Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАШ КРАЙ В ІСТОРИЧНИХ ПОДІЯХ.

САМОСТІЙНА РОБОТА № 4

Варіант завдання.

ТЕМА 2 - 3: УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ. 1917-1920РР. УКРАЇНА У БОРОТЬБІ ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 1918- 1920 рр.

ТЕМА 1: ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ.

САМОСТІЙНА РОБОТА № 1 - 3

 

 

Історія

Совість

Творчість

Об’єктивність

Реалістичність

Інформація

Яв історії

 

1. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ – це одне з проблематичних питань сучасної української науки. Заповніть таблицю.

Дата Періодизація радянських часів За М. Грушевським Сучасна

 

ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Наочний посібник: історія України. 10 – 11 клас. / Гісем О., Мартинюк О. - К., Х., 2003.

 

2. Дати відповідь на питання.

Що вам відомо про легіон Українських січових стрільців

 

3. Проаналізуйте Універсали Центральної Ради, результати запишіть до таблиці.

Завдання 1 Універсал 2 Універсал 3 Універсал 4 Універсал
Зв’язки з Росією          
Політичні ідеї (права, уряд, територія)          
Економічні ідеї            
Соціальні ідеї (робочий день)            
Юридичні ідеї          

 

 

 

ЗАВДАННЯ 1: Систематизуйте інформацію в таблиці.

Національно-визвольне змагання в Україні поч. ХХ ст.

Характеристика Центральна Рада Гетьманат Директорія
Дата      
Керівники          
Головні ідеї        
Міжнародні зв’язки          
Хто підтримував        
Чого досягли   Чого не досягли      
Причини поразок          

ЗАВДАННЯ 2. Оберіть один з наведених варіантів завдань. По мірі вивчення матеріалу робіть оцінку діяльності історичного діяча чи особи.

Список історичних осіб: Грушевський М., Міхновський М., Дорошенко Дмитро, Скоропадський Павло, Єфремов Сергій, Петлюра Симон, Винниченко Володимир, Петрушевич Євген, Шумський Олександр, Скрипник Микола, Липківський Василь, Коновалець Євген, Шептицький Андрій, Бандера Степан, Жуков Георгій, Ковпак Сидір, Кожедуб Іван, Руднєв Степан, Рибалко Павло, Стецько Ярослав, Шухевич Роман(Тарас Чупринка), Хрущов Микита, Коротченко Дем’ян, Довженко Олександр, Королев Сергій, Шелест Петро, Кравчук Леонід, Кучма Леонід, Литвин Володимир, Мороз Олександр, Симоненко Петро, Чорновіл В’ячеслав, Тимошенко Юлія, Ющенко Віктор, Янукович Віктор.

 

 

Дайте оцінку історичного діяча за таблицею.

Запитання Ім’я
1. Роки правління, родинні зв’язки  
2. Основні напрямки державної політики  
3. Які особисті якості(риси характеру) мав?  
4. Які наслідки для українських земель мала діяльність?  

 

2 варіант завдання.

Доберіть запитання для інтерв’ю з політичною особою. Особливо акцентуйте увагу на її політичних поглядах та діяльності, яка пов’язана з подіями на території України ХХст.

 

ЗАВДАННЯ: Знайди відповіді на питання, користуйся літературою з краєзнавства.

Встановлення радянської влади в нашому краї.

Перші п’ятирічки і наше місто, індустріалізація промисловості.

Всенародна боротьба в тилу фашистських загарбників в Шосткінському районі і Сумській області. Ковпак С. А. – герой народної війни проти фашистських загарбників.

Шосткінський технікум в роки війни.

Наш край в 50 – 70-ті роки.

 


Читайте також:

  1. Біографії історичних діячів
  2. Волелюбний дух України в історичних піснях.
  3. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  4. Лекція 10. Сучасна практика реконструкції історичних міст
  5. Лекція 11. Нормативно-правове та організаційне забезпечення реконструкції історичних міст
  6. Лекція 16. Засоби вирішення інженерно-технічних проблем реконструкції історичних міст
  7. Лекція 3. Генезис світової теорії та практики реконструкції історичних міст від стародавніх цивілізацій до Відродження
  8. Лекція 7. Особливості формування історичних архітектурних ансамблів м. Харкова
  9. Поняття мистецького стилю. Загальна характеристика мистецьких стилів деяких культурно-історичних епох
  10. Структура культурно-історичних зон
  11. Субкультурні утворення минулих культурно-історичних епох




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ТЕМА 7: СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛІЗМУ І КРИЗИ ТОТАЛІТАРНОЇ СИСТЕМИ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.