Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розробка комплексу маркетингу.

До основних елементів комплексу маркетингу відносяться:

o товар – ключовий елемент, складовими якого є характеристики товару (дизайн, колір, упаковка, розмір), сервіс, торгова марка та асортимент;

o ціна (знижки, націнки, терміни виплати);

o розподіл – головний зміст якого полягає в виборі оптимальної схеми доставки продуктів від виробника до споживача (напряму або через посередників), їх реалізації (транспортування, зберігання, оброблення вантажів), а також післяпродажному обслуговуванні споживачів;

o просування (маркетингові комунікації), яке передбачає налагодження ефективних контактів виробника з покупцями.

До засобів просування відносять:

· рекламу;

· стимулювання збуту;

· персональний продаж;

· зв’язки з громадськістю (public relations)

4. Втілення в життя маркетингових заходів.

Для того, щоб втілити в життя маркетингові заходи, необхідні:

· система стратегічного планування (сфери діяльності фірми);

· планування маркетингу (стратегічний план (для товару детальний план маркетингу));

· розробка системи організації служби маркетингу, яка спроможна взяти на себе всю маркетингову роботу, а також планування.

· організація маркетингового контролю.

ТЕМА 3: Маркетингове середовище фірми.

Поняття маркетингового середовища фірми. Характеристика мікросередовища фірми і його вплив на здатність фірми обслуговувати своїх клієнтів. Характеристика макросередовища фірми.

 

Поняття маркетингового середовища фірми.

Маркетингове середовище фірми сукупність активних суб¢єктів і сил, які діють за границями фірми і впливають на можливість керівництва службою маркетингу встановлювати і підтримувати з цільовими клієнтами успішні зв¢язки.

Маркетингове середовище складається з внутрішнього і зовнішнього середовища.

Аналіз факторів внутрішнього і зовнішнього середовища дозволяє приймати рішення, які забезпечують досягнення поставлених цілей. Для цього всі фактори ділять на керовані (контролюючі) і некеровані (неконтролюючі).

До контролюючих факторів відносять головним чином фактори внутрішнього середовища, котрі головним чином складають служби маркетингу.

До неконтролюючих - фактори зовнішнього середовища, котрі потрібно враховувати, передбачати і по можливості впливати на них. Це є відношення з постачальниками, споживачами, конкурентами, посередниками.

До неконтролюючих факторів зовнішнього середовища відносять: політичні – законодавство в області торгівлі, вимоги до продукції по захисту навколишнього середовища; економічні – інфляція, безробіття, податкова система , кредитні ставки, доходи населення; природні – дефіцит ресурсів і вимоги по обмеженню їх використання; демографічні – зниження народжуваності, структура сім¢ї, міграція населення; фактори культури – організація дозвілля, спорту, туризму, умов життя.

Характеристика мікросередовища фірми і його вплив на здатність фірми обслуговувати своїх клієнтів.

Головна ціль любої фірми- отримати великі прибутки.

Головне завдання системи управління маркетингом – забезпечити виробництво товарів, котрі є привабливими з точки зору цільових ринків. Але успіх керівництва маркетингом залежить і від діяльності інших підрозділів фірми, і від дій її посередників, конкурентів і різних контактних аудиторій. Сили, які діють в рамках мікросередовища фірми представленні на наступному малюнку.

 
 

 

 


Розглянемо головні сили які діють в мікросередовищі фірми:

1.Фірма.

2.Постачальники- це ділові фірми і окремі особи, котрі забезпечують фірму і її конкурентів матеріальними ресурсами , необхідними для виробництва певних товарів або послуг.

3.Маркетингові посередники –це фірми , які допомагають фірмі збувати і розповсюджувати її товари серед клієнтури.

Маркетингові посередники:

· торгові посередники (дилери, дистриб’ютори, роздрібна торгова мережа);

· консалтингові фірми по організації товарообігу (логістичні фірми). Логістичні фірми займаються наступними видами діяльності: (керування запасами; складування; транспортування; прийом і видача запасів);

· агентства по наданню маркетингових послуг (маркетинговий консалтинг; маркетингові дослідження; рекламні агентства);

· кредитно-фінансові установи (банки; кредитні компанії; страхові компанії);

· аудиторські фірми.


Читайте також:

  1. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  2. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  3. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  4. Види маркетингу.
  5. Види маркетингу.
  6. Види організаційних структур служби маркетингу.
  7. Визначення маркетингу. Цілі та завдання маркетингу.
  8. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  9. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  10. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  11. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ.
  12. Визначення та розробка вимог до ПЗ




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суть та причини розвитку маркетингу. | Конкуренти.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.