МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегія та завдання ціноутворення.План Тема: МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА. Лекція № 20 Дисципліна : МАРКЕТИНГ Функції та проблеми використання упаковки. Упаковка - це створення і виробництво оболонки товару, що містить у собі три шари: - внутрішня упаковка; - зовнішня упаковка - матеріал, що служить для захисту . внутрішньої упаковки і викидається при споживанні; повинна мати свій дизайн і нести певну інформацію; - транспортна упаковка - необхідна для збереження, ідентифікації і транспортування товару. Функції упаковки: 1. Захищає товар від ушкоджень. 2. Являє собою метод розфасовки товару. 3. Є джерелом інформації про товар. 4. Відіграє роль продавця, тобто привертає увагу до товару, описує його властивості, робить сприятливе враження на покупця. 5. Створює образ фірми через її марку. 6. Надає широкі можливості для різного роду новаторства, наприклад, упакування аерозолів, бляшані упакування пива і безалкогольних напоїв. . Невід'ємною частиною упакування є етикетки і ярлики, що виступають засобами маркірування товару. Етикетка виконує наступні функції: ідентифікує товар; інформує про сортність товару; описує і рекламує товар. Товари мають об'єктивні, ринкові атрибути, а також атрибути, використовувані в процесі споживання. Об'єктивні атрибути - якість, вага, колір, розмір, запах, смак, конструкція тощо. Ринкові атрибути - ціна, імідж, упаковка, унікальність, популярність, марка, умови постачання, сервісне обслуговування. Атрибути, використовувані в процесі споживання - міцність, довговічність, простота догляду. Зазвичай прийнято поділяти товари на споживчі (особистого користування) і виробні чого призначення. Серед товарів особистого користування можна виділити три групи: 1) вироби тривалого користування - автомобілі, холодильники, одяг, меблі і т.д., що купуються порівняно рідко; 2) вироби короткострокового користування - продукти харчування, косметика, миючі засоби; 3) послуги - дія, результатом якої є або який-небудь виріб, або той чи інший корисний ефект (зшитий за індивідуальним замовленням костюм, перевезення пасажирів і т.п.). Товари виробничого призначення класифікуються на такі категорії: 1) основне устаткування; 2) допоміжне устаткування; 3) вузли й агрегати; 4) основні матеріали; 5) допоміжні матеріали; 6) сировина.
1. Стратегія та завдання ціноутворення. 2. Ціноутворення та ринках різного типу. 3. Особливості використання методів ціноутворення.
Література.
1. Герасимчук В.К. Маркетинг: історія і практика,-К:Вища школа, с.189-211. 2. Котлер Ф. Основи маркетингу, переклад з англ.., -М:Прогрес, с.252- 376.
Результативність діяльності фірми залежить від багатьох факторів, про що вже йшлося, але особливе місце в ній відводиться ціновій політиці. Ціна як економічна категорія — це грошове вираження вартості товару, призначене для непрямого вимірювання величини суспільне необхідного робочого часу, витраченого на виробництво товару. Процес ціноутворення — явище досить складне, обумовлене -передусім попитом на пропоновану ринкові продукцію. Розглядати ж цінову політику фірми слід лише у взаємозв'язку з тими завданнями, які загалом ставить перед собою фірма. Можна назвати такі варіантиповедінки .фірми на ринку і політики у сфері ціноутворення: 1) забезпечення процесу виживання; 2) максимізація поточного прибутку; 3) завоювання лідерства за показниками якості; 4) завоювання лідерства за показниками частки ринку. У першому випадку, коли ситуація на ринку дуже напружена і на ньому панує гостра конкуренція, деякі фірми потрапляють у дуже скрутне становище, щоб утриматися на ринку, забезпечити роботу на підприємстві, зберегти колектив, відносини з каналами розподілу. Фірмі не залишається нічого іншого, як звернутися до поширених програм цінових поступок. Встановлювані ціни мають .покривати витрати, гарантувати хоча б просте відтворення. У другому випадку, коли завдання зводиться до максимізації поточного прибутку, фірма будь-що прагне вибрати таку ціну, яка б дала можливість отримати максимальний прибуток. Причому не в майбутній перспективі, а на короткому відтинку часу. У третьому випадку, коли фірма прагне здобути лідерство за показниками якості, її підходи до роботи на ринку набувають ґрунтовної значущості. А для цього потрібна серйозна підготовка до проведення науково-дослідницьких та дослідницько-конструкторських розробок, створення сучасного парку устаткування, впровадження нових технологій, залучення висококваліфікованих фахівців. Найвища якість створеного продукту дає підставу встановлювати високу ціну. І це виправдано. Фірма орієнтується на споживача серйозно і на тривалу перспективу. Фірма, яка займає провідне становище, найчастіше дотримується стратегії преміальних націнок, за якої висока ціна мотивована високим рівнем якості. «Стратегія пограбування» має місце, коли продукт низької якості пропонується споживачеві за високу ціну. При стратегії «низької ціннісної значущості» товар характеризується низькою якістю і низькою ціною. Запропоновані варіанти залежать від намірів фірми, її товару, сегмента ринку, від багатьох інших причин. У четвертому випадку фірма орієнтується на завоювання передових позицій щодо показників частки ринку. Політика цін при цьому гнучка, адже одних покупців можуть привернути товари дешеві, інших — навпаки, бо дешеві не вселяють довіри щодо їхніх якісних характеристик.
Читайте також:
|
||||||||
|