Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання

Тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу

Маркетинг - це аж ніяк не евклідова геометрія, в якій все чітко систематизовано на основі теорем і аксіом. Маркетинг є однією з найдинамічніших сфер економічної діяльності. Він постійно розвивається, з'являються нові маркетингові ідеї, завдяки яким і відбувається розвиток і ріст компаній. Фахівці виділяють декілька тенденцій, що мають особливе значення для еволюції маркетингу у розвитку сучасних ринків.

Характеризуючи сучасний маркетинг, можна відзначити наступні тенденції його розвитку:

По-перше, якщо для ненасичених ринків був характерним маркетинг, «орієнтований на продукт», то сучасний маркетинг - це «маркетинг, орієнтований на споживача», а найбільш передовим компаніям під силу здійснювати «змішаний маркетинг», орієнтований як на продукт, так і на споживача.

По-друге, сучасний маркетинг можна назвати «інноваційним».

По-третє, сучасний маркетинг стає стратегічним.

По-четверте, сучасний маркетинг є «міжнародним».

По-п'яте, на сучасному етапі створилися умови для розвитку маркетингу нового тину, який часто називають «соціально-відповідальним» або «соціально-етичним».

Тенденції розвитку маркетингу в Україні:

1. Розвиток маркетингу стримується несприятливими для українських фірм факторами зовнішнього середовища: нерозвиненістю ринкових відносин в Україні, «перехідним» станом економіки, суперечливим характером українських реформ і недосконалістю законодавства.

2. Утруднено проведення стратегічного маркетингу через загальний хитливий стан економіки, невизначеності політичної ситуації, нездійснення послідовної державної інвестиційної політики.

3. Лише порівняно невеликому числу фірм доступний маркетинг постіндустріального суспільства - «орієнтований на споживача», на індивідуалізовані запити, на якісну, часто обновлювану продукцію. Більшість працює, у кращому випадку, у межах моделі маркетингу індустріального суспільства - «орієнтованого на продукт».

4. Недостатній розвиток одержав у нашій країні так називаний «соціально-відповідальний» маркетинг. Причиною цього є, насамперед, високий ступінь монополізації й олігополізації українських ринків.

5. На ряді ринків, особливо фінансовому, монополія продавця ґрунтується на не інформованості споживача, якому вдається нав'язати сумнівні послуги за допомогою масованої реклами.

6. У різних галузях і сферах української економіки прилучення до маркетингу відбувається неоднаковими темпами.

 

1. Де і коли виник маркетинг як наука?

2. Коли почали застосовувати маркетинг в Україні?

3. Сутність сучасної концепції маркетингу?

4. Особливості виробничої концепції маркетингу.

5. Умови для успіху продуктової концепції маркетингу?

6. Сутність соціально-етичної концепції маркетингу.

7. Перелікуйте усі концепції маркетингу.

8. Назвіть тенденції розвитку сучасного маркетингу.

9. Вкажіть тенденції розвитку маркетингу в Україні.


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Еволюція концепції маркетингу. | Види організаційних структур служби маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.