МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛІТЕРАТУРНА ТА КІНО- РЕЦЕНЗІЇОГЛЯД: ТЕМАТИЧНИЙ, ЛИСТІВ ТА ДРУКУ Завдання для самостійної роботи ПАМФЛЕТ, ФЕЙЛЕТОН. ЖАРТ Завдання для самостійної роботи ВАРІАНТИ ОПОВІДНИХ МОДЕЛЕЙ ЖИТТЄВОЇ ІСТОРІЇ Читабельність як головна характеристика жанру. Статус зразків у виданнях різного гатунку. Видання, що спеціалізуються на життєвих історіях. Сюжетне різноманіття і штампи. Форми нарації: «Я», «Ти», 3 особова. Позиція наратора –героя, спостерігача, безстроння. Складнощі я-нарації. Поняття фокалізації. Оповідна композиція: пряма хронологічна, зворотньо-хронологічна, нелінійна. Часові стрибки: варіанти уникнення. Співвідносність знання автора – читача- героїв. Потік свідомості. Дібрати зразки життєвої історії на сторінках сучасних видань. Написати власний текст. Запитання для самоконтролю 1. Доберіть кілька зразків жанру, прокоментуйте статус. 2. Прокоментуйте можливості кожної форми нарації. 3. У чому полягають складнощі оповіді, коли вона ведеться від імені Я-оповідача? 4. Що таке фокалізація? 5. Які існують типи оповідної композиції? 6. Прийоми динамізування оповіді. Література: 3, 7
Лекція 12 ГУМОРИСТИЧНІ ЖАНРИ: ГУМОРЕСКА, Гумористичні жанри на сторінках сучасної преси. Гумореска як жанр. Відмінність гумору від сатири. Комічні ситуації і комічне мовлення. Привід для гуморески. Мова, стиль, композиція гуморески. Фейлетонний факт. Специфіка фейлетнонного образу. Викривальний пафос памфлету. Жарт як самостійний жанр. Засоби комічного: іронія, стилістичні алогізми (нелогічні перерахування, ламана метафора тощо), еративи тощо. Дібрати зразки гуморестичних жанрів. Визначити джерело комізму та засоби комічного. Написати текст у одному з жанрів на вибір. Запитання для самоконтролю 1. Назвіть видання, що спеціалізуються на гумористичних жанрах. 2. Яке місце гумористичних жанрів у громадсько-політичних виданнях, виданнях для дозвілля та спеціалізованих виданнях для фахівців? 3. Назвіть жанрові особливості гуморески. 4. Що таке фейлетонний факт? 5. Чим відрізняється памфлет від інших згаданих жанрів? 6. Назвіть засоби комічного. Література: 3, 9 ТЕМАТИКА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
Практичне заняття 7 План: 1. Різновиди оглядів. Загальні правила написання. 2. Тематичний огляд. 3. Огляд друку на сторінках сучасних видань. 4. Огляд листів: правила написання. Аудиторна робота: розгляд та аналіз зразків жанрів, дібраних студентів.
Практичне заняття 8 План: 1. Жанр рецензії на сторінках громадсько-політичних та спеціалізованих видань. 2. Композиція рецензії. 3. Своєрідність лексико-синтаксичного оформлення рецензії. 4. Формально-стильові особливості кінорецензії. Аудиторна робота: розгляд та аналіз зразків жанрів, виконання завдань. Написання рецензії на останню прочитану книжку. Практичне заняття 10 Читайте також:
|
||||||||
|