МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Використання дихальних вправ.Тема №3 Ефективність професійної діяльності психолога у галузі спорту. Фактори, що впливають на ефективність професійної діяльності психолога у галузі спорту. Важливим є виявлення комплексу властивостей, що входять до складу індивідуального потенціалу професійного розвитку психолога у спорті. Але вже спочатку можна виділити важливі для психологічної готовності психолога до професійної діяльності у спорті такі види здібностей: 1) здатність розвивати свої професійно значущі уміння та навички; 2) здатність вибірково активізувати форми активності, адекватні конкретній професійній ситуації; 3) здатність адекватно встановлювати та регулювати рівні своєї активності, перерозподіляючи свої внутрішні резерви; 4) фізична тренованість фахівця; 5) здатність до діяльного співчуття.
Фактором, який стримує ефективну реалізацію психологом професійної діяльності у спорті, є невір’я тренерів у можливості спортивної психології, що викликано їхнім досвідом невдалих спроб взаємодії з психологами в минулому.
І. Додаткові теоретичні питання для опрацювання: 1. Які особистісні передумови неефективності професійної діяльності психолога у спорті Ви можете зазначити як найбільш суттєві. 2.Дайте порівняльну характеристику «психолога-теоретика» і «психолога- практика» у галузі спорту. 1. Дайте порівняльну характеристику понять «працездатність спортивного психолога», «професіоналізм спортивного психолога» та «індивідуальнмий стиль професійної діяльності спортивного психолога».
ІІ. Опрацювати першоджерела (конспект, тезиси): 1. Наумчик Н.В. К вопросу о личностных предпосылках непрофессионализма в практической психологии // Практична психологія та соціальна робота. – 2002. - №1. – С.57-68. 2. Радченко Л. Таємниці спортивної психології // Спортивна газета. – 2000. - №7. – 23 лютого. – С.6-7.
ІІІ. Прокоментуйте слова спортсменки (Олена Мухіна, чемпіонка світу зі спортивної гімнастики): «В 9-10 лет мы ничего вокруг не видим, кроме спорта, интерес к которому так искусно разжигается. Нам кажется, что это какой-то особый мир. Мы ещё не знаем, как узко это трёхмерное пространство – зал, дом, сборы. И даже при том, что спортсмены так много ездят, духовно они страшно обделены. Нагрузки, которые постоянно растут, и кажется порой, что всё, сил больше нет». Журнал «Огонёк». 1988. №29. 5. Зниження рівня домагань як спосіб зняття психічної напруги. Треба заставити спортсмена думати не стільки про результати, скільки про способах їх досягнення. А також необхідно виключити погрозу покарання спортсмена за невдалий виступ. 6. Використання методу десенсибілізації. (зняття чутливості з факторів, які викликають тривогу та страх) Читайте також:
|
||||||||
|