Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приміняють дві системи визначення сорту: балову і допускну.

Сортність товарів, системи встановлення сорту

Сорт - категорія або розряд, привласнені об'єктам, що мають те ж саме функціональне застосування, але різні вимоги до якості (МС 180 8402:1994).

Сортність товарів – це вираження (позначення) якості товарів. При визначенні сорту враховуються різні показники і наявність дефектів, їх розміри, місце знаходження.

При баловій системі всі відхилення від норми оцінюються балами і по загальній кількості балів встановлюють сорт.

При допускній системі враховують дефекти, які допустимі чи недопустимі в сортній продукції, користуючись при цьому стандартами.

Під якістю розуміють сукупність властивостей товарів, що зумовлюють їх здатність задовольняти певні потреби людини, все те цінне, яке закладене в товар.

На якість непродовольчих товарів впливають різні фактори, зокрема є фактори які формують якість і фактори, які зберігають якість готової продукції.

Фактори, які формують якість – це: сировина, матеріали, технологія виготовлення, конструкція, рівень вимог стандартів.

Сировина і матеріали – чим вища якість їх, тим вищої якості буде готова продукція.

Сировина може бути природною і хімічною(штучною і синтетичною); первинною і вторинною.

Конструкція виробів розробляється спеціальними конструкторськими відділами. Добре продумана конструкція, наприклад телевізора, його раціональна схема, використання найбільш досконалих деталей обумовлюють його високу якість.

Технологія виробництва має велике значення для формування якості, при порушенні режиму технологічного процесу виробництва знижується якість виробів.

Рівень вимог стандартів залежить від технічного прогресу промисловості. Чим вищі вимоги стандартів, тим вищої якості будуть товари.

Показники якості непродовольчих товарів бувають одиничними, якщо визначають одну властивість продукції, наприклад, колір, консистенцію, і комплексними, якщо характеризують дві або більше властивостей продуктів, наприклад, зовнішній вигляд, розмір, забарвлення.

Показники якості поділяють також на органолептичні, що визначаються за допомогою органів чуття: форма, колір, стан поверхні, смак, запах, консистенція; фізико-хімічні: питома вага, щільність.

Фактори, які зберігають якість це: упаковка, умови зберігання, транспортування і маркування товарів.

Упаковка призначена для захисту товару від дії навколишнього середовища і служить одночасно і рекламою. Вид і спосіб упаковки, правила їх оформлення регламентуються стандартами.

Упаковка – первинна і вторинна. Тара для упаковки може бути жорсткою, м’якою і напівжорсткою.

Умови зберігання мають бути створені нормальними, щоб попередити псування товарів. При цьому враховується тип приміщення, вид обладнання, освітленість, температура повітря, відносна вологість, чистота повітря. При транспортуванні слід ретельно вибирати вид транспорту і звернути увагу на його придатність для транспортування того чи іншого товару. Транспорт має бути чистим, сухим, захищеним від атмосферних осадків.

Наприклад, сорт панчішно-шкарпеткових виробів визначають за зовнішніми ознаками і вимірюванням на столах у розправленому стані без натягування.До зовнішнього вигляду вимоги залежать: від способу виробництва і виду пряжі або ниток. В залежності від якості сировини і в’ язання, відхиленнях у вимірюваннях поділяють на 1 і 2 сорт. Сорт пари встановлюють по виробу нижчої якості.

Панчішно-шкарпеткові товари маркують етикетками, які прикріплюють на верхній частині борта або на лицьовій стороні миска. У підслідники її вкладають.

На етикетках вказують: найменування і місцезнаходження виробника, номер артикула, сорт, розмір, стандарт, та інколи дату виготовлення і товарний знак.

Панчішно-шкарпеткові товари упаковують у конверти з паперу або полімерного матеріалу. Від 10 до 50 конвертів вкладають у коробки або пачки які маркують ярликами.

В ярликах вказують товарний знак, найменування та місцезнаходження виробника, найменування виробу, артикул, розмір, сорт, кількість виробів, колір, дату випуску (місяць, рік), стандарт.

Ярлики виробів 2 сорту повинні мати синю смугу або рамку.

Для транспортування пачки (коробки) вкладають у картонні або дерев’яні ящики. На кожному ящику незмиваючою фарбою позначають номер упакованого місця, вагу брутто (кг), дату упаковки. На кожне упаковане та опломбоване місце складають супроводжуючий документ, а в ящик вкладають пакувальний лист з даними ідентичними супроводжувальному документу.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. Філогенез кровоносної системи
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. POS-системи
  12. VI. Філогенез нервової системи




Переглядів: 1045

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Відповідність нормативним документам.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.