Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регулювальні характеристики

Регулювальні характеристики є залежністю параметрів, які оцінюють роботу або економічність двигуна, від одного з факторів, що впливають на його роботу. Такими факторами можуть бути склад суміші, кут випередження запалювання, температура охолоджуючого середовища тощо. На практиці найбільший інтерес становлять регулювальні характеристики за складом суміші і за кутом випередження запалювання, оскільки за допомогою їх можна виконати оптимальне регулювання карбюратора і системи запалювання.

Регулювальна характеристика за складом суміші – це залежність потужності двигуна Nе, і питомої витрати палива ge від коефіцієнта надлишку повітря а. На основі регулювальних характеристик за складом суміші можна побудувати найвигіднішу характеристику карбюратора.

Знімають характеристики за складом суміші звичайно на кількох режимах роботи, які визначаються положенням дросельної заслінки і певною частотою обертання.

Оскільки при сталих частотах обертання та положенні дросельної заслінки кількість повітря, що надходить у циліндри двигуна, практично не змінюється, то зміну складу суміші регулюють годинною витратою палива. Для цього карбюратор обладнують регулювальною голкою, за допомогою якої можна змінювати прохідний переріз жиклера; регулювання можна також виконувати зміною жиклерів різної пропускної здатності.

На рис.4,а показано регулювальну характеристику за складом суміші. Коефіцієнт надлишку повітря атеоретично можна змінювати від верхньої (точка 1)до нижньої (точка 1′)границь займистості, але через те що поблизу цих границь двигун працює нестійко, цей діапазон дещо звужують (від точки 2 до точки 2').

 

Рис.4. Регулювальна характеристика

а - за складом суміші двигуна

б - за кутом випередження запалювання

 

З попереднього викладу відомо, що максимальна потужність Ne досягається при а = 0,8…0,9 (точка b), а мінімальна питома витрата палива geminпри a = 1,05…1,15 (точка а). Оскільки ці значення а не збігаються, то карбюратор ніколи не можна відрегулювати і на максимальну потужність, і на максимальну економічність. Як правило, карбюратор регулюють так, щоб у режимах, які найчастіше зустрічаються на практиці, двигун працював економічно, а максимальної потужності досягають за допомогою економайзера. Зона регулювання жиклерів карбюратора обмежена точками а і b (рис. 4,а), і виходити за межі цієї зони немає потреби.

Приблизний вигляд регулювальної характеристики за кутом випередження запалювання Ө показано рис.4,б. Найвигідніший кут Ө характеризується найбільшою потужністю Nеі найменшою питомою витратою палива gemin .

Відхилення Өв бік надмірного збільшення може призвести до передчасного займання робочої суміші, протитиску і, як наслідок, до спаду потужності. Надто малий кут випередженнязапалюванняӨ призводить до того, що паливо згоряє на лінії розширення, тиск підвищується небагато, втрачається потужність.

Оскільки характеристику знімають при незмінному положенні дросельної заслінки і сталій швидкості обертання колінчастого вала, то годинна витрата палива Gn буде незмінною, а питома витрата палива змінюватиметься обернено пропорційно ефективній потужності.

Якщо частота обертання збільшується, то швидкість згоряння хоч і зростає, але загальний час для процесу згоряння зменшується; тому найвигідніший кут випередження запалювання збільшуватиметься. Якщо частота обертання зменшується (прикривання дроселя), то кут випередження запалювання Ө також повинен збільшуватися. Це пояснюється тим, що при цьому зменшується коефіцієнт наповнення і збільшується коефіцієнт залишкових газів γг, внаслідок чого зменшується швидкість згоряння робочої суміші. Під час роботи двигуна кут випередження запалюванняӨ змінюється автоматично за допомогою відцентрового та вакуумного регуляторів.

 


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Акустичні характеристики порід
  3. Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
  4. Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів
  5. Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора
  6. Варіаційні ряди та їх характеристики
  7. Векторні характеристикимеханічного руху– переміщення, шлях, швидкіст та прискорення
  8. Вивчення загальної характеристики господарства, окремих галузей господарства та міжгалузевих комплексів.
  9. Види мереж. Основні характеристики мереж.
  10. Види та характеристики зношування
  11. Види та характеристики інструментів власності.
  12. Види та характеристики колективів (груп) працівників




Переглядів: 1987

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Швидкісні характеристики | Кінематичний розрахунок КШМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.