Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Внутрішній аналіз.

Мета:

сприяння забезпеченню внутрішніх користувачів інформації, необхідної для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

Основні користувачі вихідної аналітичної інформації:

внутрішні користувачі різних рівнів управління: адміністрація підприємства, робітники функціональних відділів і підрозділів та ін.

Суб’єкти аналізу:

робітники функціональних відділів і підрозділів, спеціальні аналітичні служби підприємства, аудиторські фірми, консультанти.

Об’єкти аналізу:

підприємство і його структурні підрозділи.

Інформаційна база аналізу:

весь комплекс економічної інформації – нерегламентована інформація. Її зміст обумовлений організацією облікового процесу на підприємстві, його технічною забезпеченістю, аналітичністю, оперативністю облікових даних. Інформація є деталізованою, в тому числі конфіденційного характеру.

Основні задачі аналізу:

1) контрольно-аналітичні задачі: оцінка «історичних» і оперативних даних для прийняття поточних і оперативних управлінських рішень і оцінки ефективності діяльності відповідальних осіб;

2) власно-аналітичні задачі:

а) прогнозування показників діяльності підприємства й оцінка перспективних варіантів його розвитку (вихідна аналітична інформація використовується для прийняття перспективних управлінських рішень);

б) стратегічний аналіз (результати аналізу використовуються для прийняття стратегічних рішень).

Види аналізу: ретроспективний, оперативний, перспективний.

Характеристика вихідної аналітичної інформації:

має місце ймовірність одержання недостатньо надійної вихідної аналітичної інформації (за результатами оперативного і перспективного аналізу).

Частота надання аналітичної інформації:

на нерегулярній основі, що обумовлено інтересами користувачів інформації (щоденно, щотижнево, щодекадно і т.п.).

Рівень уніфікації методики аналізу:

методику аналізу підприємство може розробляти самостійно.

Таким чином, особливостями внутрішнього аналізу є:

- орієнтація аналізу на керівництво підприємства;

- використання всіх джерел інформації;

- відсутність зовнішньої регламентації методики аналізу;

- комплексність аналізу, вивчення всіх сторін діяльності підприємства;

- максимальна закритість результатів аналізу з метою збереження комерційної таємниці.

Внутрішній аналіз поділяється на управлінський та фінансовий.

Внутрішній управлінський аналіз базується на даних управлінського обліку і забезпечує прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

Внутрішній фінансовий аналіз ґрунтується на даних бухгалтерського і управлінського обліку і дає змогу об’єктивно оцінити фінансовий стан і результати діяльності підприємства, передбачити його майбутнє і здійснити контроль за виконанням прийнятих управлінських рішень.


Читайте також:

  1. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  2. SWOT-аналіз.
  3. Валовий внутрішній продукт
  4. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  5. Внутрішній аудит системи управління персоналом на практиці.
  6. Внутрішній аудит у корпоративному керуванні
  7. Внутрішній аудит: суть, об’єкти та суб’єкти
  8. Внутрішній і міжнародний маркетинг
  9. Внутрішній контроль за якістю продукції.
  10. Внутрішній контроль у системі держказначейства
  11. Внутрішній контроль: суть, класифікація, об'єкти та суб'єкти




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 4. Типологія видів економічного аналізу | Зовнішній аналіз.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.