МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Множина. Операції з множинами
Під множиною розуміють сукупність визначених цілком розпізнаних елементів, які розглядаються як єдине ціле. Множина визначається своїми елементами і позначається парою фігурних дужок { }, усередині яких перераховуються елементи X, множини А.
А= {Х1,Х2,...,Х„........................................ Хп}. (1)
Множину можна уявити, наприклад, як сукупність зібрання деяких предметів, об’єднаних за певною характеристичною ознакою. Приклади: – множина учнів класу; – множина букв латинського алфавіту; – множина чисел, які використовують при лічбі, її називають множиною натуральних чисел N. Множина зазвичай позначається будь-якою великою буквою латинського алфавіту, при заданні множини переліком елементів – елементи беруться у фігурні дужки. Для деяких множин існують спеціальні позначення: – множина всіх натуральних чисел – літерою N; – множина всіх цілих чисел – Z; – множина всіх раціональних чисел – Q; – множина всіх ірраціональних чисел – I; – множина всіх дійсних чисел R; – множина всіх комплексних чисел C. Множина, яка не має жодного елемента, називається порожньою і позначається Ø(А=Ø). Предмети, що утворюють множину, називаються елементами множини.
Порядок елементів у множині не суттєвий. Множина задається також за допомогою загальної характеристичної властивості елементів, з яких вона створена:
А = {X │ X має властивість Q}. (2)
Належність елемента х множині А позначається символом . Запис х А означає, що елемент х належить множині А, а запис х ∉ А означає, що елемент х не належить множині А. Для виразу цієї належності можна використовувати і інше поняття – характе- ристичну функцію µА (х), значення якої вказує, чи є х елементом А: 1, коли х А; µА (х) = (3) 0, коли х ∉ А.
Множина є кінцевою, коли кількість її елементів кінцева, і нескінченою, коли містить нескінчену кількість елементів. Якщо кожен елемент множини А є елементом іншої множини В, то кажуть, що А є підмножиною В і записують: AB, якщо при цьому допускається, що множина А включає у себе всі елементи множини В, то записують AB
Нехай множина X складається з елементів a, b, c, ..., k. Для означення цього факту використовується позначення: X = {a, b, c, ... , k} A = {4, 2, 1, 3} B = {червоний, білий, блактиний}
Читайте також:
|
||||||||
|