МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Складання маршрутної технології усунення заданих дефектів
Маршрутна технологія, або організація процесу ремонту, є найбільш прогресивною формою керування технологічними процесами ремонту деталей на авторемонтному виробництві. Встановлено, що деталі автомобілів, які поступають у капітальний ремонт, мають однорідні сполучення дефектів, що часто повторюються. Тому технологічний процес ремонту однакових деталей (колінчасті вали, блоки циліндрів і т. д.) необхідно складати не на окремі дефекти, а на комплекс дефектів. Розробка маршрутної технології усунення всіх дефектів полягає у тому, що ремонтні операції необхідно розставити в найбільш раціональній послідовності, тобто розробити послідовність переміщення деталі по ремонтних дільницях підприємства. Основні вимоги до розробки технологічного маршруту наступні: 1. Спочатку виконуються підготовчі роботи до зварювання, наплавлення (це можуть бути свердлувальні, токарні, розточувальні, зачисні та інші роботи). 2. Якщо деталь має згин або жолоблення (погнутість), а також дефекти, які потрібно усунути зварюванням або наплавленням, то згин або жолоблення ліквідують після зварювання. 3. Якщо зварні роботи не застосовуються при ремонті, то ремонт згину або жолоблення виконується в першу чергу. 4. Рух деталей між ремонтними ділянками повинен бути прямим, без повторного повернення деталі на одну і ту ж ділянку. 5. Поверхні деталі, які виконують функції установочних баз, повинні бути оброблені в першу чергу (заздалегідь). 6. Види обробки, які формують точні поверхні та розміри деталі (тонке точіння, розвірчування, шліфування і т. д. ), повинні бути останніми. 7. Остання операція - "Заключний контроль".
Маршрутна технологія починається з розписування всіх видів операцій (в залежності від обраного методу ремонту), як показано в таблиці 2.2. Нумерація операцій позначається трьохзначним номером через п’ять одиниць починаючи з 005. Це пов’язано з можливістю зміни технологічного процесу.
Таблиця 2.2 – Маршрутна технологія усунення заданих дефектів
Скласти маршрутну технологію у зазначеному прикладі студенту відразу досить важко за браком досвіду складання маршрутних технологій. Тому рекомендовано на чорновику скласти технологію усунення кожного заданого дефекту окремо, після чого проаналізувати послідовність виконання операцій маршрутної технології (об’єднати однотипні операції, розташувати їх в раціональній послідовності). На даному етапі необхідно проконсультуватись з керівником проектування з приводу правильності складання маршрутної технології для запобігання послідуючих помилок.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|