Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ №6

Контрольні питання

1. Визначте найпоширеніші види забруднень для різних галузей промисловості.

2. Дайте визначення таким видам забруднення навколишнього середовища: фізичному, хімічному та біологічному.

3. Визначте основні забруднювачі біосфери і дайте оцінку їхнього впливу на здоров'я.

4. Дайте характеристику урбоекології як галузі екології

5. Які основні типи відходів людської діяльності?

 

Живильники:

Для рівномірного і неперервного подавання матеріалів з бункерів на транспортуючі механізми і машини, в дозуючі пристрої і інше технологічне обладнання.

За характером руху робочих органів розрізняють живильники з неперервним рухом по замкнутому контурі (стрічкові, пластинчасті, ланцюгові); з коливальним рухом (вібраційні, лоткові, секторні); з обертовим рухом (гвинтові, тарільчаті, барабанні).

Пластинчаті живильники застосовують для рівномірного подавання кускового матеріалу в дробарки і з дробарок на стрічкові транспортери. Такі живильники випускають важкого типу – для транспортування матеріалів крупністю до 1300 мм. і нормального типу, для транспортування матеріалу крупністю до 500 мм.

Пластинчатий живильник має робочий орган, що складається з окремих ланок – пластин, з’єднаних шарнірно. Рух замкнутого пластичного ланцюга здійснюється електрорушієм через привідну зірку.

Основним параметром пластинчатого живильника є ширина пластини: 1000, 1200, 1500 і 2000 мм.

ширина пластини

π=м3/год

h – висота бортів, м ;

– швидкість руху стрічки м/с;

– коеф. заповнення (=0,7…0,8)

 

 

Стрічкові живильники застосовують для видачі із бункерів всіх видів матеріалів – від пиловидних до середньокускових. Стрічковий живильник є одним із основних вузлів дозувачів, бетоноукладачів і інших машин. За принципом роботи і конструкції стрічкові живильники є стрічковими транспортерами з шириною стрічки від 400 до 1200 мм. Продуктивність стрічкових живильників досягає 300 м3/год, швидкість руху стрічки 0,05 …0,5 м/с.

 

Лоткові живильники відносяться до групи з коливальним рухом робочого органу. Їх використовують для подачі матеріалів дрібної і середньої крупності. Їх продуктивність досягає 250 м3/год, число ходів 20-60 у хвилину.

Лотковий живильник (рис. 6.2) складається з рами 7, на якій змонтовані лоток 5, що опирається на ролики 6, і рушій , який складається з двигуна 1; редуктора 2. Вихідні вали редуктора мають кривошипи, при обертанні яких через шатун 4 лотку надається зворотньо-поступальний рух.

Під час поступального руху лотка вперед частина матеріалу виноситься із зони живильної лійки, а при зворотньому ході матеріал скидається з лотка. На вихідній частині лотка встановлений засув 8, з допомогою якого регулюється січення потоку матеріалу і, таким чином, змінюється продуктивність живильника.

Продуктивність лоткового живильника (м3/год)

 

=3600· Β·h·s·n·,

де B – ширина лотка, м;

h – висота верстви матеріалу на лотку, що є рівною віддалі між дном лотка і нижньою частиною засува, м;

s – хід лотка (s=2е, де е – ексцентриситет кривошипа), м;

n – частота обертання кривошипа, об/с;

– коефіцієнт заповнення лотка, рівний 0,7 …0,8.

 

Вібраційний живильник (рис. 6.3 165) складається з лотка 1, підвішеного на амортизаторах 2 до бункера. Коливальні переміщення лотку передає електромагнітний вібратор 3. Частинки матеріалу, який поступає на лоток бункера, починають вібрувати разом з лотком, утворюючи текучу зернисту масу.

Теоретично продуктивність вібраційного живильника (м3/год):

П =3600·Β·h·ζм

 

де h – висота верстви матеріалу, м;

ζм – швидкість руху матеріалу, м/с.

величина h і ζм залежать від властивостей матеріалу і режимів вібрування і можуть змінюватися в широкому діапазоні, причому із зміною швидкості, може змінюватися і товщина верстви матеріалу. Тому більш точно продуктивність визначається дослідним шляхом.

Секторні живильники маятникового типу застосовуються для подавання матеріалу розміром не більше 50 мм. Їх встановлюють під бункером і вони одночасно виконують роль засувки. Живильник (рис. 6.4 167) складається із засува 1, підвішеного на осі 2 до стінок лійки 3. Коливальний рух засув отримує від кривошипно-шатунного механізму 4, що приводиться в дію рушієм 6 через редуктор 5.

 

Живильники з обертовим рухом робочого органу

До таких живильників відносяться барабанні, шнекові тарільчаті. Усі живильники застосовуються для подачі порошкових і дрібнокускових матеріалів. Барабанні і шнекові живильники можуть використовуватися, як самостійно або входити до складу дозувачів.

Робочим органом барабанного живильника (рис. 6.5) є барабан 4, який приводиться в рух храповим механізмом, який складається з храпового колеса 7, двохплечового важеля 6 і собачки 5. Важіль приводиться в хитавичний рух двигуном 10 через редуктор 9 і кривошипно-шатунний механізм 8.

Живильник має секторну засувку 2, яка переміщається гвинтовим пристроєм 1. За допомогою засувки змінюється товщина верстви матеріалу, який поступає з лійки 3 на барабан і, відповідно, продуктивність живильника.

Барабани таких живильників можуть бути гладкими, рифленими або комірковими (рис. 6.6).

Продуктивність барабанного коміркового живильника (м3/год):

П= 3600·Vο·Z·n,

 

де Vο – об’єм однієї комірки, м3;

Z – число комірок на барабані;

n – частота обертання барабана, об/с;

– коефіцієнт розрихлення, рівний 0,7 – 0,8.

Шнекові або гвинтові живильники застосовують для подавання порошкових матеріалів. Переміщення матеріалу в живильнику (рис. 6.7) здійснюється за допомогою гвинта 4 в герметичному корпусі 3. Шнек приводиться в рух двигуном 1 через редуктор 2.

Продуктивність живильника змінюється при зміні кутової швидкості шнека і визначається за формулою:

 

n3/год)

де Д – зовнішній діаметр шнека, м;

S – крок гвинта шнека, м;

n – частота обертання шнека, об/с;

– коефіцієнт заповнення корпуса шнека матеріалом:

При подаванні кускових матеріалів λ = 0,0,35; при подаванні порошкових матеріалів з підпором λ=0,85 0,9.

Тарільчаті (дискові) живильники застосовують для неперервного подавання порошкових і дрібнокускових матеріалів із бункерів і силосів і для об’ємного їх дозування. В промисловості будівельних матеріалів застосовуються живильники з діаметром тарілки 0,5….2,0 м і продуктивність 1,535 м3/год

Живильник (рис. 6.8) складається з труби 1, з’єднаної з бункером, тарілки (диска) 2, який приводиться в рух двигуном через редуктор 4. Матеріал, який поступає на тарілку, скидається в лоток ножем 3.

Кількість матеріалу, який подається за один оберт диска, регулюється зміною кута установки ножа з допомогою гвинта 6 і важеля 5, або зміною положення обойми 10 з допомогою моховика 7, гвинта 8 і вилки 9. У першому випадку змінюється об’єм кільця матеріалу, рівний об’єму зрізаного конуса з різницею об’єму циліндра, який визначається положенням, і діаметром обойми 10.

У другому випадку змінюється загальний об’єм конуса матеріалу на диску. Таким чином, продуктивність живильника (м3/год):

 
 


 

 

де h – висота кільця матеріалу (рис. 6.8, І), м;

R – зовнішній радіус основи кільця матеріалу, що зрізається скребком ,м;

– радіус верхньої частини кільця матеріалу, м;

n – частота обертання диску, об/с.


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 1094

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми відходів людської діяльності. | Механічна асфіксія, її види, стадії прижиттєвого перебігу, загальноасфіксичні ознаки смерті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.