МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 5. Дрібнобуржуазна політична економіяТема 4. Політична економія першої половини ХІХ-го століття Тема 3. Класична школа політичної економії Тема 2. Економічна думка Стародавнього Світу та Середньовіччя. Меркантилізм Тема 1. Вступ, предмет та метод курсу Предмет економічної історії та історії економічних учень – процес виникнення, розвитку, боротьби та зміни системи економічних поглядів. Функції і методи дослідження. Структура і завдання курсу. Значення економічної історії та історії економічних вчень для оволодіння культурою економічного мислення. Формування потреби людини в знаннях. Методологічні підходи формування економічних знань. Економічний тип мислення. Фактори, впливаючі на формування і розвиток економічних поглядів і концепцій. Періодизація, умови, форми господарювання та основні риси господарств первісної доби. Економічні умови виникнення держави. Основні етапи та особливості економічного розвитку стародавньо-східних суспільств. Трипільська культура. Господарство, економічна думка та соціально-економічні відносини в країнах Стародавнього Сходу, Античного світу та Середньовіччя. Меркантилізм. Економічна політика меркантилізму і сучасність. Господарство країн Північного Причорномор'я. Особливості розвитку меркантилізму в українській соціально-економічній думці кінця XVII – початку ХVIII ст. Економічні ідеї І.Т. Посошкова і Феофана Прокоповича. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI- XVIII ст.). Зрушення в розвитку продуктивних сил Європи. Географічні відкриття. Історичні умови виникнення і загальна характеристика класичної буржуазної політичної економії. Економічні погляди фізіократів – французький варіант класицизму. Економічна теорія А. Сміта. та Д. Рікардо. Економічний розвиток провідних країн світу наприкінці XVIII-го – початку XIX ст. Промисловий переворот та його значення в становленні індустріального суспільства в Західній Європі. Передумови трансформації класичної "буржуазної" політекономії на межі XVIII – XIX ст. Еволюція рікардіанства в Англії. Становлення економічної теорії у Франції та зародження системи національної політичної економії в Німеччині. Ліберальна економічна думка США ХІХ ст. Розвиток капіталістичних відносин на початку XIX ст. Проблеми пауперизму і економічних криз. Критика капіталізму та ідеалізація дрібнотоварного виробництва у працях С. Сісмонді. Місце людини в дослідженнях С. Сісмонді. Національний прибуток і капітал, виробництво і споживання. Теорія відтворення. Трактування криз. Вплив ідей Економічне вчення П. Прудона про реформування власності. Особливості прудонізму як дрібнобуржуазної ідеології. Теорія Економічні погляди К. Родбертуса. Теорія власності. Земельна рента. Проблема розподілу суспільного продукту. Економічна програма Ф. Лассаля. “Залізний” закон заробітної плати. Читайте також:
|
||||||||
|