МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика холостого ходуЗагальні відомості Швидкісна характеристика Характеристика холостого ходу. Загальні відомості План заняття. Заняття №7 . ХАРАКТЕРИСТИКИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДВИГУНІВ Характеристиками двигунів внутрішнього згоряння називаються криві, що графічно зображують залежність параметрів двигунів від режиму роботи. Характеристики двигуна поділяються на робочі і регулювальні. До робочих належать характеристики холостого ходу, швидкісні і навантажувальні. Регулювальні включають характеристики за складом суміші і за кутом випередження запалювання (впорскування). Вони призначені для вибору оптимальних регулювань, які забезпечують найкращі показники двигунів у всіх робочих режимах. Характеристика холостого ходу являє собою залежність годинної витрати палива та інших параметрів двигуна від частоти обертання двигуна, що працює без навантаження. Холостий хід є досить поширеним режимом роботи автомобільних двигунів. На холостому ході двигун працює при прогріві, при вимушених короткочасних зупинках автомобіля, при переключенні передач, під час руху автомобіля накатом і т. п. В умовах інтенсивного міського руху автомобільний двигун може працювати на холостому ході більш як 60% усього робочого часу. Тому забезпечення паливної економічності двигуна за цих умов становить великий інтерес. Перед випробуванням треба відрегулювати оберти холостого ходу двигуна. Правильно відрегульований двигун повинен стійко працювати на мінімальних обертах холостого ходу не менш як 10 хв,причому зміна частоти обертання не повинна перевищувати ± 5%. Змінюють оберти бензинових двигунів за допомогою дросельної заслінки. Під час роботи двигуна на мінімально стійкій частоті обертання дросельна заслінка майже повністю закрита, а тому коефіцієнт наповнення ηυбуде найменший (мал. 1.а). У міру відкривання дросельної заслінки частота обертання двигуна збільшується. Разом з цим підвищується коефіцієнт наповнення, досягаючи найбільшого значення при повністю відкритій дросельній заслінці. Коефіцієнт надлишку повітря αу режимі мінімальної частоти обертання повинен бути досить низьким, щоб забезпечити стійку роботу двигуна.
Мал.1. Характеристика холостого ходу а – бензинового двигуна; б – дизельного двигуна Зі збільшенням частоти обертання (при відкриванні дросельної заслінки) витрата палива і повітря збільшується майже на однакову величину, тому коефіцієнт надлишку повітря змінюється мало. Зростання годинної витрати палива Gп, пояснюється збільшенням частоти обертання і коефіцієнта наповнення. У дизельних двигунах частота обертання збільшується внаслідок збільшення кількості палива, яке подається за цикл. Характер зміни основних показників дизеля під час холостого ходу показано на мал. 1,б. Із збільшенням частоти обертання зростає швидкість руху повітря у впускному тракті дизеля, що призводить до збільшення аеродинамічних втрат і зменшення коефіцієнта наповнення ηυ Зменшення коефіцієнта надлишку повітря α з підвищенням частоти обертання пояснюється зниженням коефіцієнта наповнення ηυ і зростанням циклової подачі палива. Зростання годинної витрати палива Gп пояснюється збільшенням подачі палива за цикл і частоти обертання (кількості циклів). Читайте також:
|
||||||||
|