МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклад 2.Метод прямого розрахунку Згідно з методом прямого розрахунку планову суму прибутку обчислюють за окремими видами продукції, яку виробляють і реалізують на підприємстві. Розрахунок здійснюють на основі таких показників: • плановий обсяг реалізації продукції відповідної номенклатури (асортименту); • планова собівартість одиниці продукції; • планова ціна (виробника) одиниці реалізованої продукції (ціна виробника) за її асортиментом. Приклад 1. Собівартість виробу 10 грн., ціна виробу 12 грн. Підприємство планує зробити і реалізувати 500 виробів. Необхідно розрахувати прибуток від реалізації продукції (планову). 1 варіант розрахунку: Прибуток від реалізації одного виробу — 2 грн. (12 - 10 = 2). Прибуток від реалізації запланованої кількості виробів —1000 грн. (500 х 2 = 1000). 2 варіант розрахунку: Обсяг реалізації всієї кількості виробів — 6000 грн. (12 х 500 = 6000), а собівартість — 5000 грн. (10 х 500 = 5000). Прибуток від реалізації запланованої кількості виробів—1000 грн. (6000 - 5000 = 1000). Варто пам'ятати, що цей метод розрахунку застосовується при виробництві щодо невеликого асортименту продукції, та не дає можливості аналізувати вплив різних факторів на розмір прибутку від реалізації продукції. 2). Метод розрахунку на основі показника витрат на 1 грн. продукції — який використовується для розрахунку прибутку від випуску і реалізації продукції всього по підприємству. Витрати на 1 грн. продукції в звітному періоді — 90 коп. Заплановано: обсяг реалізації продукції — 10 000 грн.; зниження витрат на 1 грн. продукції на 5 коп. Необхідно розрахувати прибуток від реалізації продукції (планову). 1 варіант розрахунку: Планові витрати на 1 грн. реалізованої продукції — 85 коп. (90 - 5 = 85). Планова собівартість продукції — 8500 грн. (10000 х 0,85 = 8500). Прибуток від реалізації продукції (планова) — 1500 грн. (10000 - 8500 = 1500). 2 варіант розрахунку: Витрати на 1 грн. у майбутньому періоді — 85 коп. (90 - 5 = 85). Плановий прибуток на 1 грн. — 75 коп. (100 -85 = 15). Плановий прибуток від реалізації продукції— 1500 грн. (10000*0,15 = 1500). Метод досить точний, однак, не дозволяє виявити вплив окремих факторів на обсяг прибутку від реалізації продукції та їх зміну. 3). Економічний (аналітичний) методможе використовуватися для розрахунку прибутку від випуску (реалізації) продукції, Він відрізняється від уже розглянутих методів розрахунку прибутку тим, що дає змогу визначити не тільки загальну суму прибутку, але також і вплив на неї зміни окремих чинників: обсягу виробництва (реалізації) продукції; собівартості продукції: рівня оптових ціп і рентабельності продукції: асортименту та якості продукції. Розрахунок прибутку цим методом здійснюється окремо за порівнянною і непорівнянною продукцією в плановому періоді. Порівнянна продукція — це продукція, що вироблялася в попередньому періоді. Непорівнянна продукція -— це продукція, що не вироблялася на підприємстві в попередньому періоді. Розрахунок прибутку за порівнянною продукцією здійснюється в такій послідовності: • визначається очікуваний базовий прибуток і базова рентабельність продукції: • порівнянна продукція планового періоду визначається за собівартістю періоду, що передував плановому; • виходячи з рівня базової рентабельності продукції розраховується прибуток за порівнянною продукцією в плановому періоді: • розраховується вплив окремих чинників на зміну прибутку в періоді, що планується. Розрахунок базового прибутку здійснюється на підставі звітних або очікуваних даних за попередній період. Базовий прибуток — це прибуток від випуску (реалізації) продукції в періоді, що передував плановому. За його розрахунку здійснюється коригування звітного, очікуваного прибуткуз урахуванням чинників, що на нього вплинули тоді, але не діятимуть у періоді, що планується; зміна оптових цін, припинення випуску окремих видів продукції зміна рентабельності окремих видів продукції, зниження їх собівартості. Від точного розрахунку базового прибутку залежить точність усіх наступних розрахунків. Читайте також:
|
||||||||
|