МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Особливості формування витратних методів визначення ціни.Методи встановлення та регулювання цін на підприємствах Ціноутворення – це процес обґрунтування, затвердження та перегляду цін і тарифів, визначення їх рівня, співвідношення та структури. Досвід держав з розвиненою економікою свідчить, що стратегія ціноутворення в умовах ринку може ґрунтуватися на трьох основних підходах – на витратних методах, попиті споживачів і конкуренції. Кожний з підходів містить конкретні методи ціноутворення. Розглянемо найбільш поширені з них. Витратні методи визначення ціни.Сутність витратних методів ціноутворення полягає у розрахунку ціни, виходячи із суми власних витрат підприємства. Загальна методика розрахунку ціни витратними методами полягає в наступному: визначається собівартість продукції, тобто матеріальні витрати, витрати на оплату праці працівників, соціальні відрахування, амортизацію тощо. До цих витрат додаються загальноцехові, загальнозаводські витрати й розмір чистого прибутку, який прагне отримати підприємство, а також податки та обов'язкові відрахування, що не ввійшли до собівартості. На основі порівняння розрахованої ціни з ринковою, визначають доцільність виробництва певного товару. Витратні методи ціноутворення мають такі різновиди: Ø витрати плюс прибуток; Ø мінімальні витрати; Ø надбавка до ціни; Ø цільове ціноутворення; Ø з урахуванням "точки беззбитковості". Витратні методи застосовуються здебільшого в умовах командно-централізованої економіки. В ринкових відносинах вони можуть бути базою для визначення окремих стратегій ціноутворення. Особливості застосування зазначених різновидів методів наведено в табл. 5.1. Визначення ціни на основі попиту споживачів.Основна особливість цієї групи методів полягає у протилежному порядку визначення ціни щодо витратних методів.
Продовження таблиця 5.1
Продовження таблиця 5.1
Основними різновидами визначення ціни на основі попиту споживачів є: Ø мінімальні витрати; Ø максимальний розмір прибутку; Ø орієнтація на ринкові ціни; Ø змагання. Сутність різновидів цін, що встановлюються на основі споживчого вибору, наведено в табл. 5.2. Таблиця 5.2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|