Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Товарні марки: роль, вибір, класифікація, застосування.

План

Тема: ТОВАРНІ МАРКИ. УПАКУВАННЯ І МАРКУВАННЯ ТОВАРУ. СЕРВІС.

Лекція 18

Дисципліна : МАРКЕТИНГ

 

1. Товарні марки: роль, вибір, класифікація, застосування.

2. Функції та проблеми використання упаковки.

3. Сервісне обслуговування.

 

 

Література.

Котлер Ф. с.293- 310.

Герасимчук В. с. 92-113.

 

Розглядаючи продукт, варто пам'ятати, що споживач купує не продукт, а ті блага, що йому може надати цей продукт. Звичайно, технічні, споживчі характеристики продукту дуже важливі, але, скоріше, як засіб надання споживачеві певних благ.

Під концепцією товару розуміють систему орієнтуючих базисних уявлень підприємства-виробника про створюваний товар і його ринкові можливості.

У процесі створення товару враховуються три рівні товару.

1-й РІВЕНЬ - товар за задумом фірми.

Цей рівень визначає основну вигоду від виробленого виробу. Підприємство одержує відповідь на питання: «Що в дійсності буде купувати споживач?».

ІІ-й РІВЕНЬ - товар у реальному виконанні.

Усі без винятку товари володіють п'ятьма характеристиками:

1) рівень якості;

2) набір властивостей;

3) специфічність оформлення (дизайн);

4) марочна назва;

5) специфіка упакування.

Ш-й РІВЕНЬ - товар із підкріпленням.

Мається на увазі надання додаткових послуг або вигод від придбання товару.

Одним з елементів оточення продукту є його марка. 1-І Марка - це назва, термін, знак, символ, малюнок або їх комбінація, призначені для того, щоб ідентифікувати продукт і відрізняти (диференціювати) його від продукту конкурентів.

Марка включає у свій склад марочне ім'я, марочний знак і товарний знак.

Марочне ім'я являє собою частину марки у вигляді букв, слів і їх комбінацій, що можуть бути вимовлені.

Марочний знак - це частина марки, що є пізнаваною, але не вимовною. Він являє собою символ, малюнок, відмітний колір або шрифтове оформлення.

Під товарним знаком розуміють марку або її частину, яка захищена юридично, що дає продавцеві виключне право використовувати марочне ім'я або марочний знак.

У залежності від того, під якою маркою реалізується продукт, існують два різновиди марки - марка виробника, яку часто також називають національною маркою, і приватна марка.

Марка виробника - це марка, створена виробником або узята в оренду в іншого виробника.

Приватна марка розробляється оптовими або роздрібними фірмами. Приватна марка іноді може називатися як посередницька марка, марка дистриб'ютора, марка дилера, торговельна марка.

Виробник, що маркірує свій продукт, має у своєму розпорядженні чотири стратегії:

1) використовувати індивідуальні марки для кожного свого продукту;

2) використовувати єдину марку для усіх своїх продуктів;

3) використовувати різні марки для окремих груп продуктів;

4) використовувати марку компанії-виробника у сполученні з марками окремих своїх продуктів.

Крім того, можуть бути використані стратегія розширення марки і багатомарочна стратегія.

Розширення марки - це випуск нового або модифікованого продукту під успішно зарекомендувавшою себе маркою.

Багатомарочна стратегія - стратегія, коли один продавець розробляє дві або більш марок в одній продуктовій категорії.

 


Читайте також:

  1. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  2. Акти правозастосування.
  3. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.
  4. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  5. Будова СВА. Стандарти практичного застосування.
  6. Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.
  7. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  8. Види фінансового контролю: класифікація, суть, загальна характеристика
  9. Внутрішній контроль: суть, класифікація, об'єкти та суб'єкти
  10. Внутрішній контроль: суть, класифікація, об’єкти і суб’єкти
  11. Генератори постійного струму, класифікація, характеристики, особливості.
  12. Група барвників (діамантовий зелений, метиленовий синій, етакридину лактат). Особливості дії та застосування.




Переглядів: 2151

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи процесу розробки та чинники розвитку нового товару. | Стратегія та завдання ціноутворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.