Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання для роздумів, самоперевірки, повторення

1) Розкрийте поняття персоналу підприємства.

2) Які ви знаєте групи персоналу підприємства?

3) Назвіть категорії персоналу підприємства.

4) Дайте характеристику професійного складу та кваліфікаційного рівня персоналу підприємства.

5) Як поділяються робітники підприємства за рівнем кваліфікації?

6) Охарактеризуйте структуру персоналу підприємства.

7) Як оцінюється кількісний склад працівників підприємства?

8) Чим відрізняється обліковий склад працівників та явочна чисельність працівників підприємства?

9) Що являє собою нормування праці?

10) Які трудові норми праці Ви знаєте?

11) Як розраховуються складові балансу робочого часу?

12) Назвіть методи обчислення необхідної чисельності робітників підприємства.

13) Розкрийте сутність понять “робоча сила”, ”людський капітал”, “трудовий потенціал”.

14) Назвіть компоненти трудового потенціалу.

15) Яку структуру має трудовий потенціал підприємства?

16) Які показники оцінки якості складу працівників підприємства використовують для визначення узагальнюючого показника якості персоналу?

17) За допомогою яких показників характеризується рух персоналу підприємства?

18) Розкрийте сутність поняття “управління персоналу” як економічної категорії та як галузі управління.

19) Що таке кадрова політика?

20) На чому базується кадрове планування на підприємстві?

21) Розкрийте зміст оперативного плану роботи з персоналом підприємства.

22) Охарактеризуйте систему управління персоналом підприємства.

23) Що таке продуктивність праці і як вона вимірюється?

24) Які додаткові методи вимірювання продуктивності праці Ви знаєте?

25) Назвіть класифікацію факторів зростання продуктивності праці.

26) Що Ви розумієте під резервами зростання продуктивності праці?

27) Як можна оцінити вплив факторів на рівень продуктивності праці та оцінити резерви її зростання на підприємстві?

28) Розкрийте поняття мотивації як функції управління, мотивації трудової діяльності, мотивації праці.

29) Назвіть групи мотивів трудової діяльності.

30) Опишіть форми зовнішньої мотивації праці.

31) Дайте характеристику системі мотивації трудової діяльності.

32) Надайте концептуальні характеристики моделей мотивації.

33) Які Ви знаєте методи мотивації трудової діяльності?

34) Яка сутність заробітної плати як економічної категорії?

35) Охарактеризуйте структуру заробітної плати.

36) Які основні функції заробітної плати?

37) Розкрийте ринкові фактори, що впливають на ставку заробітної плати?

38) Які неринкові чинники впливають на рівень оплати праці?

39) Що являє собою основна та додаткова заробітна плата?

40) Що таке виплати і що до них належить?

41) Що Вам відомо про структуру та склад фонду оплати праці?

42) Дайте визначення організації праці на підприємстві.

43) Яка мета організації праці?

44) У чому полягає зміст організації праці?

45) Розкрийте сутність та форми державного регулювання заробітної плати.

46) Що таке мінімальна заробітна плата?

47) Які питання оплати праці регулюються колективним договором на підприємстві?

48) Охарактеризуйте зміст генеральної та галузевої тарифних угод у сфері оплати праці.

49) Назвіть форми і системи оплати праці.

50) Розкрийте сутність відрядної форми оплати праці.

51) Охарактеризуйте системи відрядної форми оплати праці.

52) Розкрийте сутність погодинної форми оплати праці та кожної з її систем.

53) Як здійснюється нарахування заробітної плати керівникам, спеціалістам і службовцям на підприємстві?

54) Охарактеризуйте тарифну систему оплати праці. Дайте визначення її складових елементів.

55) Як здійснюється преміювання працівників?

56) Які системи преміювання Ви знаєте?

57) Розкрийте структуру системи преміювання робітників.

58) Які показники преміювання використовують на підприємстві?

59) Назвіть спеціальні системи преміювання.

60) Як застосовують колективні форми організації праці в сучасних умовах господарювання?

61) Як визначаються колективні розцінки?

62) Назвіть методи розподілу заробітної плати в бригаді.

63) Які існують доплати та надбавки до тарифних ставок і посадових окладів?

64) Які напрями вдосконалення організаційно-економічного механізму оплати праці Ви можете назвати?


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Бесіда за запитаннями.
  11. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  12. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування фонду оплати праці персоналу | Завдання, вправи, тести

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.