МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Внутрішній аналіз.Мета: сприяння забезпеченню внутрішніх користувачів інформації, необхідної для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Основні користувачі вихідної аналітичної інформації: внутрішні користувачі різних рівнів управління: адміністрація підприємства, робітники функціональних відділів і підрозділів та ін. Суб’єкти аналізу: робітники функціональних відділів і підрозділів, спеціальні аналітичні служби підприємства, аудиторські фірми, консультанти. Об’єкти аналізу: підприємство і його структурні підрозділи. Інформаційна база аналізу: весь комплекс економічної інформації – нерегламентована інформація. Її зміст обумовлений організацією облікового процесу на підприємстві, його технічною забезпеченістю, аналітичністю, оперативністю облікових даних. Інформація є деталізованою, в тому числі конфіденційного характеру. Основні задачі аналізу: 1) контрольно-аналітичні задачі: оцінка «історичних» і оперативних даних для прийняття поточних і оперативних управлінських рішень і оцінки ефективності діяльності відповідальних осіб; 2) власно-аналітичні задачі: а) прогнозування показників діяльності підприємства й оцінка перспективних варіантів його розвитку (вихідна аналітична інформація використовується для прийняття перспективних управлінських рішень); б) стратегічний аналіз (результати аналізу використовуються для прийняття стратегічних рішень). Види аналізу: ретроспективний, оперативний, перспективний. Характеристика вихідної аналітичної інформації: має місце ймовірність одержання недостатньо надійної вихідної аналітичної інформації (за результатами оперативного і перспективного аналізу). Частота надання аналітичної інформації: на нерегулярній основі, що обумовлено інтересами користувачів інформації (щоденно, щотижнево, щодекадно і т.п.). Рівень уніфікації методики аналізу: методику аналізу підприємство може розробляти самостійно. Таким чином, особливостями внутрішнього аналізу є: - орієнтація аналізу на керівництво підприємства; - використання всіх джерел інформації; - відсутність зовнішньої регламентації методики аналізу; - комплексність аналізу, вивчення всіх сторін діяльності підприємства; - максимальна закритість результатів аналізу з метою збереження комерційної таємниці. Внутрішній аналіз поділяється на управлінський та фінансовий. Внутрішній управлінський аналіз базується на даних управлінського обліку і забезпечує прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Внутрішній фінансовий аналіз ґрунтується на даних бухгалтерського і управлінського обліку і дає змогу об’єктивно оцінити фінансовий стан і результати діяльності підприємства, передбачити його майбутнє і здійснити контроль за виконанням прийнятих управлінських рішень. Читайте також:
|
||||||||
|