Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Контрольні питання

Тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу

Маркетинг - це аж ніяк не евклідова геометрія, в якій все чітко систематизовано на основі теорем і аксіом. Маркетинг є однією з найдинамічніших сфер економічної діяльності. Він постійно розвивається, з'являються нові маркетингові ідеї, завдяки яким і відбувається розвиток і ріст компаній. Фахівці виділяють декілька тенденцій, що мають особливе значення для еволюції маркетингу у розвитку сучасних ринків.

Характеризуючи сучасний маркетинг, можна відзначити наступні тенденції його розвитку:

По-перше, якщо для ненасичених ринків був характерним маркетинг, «орієнтований на продукт», то сучасний маркетинг - це «маркетинг, орієнтований на споживача», а найбільш передовим компаніям під силу здійснювати «змішаний маркетинг», орієнтований як на продукт, так і на споживача.

По-друге, сучасний маркетинг можна назвати «інноваційним».

По-третє, сучасний маркетинг стає стратегічним.

По-четверте, сучасний маркетинг є «міжнародним».

По-п'яте, на сучасному етапі створилися умови для розвитку маркетингу нового тину, який часто називають «соціально-відповідальним» або «соціально-етичним».

Тенденції розвитку маркетингу в Україні:

1. Розвиток маркетингу стримується несприятливими для українських фірм факторами зовнішнього середовища: нерозвиненістю ринкових відносин в Україні, «перехідним» станом економіки, суперечливим характером українських реформ і недосконалістю законодавства.

2. Утруднено проведення стратегічного маркетингу через загальний хитливий стан економіки, невизначеності політичної ситуації, нездійснення послідовної державної інвестиційної політики.

3. Лише порівняно невеликому числу фірм доступний маркетинг постіндустріального суспільства - «орієнтований на споживача», на індивідуалізовані запити, на якісну, часто обновлювану продукцію. Більшість працює, у кращому випадку, у межах моделі маркетингу індустріального суспільства - «орієнтованого на продукт».

4. Недостатній розвиток одержав у нашій країні так називаний «соціально-відповідальний» маркетинг. Причиною цього є, насамперед, високий ступінь монополізації й олігополізації українських ринків.

5. На ряді ринків, особливо фінансовому, монополія продавця ґрунтується на не інформованості споживача, якому вдається нав'язати сумнівні послуги за допомогою масованої реклами.

6. У різних галузях і сферах української економіки прилучення до маркетингу відбувається неоднаковими темпами.

 

1. Де і коли виник маркетинг як наука?

2. Коли почали застосовувати маркетинг в Україні?

3. Сутність сучасної концепції маркетингу?

4. Особливості виробничої концепції маркетингу.

5. Умови для успіху продуктової концепції маркетингу?

6. Сутність соціально-етичної концепції маркетингу.

7. Перелікуйте усі концепції маркетингу.

8. Назвіть тенденції розвитку сучасного маркетингу.

9. Вкажіть тенденції розвитку маркетингу в Україні.


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 532

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Еволюція концепції маркетингу. | Види організаційних структур служби маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.