Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛІТЕРАТУРА

ЛЕКЦІЯ №6

Закони грошового обігу.

Кількість грошей, необхідних для обігу, тобто форми грошей, підпорядковуються особливим законам.

Загальний закон кількості грошей в обігу з урахуванням перших 2 функцій грошей виражається формулою, в якій кількість грошей залежить від суми цін товарів (що, у свою чергу, визначається кількістю товарів і рівнем цін на кожний із них) і швидкості обміну однойменної грошової одиниці:

 

К = Ц / О,

 

де К – кількість грошей, необхідних для товарного обігу в певному році; Ц – сума цін товарів, що реалізуються у певному році; О – середнє число оборотів за рік грошової одиниці.

 

З розвитком функції грошей як засобу платежу ця формула набуває складнішого вигляду:

 

Кn = (СЦ – К + П – ВВ) / Шо,

 

де СЦ – сума товарних цін; К – сума цін товарів, проданих у кредит; П – сума платежів за борговими зобов’язаннями; ВВ – сума взаємопогашуваних безготівкових платежів; Шо – середня кількість оборотів грошової одиниці (як засобу обігу та платежу).

Основними елементами закону грошового обігу є товарна маса, що перебуває в обігу, рівень цін товарів і швидкість обігу грошей.

 

Закон обігу паперових грошей – кількість грошей у сфері обігу повинна дорівнювати кількості золотих грошей, потрібних для нормального функціонування товарообороту. Цей закон діяв в умовах, коли в основі грошової вартості лежало золото.

 

Згідно із сучасною кількісною теорією грошей і цін, основоположником якої є американський економіст І. Фішер, кількість грошей в обігу визначається за формулою:

 

К = (P * Y) / V,

де Р – абсолютний рівень цін; Y – реальний обсяг виробництва; V – швидкість обігу грошей.

 

Із сформульованих законів випливає дуже важливий принцип грошового обігу: у підтримці рівноваги в економіці, збалансованості попиту та пропозиції важливу роль відіграє грошова маса. Вона є сумою купівельних та платіжних засобів, що обслуговують господарський обіг і належать державі, фірмам та окремим особам.

 

Тема: МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА ШКОЛИ.

ПЛАН

1.ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОДЕЛІ

КЕРІВНИКА ШКОЛИ.

2. ПОСАДОВІ ВИМОГИ ДО КЕРІВНИКА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ.

3. СИСТЕМА ЗНАНЬ ТА УМІНЬ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

4. Типи лідерів-керівників.

5. Характеристика основних стилів керівництва.

6. ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА.

1. Шейное В. П. Как управлять другими. Как управлять собой: искусство мене­джера.— Минск, 1997.

2. Шепель В. М. Имиджиология. Секреты личного обаяния.—М., 1994.

3. Фурсенко Л. Модель компетентності керівника школи // Директор школи.— 1998.— № 13, 14.

4.Професіограма директора загальноосвітньої школи — менеджера освіти / Упорядник Гадецький М. В. — Харків: ХДПУ, 1997.

5. Рабченюк Т. С Підвищення професійної майстерності вчителя: організацій­но-управлінський аспект.— К., 1997.

6. Рождественская Н. Управленческая коммуникация как основа успешной деятельности руководителя // Народное образование.— № 2.


Читайте також:

  1. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
  4. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
  5. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА
  6. ЛІТЕРАТУРА
  7. ЛІТЕРАТУРА
  8. ЛІТЕРАТУРА
  9. ЛІТЕРАТУРА
  10. ЛІТЕРАТУРА
  11. ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 940

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професіоналізм і моделі фахівця | Проблемне навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.