МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
План проведення практичного заняттяУчбово-матеріальне забезпечення. ТЕМА 1. Організація захисту населення і територій за умов надзвичайних ситуацій. Тема 1. Змістовий модуль 1. Цивільний захист як система запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. V. методична розробка ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІV. ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ (СРС) З ДИСЦИПЛІНИ Види самостійної роботи студентів з дисципліни
з модуля "Медицина надзвичайних ситуацій”: 2. Учбові цілі: - засвоїти основні положення міжнародного гуманітарного права; - засвоїти принципи організації і функціонування єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру; - засвоїти мету, завдання і принципи цивільного захисту населення і територій; - засвоїти завдання і режими діяльності системи цивільного захисту; - засвоїти основні заходи захисту населення і територій. - засвоїти будову та призначення засобів колективного, індивідуального та медичного захисту. 3. Час: 2 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Міжнародне гуманітарне право /Під ред. Базова В.П. - К., “Варта” , 2000. 2. Закон “Про Цивільну оборону України”, 1999. 3. Закон “Про правові засади цивільного захисту”, 2004. 4. Закон “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру”, 2000. 5. Положення про Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. - К., 1996. 6. Державна служба медицини катастроф України. Правові і нормативні акти. - К., 1998. 7. Планування медико санітарного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях. Методичні рекомендації. - К., 2000. 8. Організація роботи інформаційно-аналітичної системи МОЗ України з питань надзвичайних ситуацій. - К., 2002. 9. Черняков Г.О., Кочін І.В. Медицина катастроф. - К: “ Здоров’я” , 2001. 10. Шубин Е.П. Гражданская оборона. - М.: Просвещение, 1991. Б) Тести по темі. В)Наочні приладдя: - таблиці №№ 1.1, 1.2, 1.3; - прозірки № 1а, 1б, 1в. Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|