Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пневматичні двигуни

 

Пневматичні об'ємні двигуни, як і гідравлічні, мають низку істотних переваг – високий пусковий момент, малу масу, що припадає на одиницю потужності, вибухобезпечність та ін. Вони поділяються на двигуни: 1) поворотно-поступальної прямолінійної ходи, 2) поворотного руху (на кут <3600) і 3) обертального руху. Два перші типи двигунів (пневмоциліндри) практично не відрізняються від відповідних гідравлічних двигунів, за винятком того, що в них передбачене змащування ковзаючих пар, зазвичай - шляхом установки по обидва боки ущільнювальних кілець b (рис. 74) і сальникових повстяних кілець а, що просочуються спеціальними змащувальними складами. Штокова ущільнююча пара, крім цих кілець, забезпечується додатковою набивкою с, мастилом, що періодично підживляється через канал d.

 

 

Рис. 74. Пневмоцилінд:

 

а – сальникові повстяні кільця; б – ущільнюючі кільця; с – додаткова набивка.

 

Зважаючи на високу стисливість робочого середовища (повітря) важливими є питання регулювання швидкості й гальмування в кінці ходу поршня пневмоциліндру. Простими регуляторами швидкості, як і в гідравлічних схемах, є дроселі (рис. 75), а для гальмування в кінці ходу – пневматичні демпфери. Принцип дії останніх заснований на замиканні в кінці ходу поршня повітря в порожнині скидання; повітря видавлюється потім на частині ходу, що залишилася, через регульовані (дросельні) канали.

 

Рис. 75. Схема пневмоциліндра з дросельним регулятором для гальмування поршня у кінці ходу:

 

1 – поршень; 2 – виступи поршня; 3 – камера; 4 –дросельний регулятор швидкості;

5 – демпфери.

 

Регулювання швидкості здійснюється переважно за допомогою дросельного регулятора швидкості 4, встановлюваного зазвичай на виході двигуна.

Для гальмування поршня в кінці ходу і запобігання його ударній дії застосовують такі самі, як і у гідроциліндрах, дросельні (демпфуючі) пристрої, які розміщаються зазвичай у кришках циліндрів. В кінці ходу поршня 1 його виступи 2 входять у відповідну камеру 3, перекриваючи вільний випуск з циліндра відпрацьованого повітря в атмосферу, яке видаляється у цьому випадку через один з регульованих дроселів 5.

 

6.6. Пневмоциліндр з гідравлічним сповільнювачем

 

Унаслідок високої стисливості повітря регулювання при пневматичному демпфері швидкості виконавчого двигуна і, зокрема, забезпечення заданого закону руху поршня і його уповільнення в кінці ходу, украй скрутно. Ефективність гальмування (демпфування) пневмодвигуна в кінці ходу значно нижча, ніж в аналогічних пристроях гідравлічних циліндрів, внаслідок чого в кінці ходу може виникнути удар. Тому для регулювання швидкості на всьому шляху переміщення поршня застосовують гідравлічні демпфери і регулятори в поєднанні з пневматичними виконавчими двигунами. У таких комбінованих пневмо-гідравличних системах джерелом енергії служить стиснене повітря, а регулювання швидкості руху поршня забезпечується за допомогою гідравлічних пристроїв.

На рис. 76,а показана схема одного з подібних пневмо-гідравлічних приводів з пневматичним 1 і гідравлічним 2 циліндрами, поршні яких поміщені на загальному штоку. Гальмування поршня пневмоциліндру здійснюється за допомогою дросельного каналу в поршні 3 гідроциліндру 2.

 

а б
Рис. 76. Схеми пневмоциліндрів з гідравлічним демпфером:   1 – пневматичний циліндр; 2 – гідравлічний циліндр; 3 – поршень; 4 – гальмівний циліндр; 5, 7 – бачки; 6 – конусний шток; 8 –поршень силового пневмоциліндра; а, d, е – камери; b – ліва порожнина; с – перегородка; f – отвір.

 

На рис. 76,б показана інша схема одного з демпферів. Він складається з конусного штока 6 з двома поршнями; міжпоршнева камера d заповнена гальмівною рідиною. Поршень тиском повітря в лівій порожнині b, сполученій з повітряною магістраллю, постійно утримується у крайньому правому положенні. Оскільки з цією ж магістраллю з’єднаний і бачок 5, під таким саме тиском знаходитиметься до вступу демпфера в дію і гальмівна рідина в камері d.

Після того, як поршень 8 силового пневмоциліндра при переміщенні вліво прийде в контакт з правим гальмівним поршнем і приведе його в рух у тому ж напрямку, рідина з камери d витіснятиметься через дросельний кільцевий прохідний переріз, утворений штоком 6 і отвором у перегородці с, в праву порожнину гальмівного циліндра 4 (у камеру а). Підбором конусності штока 6 можна забезпечити рівномірне уповільнення поршня 8 пневмоциліндра. Зворотний рух поршня 8 здійснюється під тиском рідини, що знаходиться в бачку 7, в який для цього підводиться через розподільник повітря з магістралі.

У даній схемі запобігається також жорсткий удар поршня 8 при підході його до правого поршня штока 6. Зі схеми видно, що при русі поршня 8 вліво він витісняє через отвори 1 рідину з проміжної камери е в бачок 7. Після того, як перший з отворів f буде перекритий рухомим поршнем 8, ефективність демпфування підвищиться, а після перекриття другого отвору поршень і шток 6 будуть зв'язані рідиною, замкненою в камері е. Завдяки цьому пристрою забезпечується плавність включення демпфера.

 


Читайте також:

  1. Асинхронні виконавчі двигуни і тахогенератори
  2. Багатоциліндрові двигуни
  3. Вибійні двигуни
  4. Газотурбінні двигуни
  5. Гвинтові вибійні двигуни
  6. Гідравлічні і пневматичні двигуни
  7. Двигуни при різних видах гальмування
  8. Електричні двигуни
  9. Електродвигуни постійного струму
  10. Електропневматичні виконавчі механізми
  11. Пневматичні грейферні навантажувачі з ручним водінням




Переглядів: 1341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роторні пластинчасті компресори | Пневмодвигуни обертального руху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.