МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
План проведення практичного заняттяУчбово-матеріальне забезпечення. ТЕМА 6. Правові основи Державної служби медицини катастроф (ДСМК). Тема № 6. Змістовий модуль 2. Організація медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій. 2. Учбові цілі: -засвоїти завдання та заходи ДСМК; - вивчити нормативно-правові акти, що визначають організацію та діяльність ДСМК; - засвоїти організацію ДСМК; - знати сили та заклади ДСМК; - засвоїти організацію взаємодії ДСМК з іншими аварійно-рятувальними службами; - ознайомитися з особливостями організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій в країнах світу. 3. Час: 2 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Конституція України, 1996. 2. Закон України “Основи законодавства України про охорону здоров’я”, 1992. 3. Закон України “Про правовий режим надзвичайного стану”, 2000. 4. Закон України “Про Цивільну оборону України”, 1999. 5. Закон України “Про аварійно-рятувальні служби”, 1999. 6. Закон України “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру”, 2000. 7. Закон України “Про зону надзвичайної екологічної ситуації”, 2000. 8. Закон України “Про державний матеріальний резерв”, 1997. 9. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.1997. № 343 “Про утворення Державної служби медицини катастроф”. 10. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2001. № 827 “Про затвердження Положення про Державну службу Медицини катастроф”. 11. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368 “Про затвердження порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру за їх рівнями”. 12. Наказ МОЗ України від 26.10.2001 №429 “Про затвердження Примірного Статуту територіального центру екстреної медичної допомоги”. 13. Правові основи Державної служби медицини катастроф /Під редакцією професора Волошина В.О. –Ужгород.- МПП ”Гражда ”, 2003. 14. Медичні сили і заклади Державної служби медицини катастроф. Методичні рекомендації /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 1998. 15. Рощин Г.Г., Волошин В.О. та ін. Державна служба медицини катастроф України /Довідковий посібник. - Київ: МОЗУ, 1998. 16. Рощін Г.Г., Волошин В.О., Градун Ю.Г., Михайловський М.М., Набоченко О.З. Планування медико-санітарного забезпечення населення адміністративної території при НС. (Методичні рекомендації) //Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.-Київ. -2000. Б) Тести по темі. В)Наочні приладдя: - таблиці №№ 6.1, 6.2, 6.3; - прозірки № 6а, 6б, 6в. Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|