Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура залікового кредиту навчальної дисциліни

"Медицина надзвичайних ситуацій"

Змістовний модуль (ЗМ-№) Кількість навчальних годин, відведених на вивчення змістового модулю Види навчальних занять Оцінка змістового модулю в балах (мін. - макс.)
ЗМ - 1 34 = 16АУД + 18СРС ПЗ, СРС 18 - 60
ЗМ - 2 26 = 14АУД + 12СРС ПЗ, СРС 18 - 60
Поточний контроль 36 - 120
Підсумковий контроль 50 - 80
Загальна кількість балів 86 - 200

 

Примітка:

ПЗ - практичне заняття

СРС - самостійна робота студента

Кількість балів з дисципліни, що нарахована студентам, конвертується у шкалу ЕСТS таким чином

Оцінка за чотирьох бальною шкалою Оцінка ЕСТS Статистичний показник
“5” А Найкращі 10% студентів
“4” В Наступні 25% студентів
С Наступні 30% студентів
“3” D Наступні 25% студентів
E Останні 10% студентів
“2” FX, F  

 

Відсоток студентів визначається на виборці для студентів даного курсу в межах відповідної спеціальності.

Для спеціальностей 7.110101 “лікувальна справа”, 7.110104 “педіатрія”, 7.110105 “медико-профілактична справа”, які навчаються за єдиним навчальним планом і єдиною навчальною програмою, вибірка складається із студентів названих трьох спеціальностей (якщо у ВНЗ не прийнято інакше).

Оцінка FX (“2”) виставляється студентам, які набрали достатню кількість балів за поточну навчальну діяльність, але не склали модульний підсумковий контроль. Оцінка F виставляється студентам, які не допущені до підсумкового модульного контролю.

Структура оцінки дисципліни “Медицина надзвичайних ситуацій”

Зміст. Мод.№ № п/п № теми Вид занять Самостійна робота студента Знання (+), уміння, навички Поточний контроль Оцінка в балах
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС +    
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ   +    
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
  ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
ПЗ СРС + * “3”-3; “4”-7; “5”-10
За поточну навчальну діяльність максимальна кількість балів
За підсумковий модульний контроль максимальна кількість балів
Разом

Підсумковий контроль засвоєння модулю здійснюється по завершенню його вивчення.

Оцінка успішності студента з дисципліни є рейтинговою і визначається за системою ЕСТS та традиційною шкалою, прийнятою в Україні.

 

ІІІ. Тематичний план практичних занять з дисципліни

Тематичний план практичних занять з дисципліни

№ з/п Тема Кількість годин
1. Організація захисту населення і територій за умов надзвичайних ситуацій .
2. Надзвичайні ситуації природного, техногенного та соціально-політичного характеру, їх медико-санітарні наслідки.
3. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах, їх медико-санітарні наслідки.
4. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах, їх медико-санітарні наслідки.
5. Перша медична допомога постраждалим при надзвичайних ситуаціях.
6. Правові основи Державної служби медицини катастроф (ДСМК).
7. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій.
8. Організація санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій.
9. Інформаційне забезпечення, планування роботи та медичне постачання формувань і закладів ДСМК.
Підсумковий контроль засвоєння модулю “Медицина надзвичайних ситуацій ”.
  Разом

Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  8. Атомно-кристалічна структура металів
  9. Базова алгоритмічна структура
  10. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  11. Банківське кредитування підприємств
  12. Банківське кредитування підприємства.




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конвертація оцінок традиційної системи у бали за підсумковий модульний контроль | План проведення практичного заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.049 сек.