МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контрольні питанняТенденції розвитку сучасної концепції маркетингу Маркетинг - це аж ніяк не евклідова геометрія, в якій все чітко систематизовано на основі теорем і аксіом. Маркетинг є однією з найдинамічніших сфер економічної діяльності. Він постійно розвивається, з'являються нові маркетингові ідеї, завдяки яким і відбувається розвиток і ріст компаній. Фахівці виділяють декілька тенденцій, що мають особливе значення для еволюції маркетингу у розвитку сучасних ринків. Характеризуючи сучасний маркетинг, можна відзначити наступні тенденції його розвитку: По-перше, якщо для ненасичених ринків був характерним маркетинг, «орієнтований на продукт», то сучасний маркетинг - це «маркетинг, орієнтований на споживача», а найбільш передовим компаніям під силу здійснювати «змішаний маркетинг», орієнтований як на продукт, так і на споживача. По-друге, сучасний маркетинг можна назвати «інноваційним». По-третє, сучасний маркетинг стає стратегічним. По-четверте, сучасний маркетинг є «міжнародним». По-п'яте, на сучасному етапі створилися умови для розвитку маркетингу нового тину, який часто називають «соціально-відповідальним» або «соціально-етичним». Тенденції розвитку маркетингу в Україні: 1. Розвиток маркетингу стримується несприятливими для українських фірм факторами зовнішнього середовища: нерозвиненістю ринкових відносин в Україні, «перехідним» станом економіки, суперечливим характером українських реформ і недосконалістю законодавства. 2. Утруднено проведення стратегічного маркетингу через загальний хитливий стан економіки, невизначеності політичної ситуації, нездійснення послідовної державної інвестиційної політики. 3. Лише порівняно невеликому числу фірм доступний маркетинг постіндустріального суспільства - «орієнтований на споживача», на індивідуалізовані запити, на якісну, часто обновлювану продукцію. Більшість працює, у кращому випадку, у межах моделі маркетингу індустріального суспільства - «орієнтованого на продукт». 4. Недостатній розвиток одержав у нашій країні так називаний «соціально-відповідальний» маркетинг. Причиною цього є, насамперед, високий ступінь монополізації й олігополізації українських ринків. 5. На ряді ринків, особливо фінансовому, монополія продавця ґрунтується на не інформованості споживача, якому вдається нав'язати сумнівні послуги за допомогою масованої реклами. 6. У різних галузях і сферах української економіки прилучення до маркетингу відбувається неоднаковими темпами.
1. Де і коли виник маркетинг як наука? 2. Коли почали застосовувати маркетинг в Україні? 3. Сутність сучасної концепції маркетингу? 4. Особливості виробничої концепції маркетингу. 5. Умови для успіху продуктової концепції маркетингу? 6. Сутність соціально-етичної концепції маркетингу. 7. Перелікуйте усі концепції маркетингу. 8. Назвіть тенденції розвитку сучасного маркетингу. 9. Вкажіть тенденції розвитку маркетингу в Україні. Читайте також:
|
||||||||
|