МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Використання дихальних вправ.Тема №3 Ефективність професійної діяльності психолога у галузі спорту. Фактори, що впливають на ефективність професійної діяльності психолога у галузі спорту. Важливим є виявлення комплексу властивостей, що входять до складу індивідуального потенціалу професійного розвитку психолога у спорті. Але вже спочатку можна виділити важливі для психологічної готовності психолога до професійної діяльності у спорті такі види здібностей: 1) здатність розвивати свої професійно значущі уміння та навички; 2) здатність вибірково активізувати форми активності, адекватні конкретній професійній ситуації; 3) здатність адекватно встановлювати та регулювати рівні своєї активності, перерозподіляючи свої внутрішні резерви; 4) фізична тренованість фахівця; 5) здатність до діяльного співчуття.
Фактором, який стримує ефективну реалізацію психологом професійної діяльності у спорті, є невір’я тренерів у можливості спортивної психології, що викликано їхнім досвідом невдалих спроб взаємодії з психологами в минулому.
І. Додаткові теоретичні питання для опрацювання: 1. Які особистісні передумови неефективності професійної діяльності психолога у спорті Ви можете зазначити як найбільш суттєві. 2.Дайте порівняльну характеристику «психолога-теоретика» і «психолога- практика» у галузі спорту. 1. Дайте порівняльну характеристику понять «працездатність спортивного психолога», «професіоналізм спортивного психолога» та «індивідуальнмий стиль професійної діяльності спортивного психолога».
ІІ. Опрацювати першоджерела (конспект, тезиси): 1. Наумчик Н.В. К вопросу о личностных предпосылках непрофессионализма в практической психологии // Практична психологія та соціальна робота. – 2002. - №1. – С.57-68. 2. Радченко Л. Таємниці спортивної психології // Спортивна газета. – 2000. - №7. – 23 лютого. – С.6-7.
ІІІ. Прокоментуйте слова спортсменки (Олена Мухіна, чемпіонка світу зі спортивної гімнастики): «В 9-10 лет мы ничего вокруг не видим, кроме спорта, интерес к которому так искусно разжигается. Нам кажется, что это какой-то особый мир. Мы ещё не знаем, как узко это трёхмерное пространство – зал, дом, сборы. И даже при том, что спортсмены так много ездят, духовно они страшно обделены. Нагрузки, которые постоянно растут, и кажется порой, что всё, сил больше нет». Журнал «Огонёк». 1988. №29. 5. Зниження рівня домагань як спосіб зняття психічної напруги. Треба заставити спортсмена думати не стільки про результати, скільки про способах їх досягнення. А також необхідно виключити погрозу покарання спортсмена за невдалий виступ. 6. Використання методу десенсибілізації. (зняття чутливості з факторів, які викликають тривогу та страх) Читайте також:
|
||||||||
|