Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Редагування контуру

Заверстуванням тексту в блок

Будь-який текст можна помістити всередину блоку довільної форми. Наприклад, можна помістити текст всередину овалу (рис. 39). Необхідно намалювати овал і створити текстовий об'єкт. Після цього овал і текстовий об'єкт потрібно виділити. В меню Текст вибрати пункт зверстані в блок (рис. 40, 41).

Рис. 41. Текст, зверстаний у блок

Для того щоб вийняти текст з блоку, потрібно в меню Текст вибрати пункт Вийняти з блоку.

VI. Повідомлення домашнього завдання.

VII. Підсумки заняття.

На відміну від фігур, створених інструментами фігур, Пером і олівцем створюють так звані контури. Контур - це послідовноність відрізків прямих ліній, та / або кривих Безьє, яка як і будь-який інший об'єкт у Inkscape може мати власні параметри заливки і штриха (рис. 33).

На відміну від фігур контур може вільно редагуватися переміщенням будь-якого з його вузлів (а не тільки встановлених важелів) або перетягуванням його сегмента. Виберіть цей контур і включіть інструмент редагування вузлів (F2) (рис. 34).

Рис. 34. Редагування контуру

Ви побачите кілька сірих квадратів на контурі - вузлів. Ці вузли можуть бути обрані різними способами: клацанням миші, Shift + клацання або протягуванням виділення - точно так само, як об'єкти виділяються звичайним інструментом виділення. Ви також можете клацнути сегмент контуру для автоматичного вибору сусідніх вузлів. Вибрані вузли стають виділеними і показують свої важелі - один або два кружки, з'єднані з обраним вузлом відрізком прямої лінії.

Контури редагуються перетягуванням своїх вузлів і важелів управління. Ви можете вставляти вузли в будь-яку частину контура подвійним клацанням мишею або комбінацією клавіш Ctrl + Alt + Клацання в потрібній точці контура. Ви можете витирати вузли натисненням Del або Ctrl + Alt + Click. При видаленні вузлів програма спробує зберегти фігуру контуру. Якщо ви цього не хочете, використовуйте комбінацію Ctrl + Del. Крім того, ви можете продублювати вибрані вузли (Shift + D). Контур можна розірвати на місці вибраного вузла (Shift + B), а розбивши, з'єднати назад, вибравши кінці контуру і натиснувши Shift + J. Кожен вузол може бути гострим (Shift + C) - це означає, що обидва важеля вузла можуть рухатися під будь-яким кутом незалежно один від одного; згладженим (Shift + S) - це означає, що важелі вузла завжди знаходятся на прямій лінії і взаємно залежні при повороті; симметричними (Shift + Y) - майже те ж саме, що і згладжені важелі, але ці важелі ще й однакової довжини. При зміні типу вузла ви можете зберегти позицію одного з двох важелів, тримаючи над ним курсор миші, так що тільки один важіль повертається / масштабується до збігу.

Створення фігур

Наведені на рис. 4 інструменти називаються інструментуми створення фігур. Кожна новостворена фігура має білі маркери в деяких точках контуру. За допомогою цих маркерів можна змінювати розміри і пропорції фігур (рис. 5).

Рис. 4. Інструменти створення фігур

Верхня панель містить поля введення для точного налаштування параметрів фігури. Вони (так само як і маркери) змінюють ту фігуру, котру в даний момент виділено, а також визначають параметри, з якими створюються нові фігури.

Рис. 5. Створення фігур

На рис. 6 - 9 наведені різні види фігур, створені за допомогою маркерів і зміни параметрів.


Читайте також:

  1. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
  2. Введення та редагування тексту.
  3. Введення, редагування і форматування даних
  4. Видавнича діяльність і творче редагування
  5. Для редагування визначення до блоку
  6. Етапи редагування перекладів.
  7. Загальний час редагування
  8. Індуктивність — характеристика властивостей контуру зі струмом.
  9. Команди редагування
  10. Команди редагування розмірів.
  11. Методи редагування. Етапи редагування.
  12. НАБІР І РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ. АБЗАЦ.




Переглядів: 967

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструмент малювання Прямокутник | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.