МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Учбово-матеріальне забезпечення.ТЕМА № 9. 1. ТЕМА 9. Інформаційне забезпечення, планування роботи і медичне постачання формувань і закладів ДСМК. 2. Учбові цілі: - знати організацію подачі інформації про надзвичайні ситуації у функціональній підсистемі Міністерства охорони здоров’я України у межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій; - знати мету та організацію планування заходів медичного забезпечення населення при надзвичайних ситуаціях; - знати структуру плану та зміст його розділів; - знати організацію медичного постачання формувань і закладів ДСМК; - знати організацію захисту медичного майна за умов НС. 3. Час: 2 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Наказ МОЗ України від 03.08.2000р. №189 “Про затвердження регламенту подання інформації в функціональній підсистемі МОЗ України в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій”. 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.1999р. №2303 “Про створення Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій”. 3. Організація роботи інформаційно-аналітичної системи МОЗ України з питань надзвичайних ситуацій (Практичний посібник) /МОЗ України, Український НПЦ екстреної медичної допомоги та медицини катастроф /За ред. проф. Волошина В.О. Київ, 2002. 4. Постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.1999р. №192 “Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв’язку при надзвичайних ситуаціях”. 5. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.02.1997р. №174 “Про державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій”. 6. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2001р. № 308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків”. 7 . Наказ МОЗ України від 03.05.2001р. №165 “Про створення резервів лікарських засобів та виробів медичного призначення для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру”. 8. Наказ МОЗ України від 26.10.2001р. №429 “Про затвердження Примірного Статуту територіального центру екстреної медичної допомоги”. 9. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях. Методичні рекомендації /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000. 10. Медичне постачання формувань і закладів Державної служби медицини катастроф України. Методичні рекомендації /Під ред. Картиша А.П. – К.: 1999. Б)Наочні приладдя: - таблиці №№ 9.1, 9.2, 9.3; - прозірки № 9а, 9б, 9в. В) Технічні засоби: графопроектор, екран. Читайте також:
|
||||||||
|