Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Тестові завдання

Правовий статус організації роботодавців, їх об’єднань як суб’єктів соціального діалогу

Варіант 4.

1.Мета і завдання організацій роботодавців та їх об’єднань.

2.Повноваження організацій роботодавців та їх об’єднань.

3.Участь організацій роботодавців та їх об’єднань у соціальному діалозі.

Джерелами колективного трудового права виступають:

1) Закон України «Про відпустки»;

2) Генеральна угода;

3) Закон України «Про оплату праці»;

4) Закон України «Про державну службу».

Колективний договір укладається:

1) на всіх підприємствах, установах, організаціях;

2) лише на підприємствах, установах, організаціях державної і комунальної форми власності;

3) в структурному підрозділі підприємства, який не має права юридичної особи;

4) між обласним комітетом профспілки і трудовим колективом комітету.

Вибрати правильну відповідь(і) в тестах і обґрунтувати її(х).

В основу відповіді на теоретичне питання студент повинен покласти Закон України „Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності”, який визначає правові, економічні та організаційні засади створення і діяльності організації роботодавців, їх об’єднань, особливостей правового регулювання та гарантій їх діяльності, а також основні засади їх взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, професійними спілками та їх об’єднаннями, іншим об’єднанням громадян, підприємствами, установами та організаціями.

Слід звернути увагу, що організації роботодавців, їх об’єднання створюються і діють з метою представництва та захисту прав та законних інтересів роботодавців у економічній, соціальній, трудовій та інших сферах, у тому числі в їх відносинах з іншими сторонами соціального діалогу.

В роботі повинен бути зроблений акцент на участі організацій роботодавців, їх об’єднань у веденні переговорів з укладенням колективних договорів і угод, їх укладеннями також у здійсненні контрольних та забезпечення їх виконання.

Особливу увагу слід звернути на участь організацій роботодавців, їх об’єднань у соціальному діалозі: для цього потрібно використати Закон України „Про соціальний діалог в Україні” та Генеральні угоди, укладені в останні роки.

В роботі необхідно врахувати, що Закон України „Про організації роботодавців” втратив чинність, а до деяких законів України внесені зміни. Це стосується насамперед законів України „Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”, „Про громадські об’єднання”, „Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)”, „Про держану реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”.

 


Читайте також:

  1. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  2. Деякі рекомендації щодо правил поведінки в умовах небезпеки землетрусу
  3. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  4. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  5. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  6. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  7. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  8. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  9. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  10. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  11. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю
  12. Завдання, об’єкти, джерела інформації і методичні прийоми контролю розрахунків




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.