. Основи фармакології та загальної рецептури. — К.: Здоров’я, 2003. — 240 с.
Література для поглибленого вивчення: 1. Давидович О.В., Давидович Н.Я. Клінічна фармакологія з рецептурою. — К.: Здоров’я, 2004. — 282 с. 2. Державна фармакопея України. — Доп. 1 до першого видання. — Х., 2004. 3. Дроговоз С.М. Фармакологія на долонях: навч. посіб. — Х.: Видавничий центр ХАІ, 2009. — 112 с. 4. Дроговоз С.М. Фармакологія на допомогу лікарю, провізору, студенту: підручник-довідник. — Х.: Видавничий центр ХАІ, 2006. — 480 с. 5. Дроговоз С.М. Фармакологія-сіто! (Фармакологічна логіка: підручник). — Х.: Видавництво “СІМ”, 2009. — 232 с. 6. Клиническая фармакология: Учебник / С.А. Крыжановский. — 2-е изд., испр. — М.: Издат. центр “Академия”, 2003. — 400 с. 7. Клінічна фармакологія. Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. І.А. Зупанця, С.В. Нальотова, О.П. Вікторова. — Х.: НфаУ: Золоті сторінки, 2007. — 348 с. 8. Компендиум 2008 — лекарственные препараты / Под ред. В.Н. Коваленко, А.П. Викторова. — К.: Морион, 2008. — 2270 с. 9. Фармакотерапия. Учебник для студентов высших учебных заведений 3 издат. / Под ред. академика Б.А. Самура. — Х.: Золотые страницы, 2008 — 800 с. 10. Фармацевтична опіка: курс лекцій / І.А. Зупанець, В.П. Черних, С.Б. Попов та ін. / За ред. І.А. Зупанця, В.П. Черниха. — Х.: Фармітек, 2006. — 536 с. 11. Машковский М.Д. Лекарственные средства — 16 изд., перераб., испр. и доп. — М.: Новая волна: Издатель Умеренков, 2010. — 1216 с. 12. Чекман І.С. Фармакологія. — К.: Вища шк., 2001.
Мета лекції: Дидактична: засвоїти класифікацію, фармакодинаміку та спектр застосування речовин, які впливають на функцію адренергічних синапсів:α-адреноміметики; β-адреноміметики;α, β-адреноміметики. Виховна: формувати у студентів відповідальність за знання доз препаратів та шляхів їх уведення, особливо для надання невідкладної допомоги при гіпертензивному кризі, нападах бронхіальної астми, колапсі, шоку. Читайте також:
|
||||||||
|