Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційна структура аудиторської фірми та регламентне забезпечення її функціонування.

Закінчення додатку Б

Праця - кількість штатних працівників Усього У тому числі: Сертифікованих аудиторів серії “А” серії “Б” серії “АБ” за сумніцтвом, трудовою угодою Аудитори – суб’єкти аудиторської діяльності, всього Найняті ними спеціалісти без сертифікатів аудитора         -  

 

Керівник Іванова Л.О. _______________

(ПІБ) (підпис)

Аудитор-підприємець ______________ _______________

(ПІБ) (підпис)

Бухгалтер ______________ _______________

(ПІБ) (підпис)

_______________________________________ _______________

(Прізвище і телефон виконавця) (підпис)

 


 

При вивченні цього питання треба знати, що організаційна структура управління аудиторської фірми (АФ) визначається видами аудиторських послуг, їх складністю і масштабністю. Структура управління Аф, як правило, представлене підрозділами (відділи, сектори, робочі групи, посадові особи).

Натепер в Україні функціонуються біля 1,5 тис. АФ, з яких більша частина (98%) належать до середніх і малих. Більша кількість суб’єктів аудиторської діяльності зосереджена в Дніпропетровському і Донецькому регіонах.

Вітчизняні аудиторські фірми (в яких працюють тільки аудитори України), як правило, мають нескладну структуру управління.

Середня за обсягом діяльності АФ (кількість працюючих до 25-30 чол.) може мати приблизно таку структуру (рис. 2.1.).

 

 

 


Рис. 2.1. Зразкова схема організаційної структури управління аудиторської фірми.

 

Мала за обсягом діяльності АФ (кількості працюючих до 10 чол.) має, як правило, нескладну організаційну структуру управління, а саме (див. рис. 2.2.).

 

 

 
 

 


Рис. 2.2. Зразкова схема організаційної структури управління аудиторської фірми.

Керівник АФ (директор, генеральний директор) – це посадова особа (співробітник), яке входить в склад адміністрації та (або) власників АФ та мають право надпису аудиторських висновків від імені цієї фірми.

Керівник робот з аудиту, або робот по наданню інших аудиторських послуг (виконавчий директор, методолог) - це співробітник АФ, якому доручено не тільки здійснювати роботи, але і керувати іншими виконавцями. Керівник робот з аудиту підлеглий директору.

Старший аудитор є співробітником АФ, якому доручено чи може бути доручено у процесі аудиту керувати асистентами, однак він сам є виконавцем. Старшим аудитором може бути, як правило, особа, чиє право на здійснення аудиторської діяльності повинно бути атестовано за одним із напрямків робот, які пов’язані з класичним аудитом або послугами супутніми йому.

Рядовий учасник діяльності аудиторської фірми – це співробітник АФ, який підлеглий старшому аудитору або безпосередньо керівнику робот з аудиту і по відношенню до цих осіб є виконавцем. У склад таких учасників робот з аудиту можуть входити аудитори, асистенти, стажери та інші фахівці, які не мають відношення до технічного персоналу.

Основні обов’язки та відповідальність працівників аудиторської фірми надана у таблиці 2.1.

Таблиця 2.1.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  8. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  9. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  10. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми




Переглядів: 3942

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р. | Систематизація обов’язків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.