МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||
Сутність конфлікту та управління конфліктною ситуацією в організаціїУ процесі здійснення управлінського впливу менеджер буде постійно мати справу з неординарними ситуаціями, викликаними особливостями людських стосунків, взаємодією груп працівників, характерів конкретних людей, колективів та індивідуальної психології. Тому важливого значення набуває вміння управляти конфліктами, перемінами, організаційним розвитком, стресами. Конфлікт - це відсутність згоди між двома чи більше суб'єктами, зіткнення протилежних сторін, сил, які можуть бути конкретними особами або групами працівників, а також внутрішній дискомфорт однієї особи. В процесі конфлікту кожен суб'єкт нав'язує свою точку зору, цілі, думки, гостру суперечку і заважає, перешкоджає іншому суб'єкту чинити так само. Серед багатьох людей і дуже часто в середовищі менеджерів панує думка про те, що конфлікти не бажані. Така позиція навіть оформилась в доктрину під назвою "школа Вебера". Представники цієї школи пов'язують конфлікти з різними драматичними епізодами, погрозами, агресією, суперечками, ворожістю, війнами тощо. Однак сучасний американський менеджмент підкреслює бажаність конфліктів, вбачає їх позитивне значення та вимагає вмілого керівництва ними. Розглянемо класифікацію конфліктів за різними ознаками. За ознакою результатів конфлікти бувають: - функціональними, які ведуть до підвищення ефективності діяльності організації; - дисфункціональними, які приводять до пониження рівня забезпечення особистих потреб, зменшення ролі групового співробітництва, і як результат, ефективності діяльності організації. За змістом можна виділити чотири основних типи конфліктів: 1) внутрішньоособистий. Найчастіше він породжується тим, що певному працівнику різні керівники пред'являють протирічливі та навіть протилежні вимоги. Виникає внаслідок недоліків у делегуванні повноважень, структурі управління, застосуванні стилів керівництва тощо; 2) міжособистий. Виникає при розподілі ресурсів, робіт, матеріальних заохочень, обов'язків тощо, а також під впливом відмінностей у характері, знаннях, кваліфікаційних параметрах, рівнях інтелекту, ступенях сумісності і т.д.; 3) конфлікт між особою і групою. Породжується порушеннями групових норм, своїх обов'язків, загальних "правил гри", етики поведінки, культури взаємовідносин тощо; 4) міжгруповий. Виникає між лінійним і штабним персоналом, профспілкою і адміністрацією, формальними і неформальними групами тощо. Основною причиною є зіткнення інтересів різних груп. Мескон, Альберт та Хедоурі вказують, що причинами конфлікту є: 1) Розподіл ресурсів. 2) Взаємозалежність завдань. 3) Несхожість цілей. 4) Відмінності в уявленнях про якусь конкретну ситуацію та про цінності. 5) Різне розуміння та сприйняття цінностей. 6) Відмінності у манері поведінки. 7) Неправдива інформація. 8) Незадовільні комунікації. 9) Відмінності у життєвому досвіді. 10) Різка зміна подій, тощо. Висновки американських фахівців показують, що процес конфлікту та управління конфліктною ситуацією здійснюється за моделлю, яка показана на схемі (рис. 33).
зв’язок
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|