МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контролю рекламної діяльностіПоняття, рівні і види КОНТРОЛЬ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Тема № 7. План 1. Поняття, рівні і види контролю рекламної діяльності. 2. Тактичний контроль реклами. 3.Стратегічний внутріфірмовий контроль. Контроль являє собою невід'ємний елемент будь-якого управлінського процесу. У найбільш загальному виді метою контролю є визначення ступеня відповідності фактично досягнутих організацією результатів тим задачам, що були розроблені на етапі планування. Розуміння важливості ролі контролю в керуванні фірмою дало підставу відомому американському фахівцю в області менеджменту Питеру Дракеру заявити: «Контроль і визначення напрямку діяльності — це синоніми». Процес контролю містить у собі наступні основні елементи: 1. Установлення стандартів (чи конкретних контрольних показників). Іншими словами, визначається, які результати повинні бути досягти]. 2. Вимір фактично досягнутих результатів, опис сформованої ситуації, 3. Аналіз сформованої ситуації, з'ясування найважливіших причин, факторів. Відповідь на питання: чому так відбулося? 4. Розробка коригувальних заходів з метою підвищення ефективності роботи системи, якщо досягнуті результати відрізняються від установлених стандартів і поставлених цілей. Контроль рекламної діяльності фірми повинний розглядатися тільки в системі контролю діяльності фірми в сфері маркетингу. Остання являє собою «періодичну всебічну, об'єктивну і проведену у визначеній послідовності перевірку маркетингової діяльності фірми і відповідності маркетингової стратегії зовнішнім умовам, у ході якої вь1є основні проблеми, що коштують перед фірмою. Результатом такої перевірки є план заходів, спрямованих на підвищення ефективності всієї системи маркетингу даної фірми». Специфічними цілями контролю рекламної діяльності є: 1) забезпечення відповідності головних напрямків рекламної діяльності цілям маркетингової і комунікаційної політики фірми; 2) визначення ефекту, конкретного результату рекламної діяльності; 3) забезпечення максимальної ефективності реклами (у самому широкому змісті: від вибору найбільш ефективних варіантів рекламного звертання, засобів реклами і рекламоносителей до вироблення цілей рекламної політики); 4) визначення ефективності витрати фінансових засобів на рекламу; 5) забезпечення відповідності форми і змісти реклами вимогам державного регулювання і морально-етичних норм суспільства й ін. Проблема визначення ефекту реклами (тобто числення результату в сфері діяльності фірми, отриманого завдяки рекламі) є однієї зі сложнейших у рекламній практиці. Це обумовлено цілим поруч причин. По-перше, тим, що реклама є одним з багатьох аргументів, що визначають кінцеві маркетингові результати. Серед цих аргументів найважливішу роль грають елементи комплексу маркетингу: товар, ціна, збут, уся система маркетингових комунікацій, включаючи рекламу. СМК, крім реклами, містить ще цілий ряд ефективних засобів комунікацій. Немаловажне значення у впливі на реакцію ринку мають також такі фактори, як рівень конкуренції, упакування, фактори макросередовища маркетингу і мн. ін. Вплив такої безлічі різноманітних факторів практично неможливо змоделювати. По-друге, тим, що поводження конкретного покупця (не говорячи вже про ринок у цілому) являє собою своєрідний «чорну шухляду». Процеси, що протікають усередині нього, практично не можуть бути вивчені. Відомі тільки параметри «на вході» і «на виході» системи. Крім того, ті самі фактори нерідко приводять до різних результатів. І, нарешті, ринковий процес буяє випадковими подіями, що можуть визначити чи успіх неуспіх товару. Наприклад, прекрасна рекламна кампанія може збігтися з випуском великої партії бракованих виробів. При цьому ефект реклами не тільки знижується до нульової оцінки. У цьому випадку реклама починає відігравати негативну роль у долі товару. У залежності від цілей, що ставлять перед собою контролери; широти охоплення контрольних заходів; рівнів, на яких здійснюється контроль реклами, можна виділити кілька основних видів контролю реклами. Розглянемо деякі з них. 1. У залежності від часу проведення розрізняються попередній і наступний контроль. Так, інструментом проведення попереднього контролю рекламного звертання служить предтестирование. Після здійснення рекламної кампанії виміряється фактичний ефект — виробляється посттестирование. 2. По характері мет, що ставляться перед контролем, виділяються стратегічний контроль рекламної діяльності і тактичний контроль. 3. У залежності від об'єкта контролю можна виділити контроль економічної і комунікативної ефективності реклами; контроль рекламного бюджету; контроль ефективності засобів реклами і т.д. і т.п. 4. Тип суб'єкта контролю (тобто чи обличчя організації, що здійснюють контрольні функції в рекламі). Цей критерій визначає наявність таких видів контролю, як внутріфірмовий (самоконтроль) і зовнішній. Остання класифікація тісно зв'язана з виділенням основних рівнів контролю рекламної діяльності: 1) рівень рекламної служби фірми; 2) рівень маркетингової служби і вищого керівництва фірми; 3) державний і суспільний контроль рекламної діяльності. Контроль рекламної діяльності на зазначених рівнях розрізняється не тільки суб'єктами, але й об'єктами, і інструментами здійснення контрольних заходів. Розглянемо ці питання трохи подробней.
Читайте також:
|
||||||||
|