Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛІТЕРАТУРА

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

 

1. Економіка — наука вчинків. Як Ви розумієте цю тезу і як впливає це на систему контролю та оцінювання знань?

2. Що означає слово ТЕСТ?

3. Назвіть функції тестів.

4. Який раціональний обсяг тестового завдання?

5. Що таке ситуаційний тест?

6. Що таке рейтинг?

7. Що таке модуль?

8. З яких модулів складається курс МВЕД?

9. Що потрібно знати при розробці системи контролю і оцінювання знань?

10. Чи завжди потрібен контроль та оцінка знань?

11. Чим визначається ефективність контролю знань з економіки?

12. У чому суть модульної системи викладання?

— рейтингової системи?

— модульно-рейтингової системи?

13. У чому полягає виховна і суспільна функція оцінки?

14. Чому японці більше цінують не рівень знань, а профіль знань?

15. Як Ви гадаєте, що легше: перевірити знання за тестами з економіки чи за методикою викладання економіки?

16. Назвіть три види контролю?

17. Як у грі можна застосувати груповий контроль?

18. Що дає взаємоконтроль?

19. У чому суть методики адаптивного контролю?

20. Чи завжди потрібен контроль і оцінка знань?

21. Назвіть умови ефективного контролю знань.

22. Що таке педагогічна вимогливість?

23. Яка різниця між продуктивною і непродуктивною вимогливістю викладача?

24. В чому проблеми оцінювання засвоєння дисципліни?

25. Чому за кордоном ступінь засвоєння знань оцінюють незалежні викладачі та експерти?

26. Які з переваг тестів Ви вважаєте основними?

27. Який недолік тестів Ви вважаєте найсуттєвішим?

28. Чому відомий педагог П.П. Блонський закликав відмовитись від «епідемії тестової творчості»?

29. Чому в університетах є посада психолога?

31. Як можна запобігти списуванню?

32. Чи згодні Ви з твердженням «Справедлива оцінка має бути невідворотною, як Божа кара»?

33. Чому за умов концептуального (проблемного) навчання студентів більш повільно відповідають на запитання тестів?

34. Чому курсові іспити проводяться письмово, а державні — усно?

35. Як перевірити засвоєння смислового понятійного апарату в студентах?

36. Чи повинен вчитель бути психодіагностом?

37. Який зв’язок між типом нервової системи студента та швидкістю його відповіді на запитання?

39. Чи потрібен психолог?

40. Що таке ситуаційний тест?


1. Про вищу освіту: Закон України // Урядовий кур’єр. — 15 травня. — 2002. — № 86.

2. Про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців: Тимчасове положення // Наказ МОН України від 23.01.2004. — № 48.

3. Аксьонова О.В. Методика викладання економічних дисциплін.Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2006. — 708 c.

4. Алексєєнко Т.А. Управління якістю підготовки фахівців в університеті в контексті болонського процесу // Педагогічний процес: теорія і практика. Зб. наук. праць. Вип. 1, 2004. с. 7-18.

5. Алексюк А. Педагогіка вищої школи. Підр. - К. - 1993.

6. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи: Навчально-методичний посібник для викладачів, аспірантів, студентів магістратури. – К.: Кондор, 2008. – 272 с.

7. Астахова К. Активізація пізнавальної діяльності студентів: підходи приватного ВНЗ. //Вища освіта України. - 2003. - № 1. - С. 106-111.

8. Астафьєва О. – Інформатизація та комп’ютеризація в гуманітарній освіті. // Вища освіта України. - 2003.- №2.- С. 108-115.

9. Бобров В., Каніщенко Л. - Вища економічна освіта на сучасному етапі розвитку суспільства// Вища освіта України. - 2002. - № 2. - С.16-24.

10. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. Підручник за модульно-ретинговою системою навчання. 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 384 с.

11. Вища освіта в Україні: Навч. посіб. В.Г. Кремінь, С.М. Ніколаєнко,
М.Ф. Степко та ін. / За ред. В.Г.Кременя, С.М.Ніколаєнка. – К.: Знання. 2005.

12. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. – К.: Академвидав. - 2004. – 334 с.

13. Дорогань С. Національне виховання як світоглядне завдання. //Вища освіта України. – 2004. - №2. - С. 105 – 112.

14. Евтушевський В. Економічна освіта у вищій школі: здобутки та проблеми формування. // Вища освіта України. - 2002. - № 2. - С. 86-91.

15. Економіка в дії. 14 найпопулярніших уроків з економіки для викладання у середній школі. / Пер. з англ. за ред. Дж. С. Лопус, Е.М. Вілліс. - К: Амадей, 2004.

16. Зязюн Л. Гуманістична парадигма освіти і виховання. // Вища освіта України. - 2002. - №3. - С. 75-82.

17. Інформаційні технології навчання у вищих закладах освіти. – Суми, 2002.

18. Козлакова Г. Інформаційні технології та інтелектуалізація навчання у вищій школі. // Вища освіта України. – 2002.- №1.-С.48-53.

19. Козлова Г. За технологіями активного навчання.//Вища освіта України. - 2002. - № 2. - С. 42-46.

20. Колот А. Реалізація основних принципів Болонської декларації
при підготовці фахівців економічного профілю. // Економічна теорія. - 2004. -
№ 2. - С. 87-99.

21. Корсак К., Зінченко Т.- Традиційні уроки і лекції: сучасний етап і перспективи. // Вища освіта України. - 2002. - № 3. - С. 75-82.

22. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2006. – 206с.

23. Мороз І. Проблеми інтеграції України до Європейського простору вищої освіти // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2003. -
Вип. III-ІV. - С. 255-261.

24. Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.

25. Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті. //
Освіта України. - 18 липня 2001.

26. Огнев’юк В. Навчання і виховання як соціоцентричні цінності. // Вища освіта України. – 2003. - № 4.- С. 15-21.

27. Падалка О. Інтенсивні освітні технології.//Вища освіта України.-2002.- №2.- С. 91-96.

28. Плотников А.Н. Современные технологии обучения. // Информационные технологии в образовании. - Саратов, 2000.

29. Рихтер Т. Задачи педагогики и цели преподавания свободной вальдорфской школі. – М., 1999.

30. Сисоєва С. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект. // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2003. - Вип. III-ІV. - С. 78-88.

31. Танась М. Дистанційна освіта в дидактичній концепції// Вища освіта України. - 2002. - № 1. - С. 79-83.

32. Ткачук В. Інформаційні технології педагогіки співпраці. //Вища освіта України. - 2003. - № 1. - С. 96-101.

33. Цимбал Л. Сучасна парадигма економічної освіти в Україні. – Вісник економічного факультету ЛНУ ім. Івана Франка. - Вип., 2002

34. Цюприк А. Результати самостійної роботи студентів під час вивчення суспільних дисциплін. // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2004. -
№ 1. - С.53-59.

35. Федчик В.А. Самоконтроль і взаємоконтроль як компоненти навчальної діяльності студентів-економістів першого курсу. // Менеджер. Вісник Дон. ДАУ. - 2002. - № 4. - С.234-238.

36. Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи. Збірн. наук, праць. Вип. 3 // За заг. ред. В.П. Андрущенка. - К.: Знання, 2000. - 520 с.

37. Фіцула М.М. Педагогіка. Посібник. - К.: Академія, 2000. - 544 с.

38. Цокур О.Я. Педагогіка вищої школи: Навчально-методичний
посібник. Випуск 1. Основи наукового педагогічного дослідження /
За ред. Панькова А.І. - Одеса, 2002. - С. 424.

39. Шарапов О.Д. Проблеми впровадження комп'ютерних технологій контролю та оцінювання самостійної роботи студентів // Система організації самостійної роботи студентів: досвід, проблеми: Матеріали наук.-метод. конф., від 2 лютого 2000 р. - С. 3 - 4.

40. Шевнук О.Л.. Культурологічна освіта майбутнього вчителя: теорія і практика. - К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. - 232с.

 


 


Читайте також:

  1. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
  4. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
  5. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
  6. ЛІТЕРАТУРА
  7. ЛІТЕРАТУРА
  8. ЛІТЕРАТУРА
  9. ЛІТЕРАТУРА
  10. ЛІТЕРАТУРА
  11. ЛІТЕРАТУРА
  12. ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Побудова розгорток поверхонь 39

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.