Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення обмоточних даних

 

2.3.1 Число витків у фазі

(2.3.1.)

де - коефіцієнт е.р.с. враховує втрату напруги в колі статора вибираємо = 0,97;

kоб - обмоточний коефіцієнт;

kоб = ky·kp;

де kр - коефіцієнт розподілення;

 

 

ky - коефіцієнт скорочення;

kоб =0,96;

τ - полюсна поділка в пазах;

(2.3.1.3.)

q - число пазів на полюс і фазу;

q (2.3.1.4.)

у - крок обмоток в пазах, у = ;

m - число фаз.

Отримане число витків необхідно заокруглити до ближнього числа, кратного числу котушок:

K = q · p; (2.3.1.5.)

2.3.2. Число ефективних-провідників в одному пазу.

(2.2.4.)

де α - число паралельних віток в обмотці статора.

2.3.3. Визначення поперечного перерізу неізольованого дроту, мм2:

gr (2.3.3.)

де kм - коефіцієнт заповнення пазу міддю можна прийняти kм=0,36-0,4, а для двигунів з висотою вісі обертання до 71мм - 0,3-0,36. З довідникової літератури вибираємо середнє значення діаметра ізольованого дроту d=...мм.

 

таблиця 2.2-Діаметр, площа поперечного перерізу круглих мідних емальованих


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  7. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  8. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  9. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  10. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  11. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  12. Аналіз та інтерпретація одержаних даних




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна. | Визначення номінальної потужності ел. двигуна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.