Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад 3. Розв’язати лінійну задачу цілочислового програмування.

Знайти

,

при обмеженнях за умов:


Розв’язання:

і Базис Сбаз Опор-ний план В -1 -3
А1 А2 А3 А4 А5 А6
А3 -3
А2 -1 11/3 -1/3 1/3 2/3
А1 1/3 -2/3 -1/3 1/3
-46/3 -19/3 -11/3 -1/3

Нецілими є такі компоненти опорного плану:

.

 

: додаткове обмеження (1) буде сформовано для і=2 (- це обмеження можна представити у вигляді:

.

Зведемо його до канонічного виду з виділенням базисної змінної:

.

 

і Базис Сбаз Опор-ний план В -1 -3 М θ
А1 А2 А3 А4 А5 А6 А7 А8
А3 -3  
А2 -1 11/3 -1/3 1/3 2/3 11/2
А1 1/3 -2/3 -1/3 1/3
А8 М 2/3 2/3 1/3 2/3 -1
-46/3 -19/3 -11/3 -1/3  
+2/3М 0 +2/3М +1/3М +2/3М

 


 

і Базис Сбаз Опор-ний план В -1 -3 М
А1 А2 А3 А4 А5 А6 А7 А8
А3 -3
А2 -1 -1 -1
А1 -1 -1/2 1/2 -1/2
А6 1/2 -3/2 3/2
-15 -6 -7/2 -1/2 1/2

 


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Динамічне програмування.
  10. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  11. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  12. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі




Переглядів: 762

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 2. | Тема: Проектування інформаційних систем.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.